Zgomot Din Cauza Capacului De Pe Motor :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Din Cauza Capacului De Pe Motor :(

    salutare! sunt posesor de 1.5dci 85cp. ma enerveza zgomotul facut de capacul de pe motor, din cauza trepidatiilor motorului capcaul loveste joja de ulei si se aude un zgomot aiurea, ca si cum ar fi o bataie. la voi se intampla acelasi lucru? din cate vad eu capacul nu este fixat cum trebuie pe motor, daca apas pe partea din dreapta sus a acestuia zgomotul dispare. ce sa fac? sa ma duc la service pentru asta?
    sigpic

  • #2
    pai normal...du-te la dealer cu ea si sa ti-l prinda mai bine. e masina noua, asa ca n-au ce comenta. ai garantie si poti merge linistit. ce mai astepti? decat sa te apuci tu sa faci ceva improvizatii, sa dai in alte belele, mai bine pierzi putin timp si mergi la ei
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa scoti capacul si sa il pui la loc? Se scoate usor:se trage din colturile din stinga(sus si jos),si din coltul din dreapta jos...Poate verifici si furtunul de la filtrul de aer...poate nu e mufat cum trebuie.Sunt sigur ca iti vei da seama;sau poate nu e bun capacul...desi ma indoiesc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Vicol Gabriel View Post
        Ai incercat sa scoti capacul si sa il pui la loc? Se scoate usor:se trage din colturile din stinga(sus si jos),si din coltul din dreapta jos...Poate verifici si furtunul de la filtrul de aer...poate nu e mufat cum trebuie.Sunt sigur ca iti vei da seama;sau poate nu e bun capacul...desi ma indoiesc.
        asa se scoate si la asta de 85cp? am vazut ca sunt diferite.

        l-am scos si l-am pus la loc, tot asa face. partea proasta e ca e prins in 3 puncte in loc de 4, daca asa au gandit astia de la dacia, daca era prins in 4 puncte nu mai era problema. am gasit si o poza pe net cu un motor ca al meu si vad ca si la asta partea din dreapta sus sta mai ridicata deaorece acolo nu exista prindere. daca apas in partea aia cu mana nu mai loveste joja altfel sta pe ea.
        Last edited by florentin84; 28 December 2008, 18:05. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by florentin84 View Post
          asa se scoate si la asta de 85cp? am vazut ca sunt diferite.

          l-am scos si l-am pus la loc, tot asa face. partea proasta e ca e prins in 3 puncte in loc de 4, daca asa au gandit astia de la dacia, daca era prins in 4 puncte nu mai era problema. am gasit si o poza pe net cu un motor ca al meu si vad ca si la asta partea din dreapta sus sta mai ridicata deaorece acolo nu exista prindere. daca apas in partea aia cu mana nu mai loveste joja altfel sta pe ea.
          am pus acum si foto
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            am si eu aceeasi problema k si tine dar la 65 cai , incearca sa il dai jos sa il pui inapoi si dupa fiecare miscare incearca sa vezi, depinde cum il nimeresti , mie imi face numai cateodata;)

            Comment


            • #7
              incearca sa gasesti alta pozitie la joja...poate nu e cea corecta

              Comment


              • #8
                @unzomby - deci sa inteleg ca nu sunt singurul care are aceasta problema, l-am tot dat jos si pus de cateva ori, dar nimic

                @Vicol Gabriel - nu joja e de vina, capacul asta bate pe partea de jos a jojei, daca o sa mai umblu pe la el o sa fac si niste poze jojei sa iti arat mai exact unde.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Nu esti singurul,dar cel mai bine il dai jos .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Andrey dci View Post
                    Nu esti singurul,dar cel mai bine il dai jos .
                    am luat in calcul si varianta asta, dar m-am gandit ca poate mai protejeaza de praf... cine stie o avea si el rolul lui acolo.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Nu are la ce sa protejeze de praf,chederele de la capota daca le scoti ti se prafuieste motorul mai tare,dar din cauza la capac nu se intampla nimic, nu il mai am de 5000km.

                      Comment


                      • #12
                        cred ca e mai bine sa-l lasi la locul lui ;in plus este un filtraj de zgomot intre compartimentul motor ,exterior si habitaclu
                        incearca o noua pozitie a tubului jojei de ulei si te poti uita pe spate sa vezi unde gasesti amprente;eu am lipit banda de burete adeziv si au disparut toate zgomotele create de "coaf" cum ii spun frantuzii
                        cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc

                        Comment


                        • #13
                          vezi ca are niste "tampoane" de cauciuc , poate nu is asezate bine.
                          la mine e rupt un piciorus de la capac si bate de ceva tare. daca il tin cu mana motorul se aude mai lin ...
                          de dat jos nu cred cai bun , o sa se auda mai tare zgomotului motorului
                          noroc
                          sigpicSa traiasca urile , si

                          Comment


                          • #14
                            asteptam poze

                            Comment


                            • #15
                              Daca ai vazut teaca pe partea de sus are o prindere pe motor ce ar fi sa pui o saiba

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google