-Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp logan 1.5 dci 70cp Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 70cp

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp

logan 1.5 dci 70cp


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 9th January 2014   #1
Alexandr
Incepator
 
Data inscrierii: 08-01-2014
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.5
Varsta: 27
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp

Salut,
Am si eu un Logan 1,5 dci,70hp din 2007,si de cand a dat frigul, in mers cand o accelerez constant intre 1500si 2000 de rpm se aude un sunet ca un tacanit (ca de tacheti) in rest nu pare sa fie vreo problema la motor sau altceva decat acel sunet, si as vrea si eu sa stiu, daca imi poate spune cineva, daca este ok sa merg in continuare cu ea asa?
Am mai observat ca acel sunet nu se aude mereu, ci se aude in special cand este temperatura de afara mai scazuta,uneori se aude destul de tare, alte ori abia se sesizeaza, indiferent de treapta de viteza in care se afla se aude acest zgomot... Daca v-ati mai confruntat sau daca stiti despre ce este vorba, va rog sa imi spuneti si mie!
Va multumesc frumos!
Alexandr e offline   Reply With Quote
Vechi 9th January 2014   #2
Allyn_y
Banned
 
Data inscrierii: 18-06-2009
Locatie: Paris-Craiova
Motorizare : 2.0
Varsta: 30
Posturi: 255
Membru :
[Banned]
Implicit

Asa fac toate motoarele diesel cand e frig stai linistit,las-o inainte sa pleci sa se incalzeasca putin mai mult

Last edited by Allyn_y; 9th January 2014 at 02:28.
Allyn_y e offline   Reply With Quote
Vechi 9th January 2014   #3
Alexandr
Incepator
 
Data inscrierii: 08-01-2014
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.5
Varsta: 27
Posturi: 4
Membru :
[Incepator]
Implicit

La inceput nu l-am luat in seama, dar acum vreo sapt imi pornea cam greu si mi-a spus cineva sa bag niste motorina aditivata si sa o forjez putin ca sa mai curat injectoarele, si asa am facut si acum nu mai am probleme cu pornirea de cateva zile, si m-am gandi6t ca poate prinsese si impuritati de pe fundul rezervorului avand in vedere ca mai aveam o liniula la combustibil in momentul cand imi pornea greu,dar sunetul tot persista si nu stiam daca e ok sa merg cu ea cu acel sunet.. Multumesc frumos pentru raspuns!
Alexandr e offline   Reply With Quote
Vechi 6th March 2014   #4
Fiddy
Organizator de Intalniri
 
Fiddy's Avatar
 
Data inscrierii: 08-10-2008
Locatie: resita
Motorizare : 1.5
Posturi: 71
Membru :
[Organizator de Intalniri]
[LoganClub Resita ]
Implicit

Cati km are masina ?!
Fiddy e offline   Reply With Quote
Vechi 29th November 2015   #5
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Asa fac toate diesel-urile pe dracu ,,,, rontaitul pe care il auzi provine de la un injector care este foarte obosit ---verificare pe pielea mea ,,,acelasi zgomot ---am constatat cu stupoare ca injectorul 3 ( numerotarea lor de la volanta catre pompa 1-2-3-4) era super obosit ( am schimbat odata valvele de retur la toate si tot degeaba. rezolvare se schimba injectorul cu unul nou si dispare zgomotul ( poti face teste care injector e obosit)
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #6
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cum sa faci testele?
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #7
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Clip ..... si banc testare

