-Zgomot La 2000 Rot. Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift Zgomot La 2000 Rot. - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan Phase Deux (ph2)

Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Zgomot La 2000 Rot.

Dacia Logan Phase Deux (ph2)


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 9th November 2009   #1
gri basalte
Incepator
 
Data inscrierii: 09-11-2009
Locatie: romania
Motorizare : 1.4 mpi
Varsta: 62
Posturi: 8
Membru :
[Incepator]
Implicit Zgomot La 2000 Rot.

Va salut! Sunt nou pe forum, dar mai vechi ca varsta. La 2000 de ture (fix) am un zgomot ca de toba sparta, indiferent de viteza, de viraj. Nu am trepidatii sau alte manifestari, doar zgomotul care inceteaza la 2050 sau 1950. La verificarea de 1 an mi-au spus ca totul e in regula. Mai are cineva problema asta?
gri basalte e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2009   #2
Wotan
Loganist de 5 stele
 
Wotan's Avatar
 
Data inscrierii: 04-07-2009
Locatie: Arad
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 269
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Intra in rezonanta ceva. Vezi de unde se aude si strange din suruburi, sau cu adeziv.Poti izola componenta atingand pe rand fiecare piesa suspecta. Cand atingi una si dispare sau se diminueaza, ala e vinovatul. Ai nevoie de un prieten care sa ti-o tina la 2000 ture.
Wotan e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2009   #3
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 32
Posturi: 5,664
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

la 2000 rpm intra in rezonanta evacuarea. nu-ti face griji. asa a fost "gandita"
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2009   #4
gri basalte
Incepator
 
Data inscrierii: 09-11-2009
Locatie: romania
Motorizare : 1.4 mpi
Varsta: 62
Posturi: 8
Membru :
[Incepator]
Implicit verificat

Citat:
Original a fost postat de Wotan Vezi Post
Intra in rezonanta ceva. Vezi de unde se aude si strange din suruburi, sau cu adeziv.Poti izola componenta atingand pe rand fiecare piesa suspecta. Cand atingi una si dispare sau se diminueaza, ala e vinovatul. Ai nevoie de un prieten care sa ti-o tina la 2000 ture.
Am gasit prietenul, verificat, nimic. Se pare ca este valabila explicatia data de Bogdan. Va multumesc pentru sugestii.
gri basalte e offline   Reply With Quote
Vechi 1st December 2009   #5
dia_ph2
Incepator
 
dia_ph2's Avatar
 
Data inscrierii: 04-11-2008
Locatie: Targoviste
Motorizare : 1.4
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Zgomotul acesta de la 2000rpm este cel mai simplu de eliminat. Se ia una bucata batator acustic si se monteaza pe esapament (intre catalizator si toba intermediara). Daca nu stii ce este, cauta pe forumul vecin la topicul antifonare, sectiunea imbunatatiri. Uita-te si la un Logan ph1 si o sa-ti dai seama despre ce e vorba.
Pe mine ma deranjeaza zgomotul care apare intre 3000-3300 rpm. Oricum, zilele acestea o sa includ un racord flexibil pe esapament (pentru vibratii induse in caroserie la anumite frecvente) si o sa schimb si toba intermediara (pt pufaitul de la ralanti, amplificat de pornirea AC). Daca nu stiati, caroseria Loganului si a altor masini similare ca si spatiu interior, rezoneaza cam pe 66hz, armonica a doua a motorului la 2000rpm, numai ca, la alte masini este prezent racordul flexibil (spre deosebire de sistemul adoptat pe Logan - o legatura semi-elastica - mai ieftina). De aceea e necesar la Logan acest batator acustic, iar la alte masini - nu.
O sa va tin la curent cu modificarile.
dia_ph2 e offline   Reply With Quote
Vechi 14th February 2010   #6
Wotan
Loganist de 5 stele
 
Wotan's Avatar
 
Data inscrierii: 04-07-2009
Locatie: Arad
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 269
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Niste poze? Ma intereseaza si pe mine.
Wotan e offline   Reply With Quote
Vechi 16th February 2010   #7
gabya99
Initiat
 
Data inscrierii: 07-03-2009
Locatie: Ploiesti
Motorizare : 1,4
Posturi: 32
Membru :
[Initiat]
Implicit

Acel zgomot sau mai exact rezonanta este si pe sandero, la mine se aude numai in mers de la 1950 - la 2050
la relantiu or cat asi accelera-o nu am nici o rezonanta.
Am fost cred ca de 4 ori la doua servisuri dacia si mi-au spus ca masina nu are nimica.
gabya99 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th February 2010   #8
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 33
Posturi: 8,895
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

un coleg mai sus cerea poze. sa ma bati cu usa de la lift si nu inteleg de ce . este vorba de un zgomot. acelasi tip de zgomot il am si eu la sandel 16 mp3. dar numai in acceleratie relativ puternica. daca accelerez usor nu aud nimic.
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2014   #9
Tudor
Loganist de 5 stele
 
