Remapare Logan 1.5dCi 65CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valimarele
    replied
    Azi am facut si eo o remapare la dci-ul meu de 65 de caluti si sunt super multumit!Recomand cu toata increderea pe Doc!Masina trage mai bine chiar la turatie mai mica,iar consumul nu stiu daca a scazut dar ai posibilitatea sa optezi pentru un mers mai sportiv unde o sa consumi ceva mai mult sau cum mergeai inainte si sa consumi la fel,poate chiar mai putin.Oricum masina consuma putin,asa ca nu-mi fac probleme din punctul asta de vedere.Este doar o parere personala,nu sunt un specialist.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Poți încerca fără probleme ambele variante Stage 1 și Stage 2, depinde numai de tine ce îți dorești de la mașină.

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    la un motor normal fara intercooler,la ce stage iar sta bine?

    Leave a comment:


  • need4speed
    replied
    Am si eu chiptuning de vreo 3 ani si 3 variante de soft prima resoftare e facuta in ianuarie-februarie 2007 la Jeff&Flashtuning avand rezultat multumitor un pic cam puturoasa in a5a dar consum si comportament bun, tin sa precizez ca am mers un an jumate si vreo 120-130.000 km
    in 2009 parca am trecut la alt turbo si alt soft facut in germania ( ma refer la soft) am mers vreo 80-90.000 si am simtit ca masina poate mai mult softu era un pic cam "strans" si restrictiv ...
    2010 am trecut pe mana celor de la Dimsport&CristiXp si am apelat la un soft custom care de vreo cateva luni tot astept sa fie custom si sa se potriveasca cu masina mea si cu stilu meu de condus
    Atunci sper sa va pot da mai multe detalii si despre "promtitudinea" si seriozitatea celor de la DIMSPORT deoarece momentan masina mea merge doar satisfacator nu cu rezultate deosebite fata de precedentul soft.
    Pe general sunt multumit si recomand chiptuning indiferent de varianta lui ma refer aici la ecotuning, stage1 , stage2 ,custom si NU CRED ca afecteaza in mod negativ viata unui motor iar cine sta si se gandeste ca o resoftare si ajustare a softului este ceva rau sa se gandeasca mai mult la locu de unde isi cumpara motorina si ce ulei ieftin baga in motor !!

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Ma bucur sa aud acest lucru. Modificarile de soft se vad cel mai bine la drum intins unde ai posibilitatea sa folosesti o plaja mai mare de turatii si trepte de viteza. Schimbarile sunt evidente la reprizele de viteza, gen 80-100km/h sau 60-80km/h in diferite trepte de viteza.

    Leave a comment:


  • mcxc
    replied
    Dupa chiptuning, primii Km. prin oras au fost deosebiti! Surpriza a fost la munte cind nu am mai recunoscut propria masina, mult mai sprintena! Nu am observat inca o scadere a consumului dar sunt inca la surpriza de inceput. Sunt total multumit.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Chiar frumos. Al cui este graficul?

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    un 1.5 dci 65cp cu alta turbina + intercooler+ softul Dimsport .
    Attached Files
    Last edited by Cristi_Xp; 23 April 2010, 16:37.

    Leave a comment:


  • crististreulea
    replied
    sunt proaspatul posesor al unui stage 2 si ca prima impresie a fost WoW. restul nu mai conteaza, din nou voi trece prin perioada de acomodare in care sa-mi obisnuiesc psihicul sa nu-i mai dau in gura ca prostu
    am precizat ca cei de la dimsport au fost incredibil de prompti?

    cat despre discutiile contradictorii de mai sus, da, sunt de acord voi dar si eu sunt cat se poate de constient de modificarile facute si de riscurile ce le implica: uzura prematura si cedarea iminenta a anumitor componente. da, am schimbat 2 suporti motor si am spart un furtun. dar stiu si sunt constient ca i-am dat in gura ca un om dement si fara mila si din cauza asta am scos banul din buzunar.
    nu te obliga nimeni sa-ti faci modificari si in nici un caz nu ma poti convinge sa renunt la modificarile ce le-am facut pana acum.

    Leave a comment:


  • crististreulea
    replied
    eu sunt unul din cei pretentiosi
    abia astept sa vina ziua de maine cu un stage 2

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Pentru cine nu isi da seama de schimbarile aduse din remapare, acesta este cel mai relevant test: dupa 2-3 saptamani de mers cu masina tunata se trece la versiunea originala. Va asigur ca si cel mai pretentios client recunoaste ca exista diferente notabile intre cele doua variante.

    Leave a comment:


  • crististreulea
    replied
    eu unul am chiptuning de vreo 3 ani. aveam 22.700km rulati pana atunci, acum am 57.800km. a fost destul de scump, putin peste 200 euro dar nu-mi pare rau deloc, a meritat. nu am avut nici un fel de probleme.
    prima impresie a fost asta

    intre timp am mai trecut, asa scurt, 5-6 zile la softul original si a fost groaznic. cum sa calci acceleratia si sa nu se duca? groaznica senzatie.
    in acest moment ma gandesc serios la un intercooler(e achizitionat) si la un chiptuning stage 2. mai ales ca de putin timp, dimsport are reprezentant in timisoara.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Te rog sa argumentezi votul tau. Poate vor si alti sa afle de ce ar trebui inchis acest topic.

    Leave a comment:


  • adicata2003
    replied
    Dupa rezultatul sondajului, mai bine inchizi acest thread.

    Ti-am sters votul.
    Last edited by Cezar; 24 February 2010, 11:02.

    Leave a comment:


  • Doc
    started a poll Remapare Logan 1.5dCi 65CP - Impresii

    Remapare Logan 1.5dCi 65CP - Impresii

    113
    Da, multumit de rezultat
    27.43%
    31
    Da, nemultumit de rezultat
    0.88%
    1
    Nu, dar as vrea sa incerc
    59.29%
    67
    Nu, este o prostie
    12.39%
    14
    Pentru ca celalalt topic legat de remapare Logan 1.6i 8v 90CP a avut succes, voi deschide pentru fiecare motorizare cate un topic dedicat.

    Va rog sa postati impresii dupa remapare Logan 1.5dCi 65CP. Acest topic va foarte util celor care vor sa afle mai multe pareri bune sau rele ale celor care au deja pe aceasta motorizare chiptuning.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google