Zgomot La Rece Al Motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Arata-mi tu o pagina din manualul de service Logan unde scrie sau arata tachetii, nu din alte manuale, cum ai pus tu...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Tachet si culbutor se cheama indiferent de cine produce motorul nu conteaza daca e german, suedez sau chinezarie....
      nu exista culbutor hidraulic la mercedes si tachet cu rola la yang-ciung

      Comment


      • #18
        Intamplarea face sa detin aceeasi motorizare in dotare...K4M si am reusit sa adun de pe net tot felul de chestii....
        te rog sa nu transformam plangerea omului intr-o dezbatere...
        imi cer scuze daca te-am ofensat dar citesc tot felul de oameni si nu stii ce spune vreunul si pe unde ... Se face de gluma treaba
        Attached Files
        Last edited by skd_ozenel; 5 August 2008, 13:34.

        Comment


        • #19
          Alex...Se mai aude...Se mai intampla ceva cu masina?
          mai merge? S-a spart?

          Comment


          • #20
            nu stiu daca la el se mai aude dar se aude la mine ceva (motor de 1.4 deci nu 1.6 16V cum are el ). am observat ca pe langa asta, martorul luminos de la ulei se stinge un pic mai tarziu ( juma'de secunda pana la o secunda). zgomotul se manifesta ca un carait in primele 2 trepte de viteza, doar dimineata cu motorul rece si dispare in maxim doua trei sute de metri. oricum e deranjant. cred ca am sa schimb uleiul...are deja aproape 12 mii de km si cred ca si-a cam pierdut din proprietati (norocul meu ca am deja rezerva de ulei). daca are altcineva alte sfaturi ii rog sa le impartaseasca.
            Ratacit in spatiu...

            Comment


            • #21
              Cati km are motorul? Ce tip de ulei folosesti?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                aproape 97 mii km, ulei elf (excelium parca) 5w-40 (schimbat la 85 mii km)
                Ratacit in spatiu...

                Comment


                • #23
                  Poate ar trebui un reglaj al culbutorilor
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    multam' frumos de sfat
                    Ratacit in spatiu...

                    Comment


                    • #25
                      Are 62k de km, motor 1.4 si pana acum am bagat ulei 5w30(de 7 ani) de la dacia si nu am avut nici o problema. Acum ultima data cei de la service(un service din oras) au bagat Mobile Super 2000 de 10W40 si a inceput acel clentanit sa se auda la relanti si motorul parca se aude mai urat cand o pornesc la rece. Dupa ce merg cu ea 2-3 km minim si o opresc si o pornesc nu prea se mai aude urat la pornire si clentanitul variaza, ba se aude, ba nu se aude, e foarte enervant mai ales sa stai la semafor si sa auzi asta. Masina este si pe gpl de vreo 6 luni. Oricum chestia asta cu clentanitul a inceput sa se auda dupa ce am schimbat uleiul. Eu ma gandesc sa schimb uleiul cu unul Castrol de 5w40 sau sa bag tot 5w30. Ce imi recomandati ?

                      Comment


                      • #26
                        Pai daca ai mers atata timp cu 5W30 si ti-a placut cum toarce, baga tot de ala.

                        E clar ca la pornire rece cu 10W40 se aude mai nasol (maraie) pt ca e mai vascos.

                        PS: desteptii din service probabil ca s-au gandit sa-ti bage un ulei mai vascos, dar au gandit-o prost cu 10W40.

                        LE: acum am vazut ca ai 62000 km, nici n-ai mult.
                        Mergi tot pe 5W30 sau 5W40, renunta la 10W40.
                        Last edited by Octavian; 15 July 2012, 02:00.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google