Ok...!
Sa-ti spun o mica istorioara al dracu de neplacuta ,petrecuta pe propia-mi piele.
Decembrie 2006 ,,,mosul vine cu un cadou ..un logan nou diesel euro4 ...cumparat Autansa .....
facut 3000km afara dupa care mers si schimbat in service Autansa ulei motor plus filtru ---se cruceau cei de acolo ---motivul :,,,raspuns sec : motorul nou face span ...pus Castrol si filtru nou
La 3700km plecat spre Romania ...facut plinul la Repsol ---traversat Franta , intrat in Elvetia ...intrat Germania ..alimentat din nou....trecut Germania...pana in Ro alimentat la o pompa no-name de pe langa Timisoara ...dupa nici 50km apre rontaitul...zic ...alimentez din nou la Brasov ..am pus doar 20l si sper sa dispara zgomotul( am dat-o pe motorina proasta) ...vrajeala,,,,,zgomotul nu a disparut ,,,,iar la 46.000km mi-a murit un injector.
Chemat asistenta ..dus fierul in service ( vreme cainoasa de noiembrie) ,,a doua zi sunt sunat ca am un injector terminat si probabil si capul hidraulic de la pompa (motivul ca a facut span si de aceea mi-a omorat injectorul?!
Ce este drept cand mi-a murit masina am auzit un zgomot ca o bucata de sarma care se infasoara pe un tambur...am tras pe dreapta am oprit ,am verificat parea totul ok , am repornit ,a pornit ok ,,,dar dupa nici 2km a scos un fum alb pe teava si gata ...marginea drumului.
Ok ...masina service conform facturii ( purjat conducte , curatat rezervor, schimbat injector,,schimbat cap hidraulic ) totul pentru 7800Ron.
Merg sa colectez masina , dau cheie .....sufletul lui Avram Iancu....
ridic capota ..amorsez manual ..dupa 3-4 chei pleaca..plin de nervi dupa ce in prealabil am tras si o mica cearta cu cei responsabili --motivand ca masina sta de 2 zile...HA ! putea sa stea si o saptamana ..tot la prima cheie trebuie sa plece un motor in firea lui.
Ajung acasa suflec mainile ( intre timp vremea se imbunase putin)..nu mai era asa frig in garaj ,,, si plin de verva incep sa refac istoria pornind de la rezervor.
Garnitura de la rezervor rupta , un oring de pe conducta de tur pauza , filtrul de motorina schimbat cu un MAN care se pare ca are conductele o idee mai subtiri , pentru ca mufele rapide nu pasuiesc pe ele si se trage aer fals pe langa ele....tubul venturi de la pompa fisurat
Buuuun ...schimbat tot cu piese de origine ...amorsat ,,,intrat cu clipul sters erori ...pornit la sfert de cheie...dar rontaitul in continuare....
Functionat asa pana la 111.000km cand am schimbat cu injectoare noi...coduri noi ..rontait disparut. pompa bien merci tot aia veche.
Ce fac de pe la 50.000km bag motorina doar de la OMV plus ulei 2T cate 10-15 g la fiecare 10l motorina bagata.( am un bidon de la o motocoasa , gradat - pun ulei si amestec cu motorina pe care o vars in rezervor , dupa care alimentez.
A...si ce am mai observat de-a lungul timpului ,,nu toate supapele care sunt pe filtru de motorina sunt de buna calitate , in sensul ca nu toate pasuiesc si mai scapa motorina pe retur...eu am o supapa care se comporta foarte bine ,,si atunci cand pun filtru nou , scot supapa de pe acesta si o pun tot pe cea veche..

Last edited by cd10dc; 30th November 2015 at 18:47. Motiv: Automerged Doublepost
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #8
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eram curios, ca mi s-a aprins acum ceva vreme martorul de la bujii si a dat in nas pentru o secunda, si am tot citit ca ar fi putut fi de la injectoare sau apa in filtru, am schimbat filtru , si am vazut pe net cum as putea face test de retur la injectoarelor, si 4 eprubete gradate pun cat un furtun in fiecare si am lasat.o cam 5min sa mearga la prima pornire de dim a iesit perfect toate erau la acelas nivel nici un gram mai mult sau mai putin. Acum nu stiu daca e ok ce am facut eu, dar eram cu curios sa vad ce iese. Si eu bag de vreo 1000km ulei de drujba motocoasa deala rosu, sincer n-am simtit nici o diferenta, poate doar la consum care a scazut cu vreo 0,5% nu stiu cum s-a intamplat mai ales ca e frig afara. N-am avut niciodata probleme cu pornirea decat odata la -20grade cand am descoperit ca mai aveam decat o bujie buna.

