Zgomot La Pornire Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot La Pornire Aeroterma

    S-ar putea sa fiu off-topic (detin un Sandero, nu Logan), dar sper sa ma ajutati.

    Cand dau drumul la aeroterma, se aude "tzacanit" - un zgomot ca si cum ventilatorul loveste ceva. Din cate am citit, sunt sanse mari sa am niste frunze intrare in aerisire.

    O sa sa dau jos grila de plastic sub care se afla intrarea in conducta de ventilatie, insa am doua probleme: niste clipsuri si stergatoarele de parbriz.
    WP_20161010_09_37_24_Pro.jpg WP_20161010_09_37_59_Pro.jpg

    Care e cea mai buna modalitate de a desface clipsurile si stergatoarele ?
    Daca trag de clipsuri, imi e teama ca se rup.
    La stergator, banuiesc ca exista o piulita sub capacelul din imagine, dar nu am idee cum sa dau jos acel capacel. Cu un cutter, cumva?

  • #2
    Inainte de toate, eu as incerca altceva, sa las ventilatorul pornit pe viteza a 4-a cateva minute, eventual cu filtrul de habitaclu scos, sa fie mai mare fluxul de aer. Poate se "maruntesc" cumva frunzele alea acolo si ies pe la gurile de aerisire... Incercarea moarte n-are!

    Comment


    • #3
      Amândoi aveți idei greșite.

      -Pe afară ai plasă și nu poți ajunge la GMV
      -Cu filtrul de habitaclu scos tot nu rezolvi dacă e ceva prins în palele GMV-ului


      Cea mai simplă, nu și cea mai ușoară metodă, e să scoti GMV-ul din aerotermă și apoi să inspectezi zona.


      dacă mai e nevoie GMV=grup motoventilator
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Originally posted by citronelu
        -------------------------------
        Care e cea mai buna modalitate de a desface clipsurile si stergatoarele ?
        Daca trag de clipsuri, imi e teama ca se rup.
        La stergator, banuiesc ca exista o piulita sub capacelul din imagine, dar nu am idee cum sa dau jos acel capacel. Cu un cutter, cumva?
        Am mai pus pe forum, la threadul....cred intrebari.
        Tutorial demontare grila:
        https://drive.google.com/file/d/0B1q...ew?usp=sharing

        Mai multe pe ClubSandero, Bormasina lu'Oti.
        Last edited by Oti; 10 October 2016, 22:54.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • #5
          Originally posted by t0rquemada View Post
          Amândoi aveți idei greșite.

          -Pe afară ai plasă și nu poți ajunge la GMV
          -Cu filtrul de habitaclu scos tot nu rezolvi dacă e ceva prins în palele GMV-ului


          Cea mai simplă, nu și cea mai ușoară metodă, e să scoti GMV-ul din aerotermă și apoi să inspectezi zona.


          dacă mai e nevoie GMV=grup motoventilator
          Grupul motoventilator la care te referi nu are rolul de a raci motorul ?
          Eu ma refeream la sistemul de aerisire din habitaclu - cel la care ii dai drumul prin "butoanele" de pe bord.

          Comment


          • #6
            Originally posted by claudius_log View Post
            Inainte de toate, eu as incerca altceva, sa las ventilatorul pornit pe viteza a 4-a cateva minute, eventual cu filtrul de habitaclu scos, sa fie mai mare fluxul de aer. Poate se "maruntesc" cumva frunzele alea acolo si ies pe la gurile de aerisire... Incercarea moarte n-are!
            Si daca nu sunt frunze? Eu la vechea masina am gasit un soricel mort intre palele ventilatorului(era lipit acolo ca nu cadea indiferent cat de tare dateam ventilatia) si tot la fel se auzea ceva ciudat cand functiona. Din fericire la Super Nova puteai sa ajungi la ventilator prin fata si l-am scos pana la urma.

            Comment


            • #7
              Și ventilatorul climatizării e tot un GMV.

              Deci trebuie scoasă piesa încercuită cu roșu, și verificată zona. Se poate fără demontarea bordului
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                eu zic sa nu te grabesti sa demontezi toata masina pentru asta... si la mine tzacanea ceva (pe treapta 1 se auzea mai clar ) si dupa ce i-am dat cateva spritzuri pe treapta 4 si-a revenit, adica a scos frunza sau ce o fi fost de la ventilator...
                RTFM

                Comment


                • #9
                  Cel mai probabil ai ceva prins intre palele ventilatorului! Degeaba desfaci grila de plastic de sus, de la stergatoare, nu vei rezolva nimic!

                  Am patit si eu asa ceva anul trecut!

                  Pozitia de mesterit la ventilator e super-nasoala. Daca nu te pricepi, poti sa dai o fuga la reprezentanta, dar operatiunea se taxeaza!

                  Practic trebuie sa lucrezi pe sub bord. Intai scoti mufa din ventilator si apoi trebuie sa rotesti usor de el pe a-l scoate din locas! Mare problema e spatiul mic de acces! O sa te chiunuie operatiunea, dar cu putina atentie se rezolva!

                  Sursa de inspiratie despre cum poti sa destaci ventilatorul:

                  Tutorial, demontare aeroterma Logan, ventilator interior Logan, ventilator logan, aeroterma, Logan, tutoriale logan, huffy, Logan 1.4 MPI, Logan 1.6 MPI, Logan 1.5 DCI, aeroterma logan


                  PS: Nu trebuie sa desfaci si bordul (asa cum face nenea din filmare), ventilatorul poate fi curatit si fara sa-l scoti efectiv de sub bord. Practic, vei lucra cu el in atarnand in spatele bordului! E mai difficil, e drept, dar e mai sigur!
                  Last edited by fallax; 11 October 2016, 11:00.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc tuturor. Pe moment s-a potolit.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by t0rquemada View Post

                      -Pe afară ai plasă și nu poți ajunge la GMV
                      Halal plasa , are patrate de 15mm pe 15 mm intra pe acolo tot ce se poate.
                      Poti sa bagi pe acolo o spita de bicicleta sau andrea(de crosetat lunga) si sa maruntesti frunza sau daca nu iti tremura mana chiar sa o scoti printre pale daca pui pe varf putina vaselina sa se lipeasca frunza de ea.Operatiune asemanatoare am facut la masina lui Aris86 inainte sa montam plasa metalica.
                      Captain of the black pearl

                      Comment


                      • #12
                        Corect, însă operațiunea descrisă de mine e mult mai rapidă:
                        dacă e o frunză între pale durează maxim 5 minute, demontat, curățat, montat - (been there done that)
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Am incercat si eu sa desfac GMV mai de mult cand intrase o frunza in turbina pana sa montez plasa la intrare ,dar nu am reusit este criminal acolo sub bord sa stai contorsionat.
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • #14
                            pui pe varf putina vaselina sa se lipeasca frunza de ea
                            Depinde si cum e prinsa frunza. Ai vazut la L1 meu cat te-ai chinuit.
                            Astazi te-ai pitit. Poimaine punem sita

                            Comment


                            • #15
                              O montam cand vrei tu , timp si chef sa avem ,sita o plimb dupa mine in potbagaj, tu sa ai siliconul.

                              M-am ascuns , dar nu de tine , la schimbul 1 este prigoana mare prin depou.
                              Last edited by GFN; 11 October 2016, 21:31.
                              Captain of the black pearl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google