[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare pt tutupiciu:
    schimbul de ulei (ala ce se face la revizie) e alt lucru cu schimbul uleiului in cutia de viteze?
    dupa ce te opresti din ras, astept un raspuns asa ca pt un incepator.

    Comment


    • Salutare , toate cite am vazut , 1.4 , 1.6 , chiar si dieselul au zgomot la ambreiaj cind il calci , e ceva tipic .
      Omu' cit traieste... are de invatat...

      Comment


      • Saby : la reviziile din 60.000 in 60000 km (sau din 4 in 4 ani.) e bine ca pe langa uleiul de motor sa-l inlocuiesti si pe cel de cutie de viteze (aici e valabil si schimbul de lichid de frana si racire precum si uleiul de directie asistata ( cine are )) -
        la celelalte revizii se inlocuieste doar uleiul de motor - OK ?

        Comment


        • oameni buni ..am vazut motorul de logan desfacut bucatele.....nu stiu cine va tot spune tot felul de aberatii....zgomotul asemanator unui diesel care dispare la apasarea pedalei de ambreaj nu provine nici de la rulmentul de presiune nici de la cutia de viteze nici de la vre-un cuplaj......provine de la arcurile discului de ambreaj si nimic mai mult....acest zgomot nu afecteaza nu distruge si nu uzeaza absolut nimic la motor....nu mai ascultati toate prostiile oricui....cat priveste motorul va asigur eu ca este beton......veniti in timisoara si va arat taxiu cu 300.000 km (gpl -montat individual) care functioneaza "ceas" adica presiunea la ulei este in parametrii optimi ..motorul functioneaza rotund nu bate nu trancane.....si sa nu uitam este masina pe care lucreaza 2 oameni...(unu ziua si unu noaptea)...deci motorul ala nu se prea raceste.......loganul are alte "hibe" nicidecum motorul.....daca circulati in oras majoritatea timpului schimbatii uleiul la 10.000...folositi numai 5w30 nu alte uleiuri (ca am auzit si aici numai idei destepte) si folositi acelasi tip de ulei....daca ati inceput cu castrol continuati cu castrol.......printre minusurile loganului ar fii : "plasticele" folosite la interior care la caldura se dilata iar la frig se contracta si incep sa scartaie...."contactele" la instalatia electrica si computer de bord...care din motive stiute numai de dacia au fost alese cele mai ieftine posibil....si sistemul de franare (rotile din spate franeaza cu o intensitate prea scazuta astfel se explica distanta mare de franare rotile din fata franeaza puternic iar spatele foarte slab).......restul per ansamblu masina ai ok......probabil daca ar "gandi" un motor de 1,4 16v 90cp si niste frane la rotile din spate pe "disc" ar fii super-ok.......daca-i faceti schimbul de ulei la 10.000 (5w30) folositi benzina calumea si nu turati motorul aiurea....va tine pana la adanci batraneti...........stiu ce spun am vazut mai multe motoare de logan desfacute...la 100.000 era totul curat ...culbutorii nu aveau pic de mizerie sau de uzura ....nu batea nu trancanea nimic....

          Comment


          • ascultati si luati aminte de la ingineru de alex4257
            100 cuvinte = 1000 prostii
            imi pare rau alex pt tine - fara suparare

            Comment


            • Originally posted by tutupiciu View Post
              ascultati si luati aminte de la ingineru de alex4257
              100 cuvinte = 1000 prostii
              imi pare rau alex pt tine - fara suparare
              serios domnu inginer ? daca tu asa crezi ? ne bucuram

              Comment


              • pt tutupiciu
                multumesc! am intrebat sa stiu ce sa cer baietilor la revizii. am 25000 in 2,4 ani, deci inca nu se impune schimbul de ulei din cutia de viteze, lichid de frana, de racire si directie asistata (daca am inteles io bine?!).
                in concluzie - daca sunetul nu este suparator (stiu, cam subiectiva treaba!) nu-i bai?

                Comment


                • Da Saby - nu sunt probleme - poti rula linistit
                  Poti pune pt diminuare zgomot un ulei cu vascozitate mai mare la cald - ex producator Valvoline - gama lor de uleiuri de cutie
                  ma interesez ce indicativ de ulei daca chiar vrei sa faci schimbul
                  Feriti-va de alex in timisoara - si-a montat singur instalatia pe gaz - sa nu faca bum intr-o zi, la cat de expert este in auto

                  Comment


                  • Originally posted by tutupiciu View Post
                    ascultati si luati aminte de la ingineru de alex4257
                    100 cuvinte = 1000 prostii
                    imi pare rau alex pt tine - fara suparare
                    In primu rand are dreptate (eu am spus ca e de la priza directa, dar cand am avut un disc de ambreaj schimbat in mana, am vazut imediat de unde provine zgomotul, e de la arcuri, zdrangane).
                    In al 2-lea rand cu ce pretentii de pregatire spui ca e bine ca la ~60000 km trebuie schimbat oloiu din cutie, da ceva detalii de ce ar trebui schimbat la km astia.