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #9
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Datu..n nas este de la IMV care are o sita foarte fina pe el,,de obicei se sufla cu aer odata la 10-20.000km ( motorina plina de carcalaci de la noi) se mai infunda...eu am gasit pe sita un fel de mazga de culoare albicioasa , am spalat sita cu putin diluant slab am suflat sita cu aer si am pus-o la loc , mai fac probleme si oringurile de pe IMV dar foarte rar.

Last edited by cd10dc; 30th November 2015 at 19:15. Motiv: continuare
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #10
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Te referi la rugulatorul ala dupa pompa nuu?

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #11
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

poate nu simti de moment nimic, dar biodiesel-ul din motorina e un spumant al dracu de bun care face sa roada fier pe fier pana la os totul, iar cu 2T-ul care-l bagi compensezi lipsa de ungere pe care o asigura kk de motorina din plin( vezi dom-le ....se respecta normele de depoluare)...e mai usor pentru un fabricant sa tina plamanii unui motor bolnavi de nou prin intoarcerea de gaze in admisie ,,, trebuie sa ne mai omoare si cei cu combustibilul...

Last edited by cd10dc; 30th November 2015 at 19:16. Motiv: adaugare ...
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #12
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La mine oricum da fum din totdeauna ca e resoftata, asa ca nu ma intereseaza poluarea. Sincer mi-a fost putin teama cu uleiul dar vad nu se intampla nimic in sens negativ. Eu pun cam 50ml la 10l de motorina. Aa si inca cev marele plus de cand cu uleiul e ca la prima pornirea in se schimba sunetul motorului in maxim 5sec devin silentios si numai bat injectoarele

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #13
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Din ce spui tu inseamna ca masina are putini km , totusi da-mi voie sa ma indoiesc ca in 5 secunde de la pornire dupa o noapte de stationare , masina ta este atat de silentioasa....
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #14
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

110k km. Nu-i chiar batrana, cand zic silentioasa nu te gandii, gen benzina, insa numai horcaie asa.

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #15
cd10dc
Incepator
 
Data inscrierii: 05-01-2013
Locatie: Romania
Motorizare : k9k792
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Sper sa-ti functioneze fara incidente majore ...macar inca pe atat !
cd10dc e offline   Reply With Quote
Vechi 30th November 2015   #16
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sa dea Domnu' de sus ! Mersi la fel!

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2015   #17
bogdan83
Junior
 
Data inscrierii: 01-11-2014
Locatie: brasov
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 62
Membru :
[Junior]
Implicit

Aceeasi problema o am si eu, respectiva bataie de injector, mai pronuntata intre 1500 si 2200 rpm, dar cum o accelerez sunetul se aude mai diminuat, dar inca persista, mai ales acum cand e frig. am fost si la reprezentanta delphi aici in brasov, pusa pe tester, nu are nici o eroare. Tind sa cred ca este o problema mecanica la injector, dar atata timp cat porneste si nu mi-a facut figuri, asa sa steie ca-i sta bine.Masina are 112500, e motorul de 68 cp. Si inca o treaba, am auzit si alte loganuri cu acest tip de motor, si acelasi tacanit il au, asa ca nu imi fac probleme decat atunci cand incepe sa-mi faca figuri.
bogdan83 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2015   #18
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu.ti mai face griji, din punctul meu de vedere daca porneste si nu consuma , nu.mi fac grija. Dai sandale si las-o asa. Ca astea, ar manca banii zilnic daca le pupam prea mult in coada.

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2015   #19
bogdan83
Junior
 
Data inscrierii: 01-11-2014
Locatie: brasov
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 62
Membru :
[Junior]
Implicit

Adevar ai grait fratioare. Sa fiu al naibii ca daca citesti toate subiectele despre problemele aparute la motorul dci, ti-e frica sa mai bagi cheia in contact. Respecte!
bogdan83 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd December 2015   #20
mariusstf
Loganist de 5 stele
 
mariusstf's Avatar
 
Data inscrierii: 25-01-2014
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.5 Dci 85 +
Varsta: 23
Posturi: 450
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Forja tata!!!

Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
mariusstf e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
ciudat, dci, logan, zgomot

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 20:20.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google