Tudor's Avatar
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Botosani/Suceava
Motorizare : 1,4 "reiser"
Varsta: 27
Posturi: 4,044
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

pana la urma ce reprezinta zgomotul aparut la 2000 rpm? e ca si cum ar intra ceva in rezontanta...acum l-am detectat si eu, am tras intr-o parcare, turat, nimic..in sarcina treapta 2,3,4 la 2000 rpm se aude...
__________________
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Tudor e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2014   #10
spanu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 24-08-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 75cp
Varsta: 31
Posturi: 561
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Sibiu ]
Implicit

Detin un Sandero din 2008 si am aceeasi problema cu zgomotul la 2000rpm. Tatal meu are un logan din 2005 si nu a avut niciodata problema asta.
Explicatia este una simpla. La fel cu a mentionat si bogdan in posturile anteerioare, am remarcat ca loganul tatalui meu are montat acel batator acustic pe esapament iar la sandero lipseste cu desavarsire.
In concluzie, masina nu prezinta vreun defect, in schimb de-a lungul timpului am fost nevoit sa sudez toti suportii de toba intrucat acestia s-au desprins din cauza ruginei, a uzurii si in special a vibratiilor provocate de lipsa acelui batator acustic, lucru neintalnit la loganul tatalui meu care este cu 3 ani mai "batran" decat Sandero, si are aproximativ acelasi nr de km,
__________________
fara
spanu e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2014   #11
Tudor
Loganist de 5 stele
 
Tudor's Avatar
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Botosani/Suceava
Motorizare : 1,4 "reiser"
Varsta: 27
Posturi: 4,044
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

pai si numai la 2 000 rpm ?si cand cuplam AC se auzea dar nu mai stiu la cat...si am suportii intregi...unde vine batatorul asta acustic?
__________________
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Tudor e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2014   #12
spanu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 24-08-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 75cp
Varsta: 31
Posturi: 561
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Sibiu ]
Implicit imagine

Se poate achizitiona de la magazinele de piese auto (poti sa cumperi de Clio sau Megane).
Costa in jur de 60 de lei si iti recomand sa vb cu cineva sa ti-l sudeze de toba. Nu incerca sa-l prinzi cu colier.
Attached Images
File Type: jpg batator acustic.jpg (61.3 KB, 167 views)
__________________
fara
spanu e offline   Reply With Quote
Vechi 25th May 2014   #13
Tudor
Loganist de 5 stele
 
Tudor's Avatar
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Botosani/Suceava
Motorizare : 1,4 "reiser"
Varsta: 27
Posturi: 4,044
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

din ce tin minte eu nu-l am...dar culmea, dupa 8 ani si 80k km a inceput sa faca?de ce nu a facut la inceput? treț s-o urc pe elevator ca la relanti nu-mi face, doar in sarcina..merci pentru imagine..
__________________
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Tudor e offline   Reply With Quote
Vechi 20th February 2017   #14
dacia1981
Avansat
 
Data inscrierii: 29-01-2016
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 mpi
Varsta: 35
Posturi: 117
Membru :
[Avansat]
Implicit

De ceva vreme am constatat și eu acest zgomot exact la 2000 rpm , īn special īn treapta a 4-a ,mai exact pe la 50 km/h. Am observat că totuși se aude și pe liber( diminuat dar tot se aude) , dar doar la viteza de aproximativ 50 km/h. Cum trec de această viteză,mai mult sau mai puțin nu se aude.
Īn rest nu se aude ,nici la 40 ,nici la 120 .
Menționez că am desprăfuit saboții, unul din cilindrii l-am și curățat(dreapta) că se īnvārtea roata pe cric f. puțin. Acum cu puntea spate ridicată, roata din dreapta se īnvārte cu o tură mai puțin ,ex 3 ture față de 4. (și mie chiar īmi merge acel sistem de autoreglaj, am umbat la el și tot cum vroia mușchii lui se regla)
La testul de frānă pe zăpadă chiar am măsurat cu ruleta distanța de frānare și am observat că roțile frānează egal. Pe uscat iarăși frāna merge impecabil cu toate că parcă roata din dreapta se īncălzește cu 5-6 grade mai mult (abia se simte această diferență).
Să schimb acel cilindru sau am doar eu pitici pe creier ? Sau doar e vorba de acea rezonanță despre care vorbea colegii mai sus ?
dacia1981 e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #15
CiprianVictor
Incepator
 
Data inscrierii: 14-11-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Icon9 Sunet ciudat decelerare

Salutare baieti !

Am si eu o problema similara, am remarcat ca dupa ce o turam la 3000 si ridicam piciorul de pe acceleratie se ingatuia un pic masina si vibra scotand un sunet identic cu acela cand calci linia continua . Sunetul se aude intre 3000 si 2000 de turatii cand ridic piciorul de pe acceleartie, daca apasa ambreiajul sunetul dispare . Si cand merg in marsasier se aude un sunet suparator.

Stiti cumva de la ce ar putea fi ? Va multumesc anticipat !
CiprianVictor e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
2000, rot, zgomot

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 22:28.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google