Zgomot La Rece Al Motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot La Rece Al Motorului

    Salut am un MVC 1.6 16v si la rece dimineata se aude un zgomot dubios ceva de genul cum ar bate avansul la o dacie veche.Cineva zice ca la motoarele astea culbutorii sunt hidraulici si pana se amorseaza pompa fac ei dar totusi nu se aude la motor ci pe dedesupt pe la galerie ......Cred .Nici eu nu mai stiu ce sa cred.Dupa ce fac macar 1km nu se mai aude sau si rece daca o accelerez nu se mai aude.Poate fi din injectie ?

  • #2
    Culbultori hidraulicii????
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      La 16v da, sunt culbutori cu rola si autoreglare. Cica...
      daca zgomotul vine de jos, vezi sa nu fie vreun suport de la scut sau altceva desfacut...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Daca ar fi asa nu ar trebui sa dispara dupa ce o accelereaza ar trebui sa faca in continu,daca e desfacut nu?
        Oricum eu cred ca ar trebui sa o vada un specialist dar la noi poti sa vi si cu ea in bucati ca e lenea mare pe ei sau ma rog ce au ei.Naspa service avem in romania.
        Last edited by vdmihai; 20 June 2008, 02:00. Reason: Greseala
        sigpic
        !

        Comment


        • #5
          La fel se aude si la mine. Eu nu imi fac probleme dupa 5 min. Dispare Totusi o sa arunc o privire pe dedesupt.

          Comment


          • #6
            Mai mult ca sigur culbutorii la 1,6 16v sunt tot cu patina. Din cate stiu, nici un motor de pe Logan n-are culbutori cu rola.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Darksid3 daca nu ai auzit de culbutori cu reglaj automat...Hidraulic ***cenzurat***
              Last edited by Cristi_Xp; 5 August 2008, 14:00.

              Comment


              • #8
                Tinere, se pare ca esti prea mic (neurologic vorbind) ca sa am o discutie cu tine!Gradinta se deschide iar din toamna!Rog un moderator sa stearga posturile DUPA
                Apropos: Shakespeare nu e poet!
                Last edited by darksid3; 23 June 2008, 21:18.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Zgomotul este facut de culbutorii hidraulici care se "incarca" mai greu, datorita viscozitatii uleiului. Deci, dupa o schimbare de ulei (cu un 0w40 sau 5w40) nu ar mai trebui sa fie probleme.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Mersi mult andrei ,mai sunt si baieti buni
                    Last edited by Cristi_Xp; 5 August 2008, 14:00.

                    Comment


                    • #11
                      Cineva m'a invatat : " niciodata sa nu te iei dupa zgomotele care le scoate masina la rece". Daca face asa si cand temperatura ajunge la cea optima atunci ai probleme...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Razzvan View Post
                        Cineva m'a invatat : " niciodata sa nu te iei dupa zgomotele care le scoate masina la rece". Daca face asa si cand temperatura ajunge la cea optima atunci ai probleme...
                        Ai dreptate,totusi fiecare om tine la masina lui si nu vrea nici o problema
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • #13
                          Poate tacheti hidraulici....Culbutorii sunt altceva
                          Si da, 90% sanse sa fie de la ei zgomotul

                          Comment


                          • #14
                            Culbutorii sunt hidraulici, adica cu role mai pe intelesul tuturor...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Tachetul este una, culbutorul este alta...
                              tachetul este hidraulic, culbutorul cu rola...
                              tachetul este hidraulic pentru ca se realizeaza reglajul jocului la supape automat prin presiune de ulei...

                              dar sa revenim...Mai ai probleme omule? Mai bate ceva?

                              Originally posted by skd_ozenel
                              Tachetul este una, culbutorul este alta...
                              tachetul este hidraulic, culbutorul cu rola...
                              tachetul este hidraulic pentru ca se realizeaza reglajul jocului la supape automat prin presiune de ulei...

                              dar sa revenim...Mai ai probleme omule? Mai bate ceva?
                              DOVADA celor de mai sus....
                              Attached Files
                              Last edited by andrei; 4 August 2008, 20:33.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google