                    Comment


                    • da bineinteles ca-i vorba de arcurile discului de ambreaj....... nici nu indrazneam sa spun daca nu stiam clar problema....multi spun ca este vorba de rulmentu de presiune de priza de putere sau cutia de viteze......nici poveste.....zdranganeala provine de la arcurile discului si nimic mai mult........schimbatu uleiului in cutie la 60.000 ....epovesti.....poti mege linistit 80.000 cu el......doar uleiul de motor ala 5w30 poti sa-l schimbi pe la 10.000 asta in cazul in care ai condus majoritatea kilometrilor in traficul urban....inclusiv manualul "dacia" recomanda in cazul unui trafic intens in oras schimbarea uleiurilor la 7500.......daca-l schimbi la 10.000 ai perfect.....cat priveste zgomotul de diesel provine de la arcurile discului de ambreaj.....nu afecteaza absolut nimic...nu "ataca" nimic...doar disconfortul zgomotului........din cate am inteles dar nu sunt sigur in totalitate ambreajul ar fii produs in turcia la uzinele renault...dar de asta nu sunt sigur.........cat priveste cutia de viteze.......pe la 50.000 schimbatorul are un anumit "joc" cand este pe "liber"....am vazut defectul asta la mai multe......nesemnificativ
                      Last edited by darksid3; 31 May 2009, 19:48.

                      Comment


                      • E....si eu la inceput (o forjam de vai si amar) am crezut in proportie de 90% ca ma va lasa ambreaju (de la zgomot) dar nici poveste, a ramas acelasi zdranganit de arcuri.
                        Am 49000 km si merge super OK .
                        Si NU vad vreun motiv sa schimb inca oloiu la cutie....mai astept.

                        PS: sau ce....nu se mai aude zdranganitu' daca schimb oloiu ??
                        Last edited by Octavian; 31 May 2009, 20:03.

                        Comment


                        • am 100600 km, 14 MPI Ambiance din 2006 si inca nu a picat nici o piesa pot spune ca sunt multumit ambreiajul e pe duca, dar mai merge.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            E....si eu la inceput (o forjam de vai si amar) am crezut in proportie de 90% ca ma va lasa ambreaju (de la zgomot) dar nici poveste, a ramas acelasi zdranganit de arcuri.
                            Am 49000 km si merge super OK .
                            Si NU vad vreun motiv sa schimb inca oloiu la cutie....mai astept.

                            PS: sau ce....nu se mai aude zdranganitu' daca schimb oloiu ??
                            da pe dracu...nu are nimic zgomotul de deasel cu uleiul din cutie....din partea mea poti sa-l schimbi la fiecare 10.000 km.....nu are nici o legatura una cu alta.....de fapt du-te acuma si schimba-l si pe urma vino inapoi si bleastema-l pe asta care face pe "desteptu" ca te-o sfatuit sa-l schimbi.......sunt loganuri la care zgomotul se aude mai "intens" si la altele "mai deloc"....daca ai grija de ea si nu o fortezi tine mult si bine....singurul inconvenient este "trancaneala"....in mers nu se aude nimic.....

                            Comment


                            • Cititi cu atentie manualul de intretinere:
                              "daca autoturismul este folosit in conditii dure(mers din aproape in aproape,adica in oras,etc. ......),atunci perioadele de schimburi se reduc la jumatate,care intervine prima; km.sau timp."
                              asta numai daca vreti ca masina sa fie intrtinuta ca la carte.
                              Zgomotul la relanti in special la cald ,nu este absolut nici-o problema.

                              Comment


                              • deja ma repet: ARCURILE DISCULUI NU FAC ZGOMOT LA RELANTI !
                                alex 42570000 - "e povesti" ce scrii tu
                                Ambreiajul de produs de Valeo Turcia - nu la uzinele renault
                                Uleiurile la un taxi se schimba mai des inclusiv cel de cutie de viteze (tu poti sa si casezi masina cu acelasi ulei in cutie - nu conteaza)
                                Citeste notitele de revizie pentru logan sa vezi ce si cand se schimba consumabilele si cand anume; iti cam lipsesc cuvintele de scrii cu puncte puncte ? sau te balbai si in scris ? oricum nu intzeleg ce incerci sa spui

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google