Zgomot Metalic La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by abstract View Post
    Zgomotul de care vorbiti este defapt toba care atinge in scutul de caldura( desupra evacuarii se gaseste acest scut, pe toata distanta traseului ).

    Daca nu aveti evacuarea desprinsa, verificati ca acest scut sa aiba o distanta decenta fata de tevi, deoarece acestea nu stau fixe si pot atinge.

    Acest scut este dintr-un material maleabil, il puteti modela cu mana dupa bunul plac.
    Asa am crezut si eu, insa, nu cred ca este cazul aici.
    Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

    Comment


    • #32
      Am verificat si cele 3 suruburi, m-am bagat si pe sub ea, totul pare in regula...
      Voi verifica si distanta dintre evacuare si scutul acela termic.E posibil sa fie prea mica si sa atinga....
      Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

      Comment


      • #33
        Acelasi zdranganit la relanti il aveam si eu, aceeasi problema...suportul rupt, s-a remediat in cursul reviziei.Asta a fost acum 6 luni si nu a mai fost nicio problema.Ii prevad insa un sfarsit rapid tobei de esapament la cata rugina e pe ea.

        Comment


        • #34
          da, chiar ca zici ca e din WW2
          Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

          Comment


          • #35
            Dragii mei, in sfarsit am depistat cauza zgomotului de la relanti !
            Era teava de presiune de la circuitul de servo care avea clema de prindere rupta si atingea de...un suport cred, cam in zona compresorului...
            Va urez LA MULTI ANI SI UN AN NOU FERICIT!
            Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

            Comment


            • #36
              pe arborele primar este doar pinionul viteza 5!!!!!!

              Comment


              • #37
                Un service sau cineva care se pricepe si m-ar putea ajuta sa identific si eu cauza zgomotului asta ? In bucuresti. ?

                Comment


                • #38
                  Oare zgomotul asta e cel pe care-l caut eu in theardul http://www.loganclub.ro/forum/zgomot...ta-t45857.html ? Acea tija, vad ca are acel suport de cauciuc, dar ea daca e rupta din teava face zgomot?

                  Comment


                  • #39
                    baga-te sub ea... porneste-o si tine de tije...misca-le...vezi daca flexeaza...
                    mai multe nu stiu ce sa-ti spune.
                    Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

                    Comment


                    • #40
                      acel tacanit vine de la una dintre rolele, nu stiu sigur denumirea,de la cureaua accesorii . la auto logan diesel ii spune galet

                      ala bate in blocul motor ca si cum ar fi ciocanitoare ,si numai pana ce se atinge o anumita turatie a motorului,dupa aceea dispare. la mine se aude mai pronuntat in momentul cand am si ac-ul cuplat.
                      Last edited by mosu_29; 20 August 2013, 23:26. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        zgomot metalic

                        La mine a fost rupt unul din suportii care sustin toba. Am rezolvat prin sudura - 25 ron

                        Comment


                        • #42
                          Ce fel de sudura ai folosit la toba? Si eu am toba sparta, nu finala, undeva la mijloc, mai exact acolo unde e prinsa si apoi mai in fata, a crapat sudura originala. Se sudeaza cu ce anume? Argon sau sudura normala?

                          Comment


                          • #43
                            Argon, electric nu poti.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Dupa 6 ani de greieri si alte zgomote suspecte, a venit si la mine vremea sa rezolv celebrul suport ruginit....
                              Mi-a pus mecanicu 2 coliere, le-a strans cu simtu raspunderii si gata.
                              Am vazut si eu cu ochii mei: rugina garla p'acolo ! Ma astept ca in 10.000 sa mi pocneasca si esapamentul...Masina are 75.000.E normal?
                              Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                              Comment


                              • #45
                                Nici chiar aşa, nu se strică aşa uşor tot eşapamentul.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google