Comparatii Piese Contrafacute Vs. Origine Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comparatii Piese Contrafacute Vs. Origine Logan

    Bara Dacia Logan originala vs. bara contrafacuta
    http://www.youtube.com/watch?v=_VhDup2HAqY

    Placute de frana Dacia vs. placute de frana contrafacute
    http://www.youtube.com/watch?v=dWediSFENfo

    Filtrul de ulei Renault vs. filtru de ulei contrafacut
    http://www.youtube.com/watch?v=AGe0H0B1KNk

    Distrugere placute de frana Dacia Logan
    http://www.youtube.com/watch?v=g89rXAuh-RI
    sigpic

  • #2
    Nu cred ca se pot face comparatii sa iasa bine cele contrafacute.Problema ca iei le baga pe toate intr-o oala si nu e corect.Sunt si firme ce produc piese de calitate bunicica(mult mai bune decit ce prezinta iei acolo)dar la preturi mai acceptabile.Un fel de gama MOTRIO de la dacia.Daca iei fals atunci iei teapa.Am prieten care a schimbat placutele de frina si in 3 saptamini ramasese doar fierul pe ele.Alea erau sigur false pe cind ale mele no name frineaza bine si nu sunt probleme.Am deja 6 mii si daca sunt bune nu le-am mai schimbat cum imi propusesem.
    sigpicPasionat de MCV si natura

    Comment


    • #3
      Si eu am placute fake, dar mi se par destul de bune. Intradevar, nu sunt ca cele originale, dar pentru niste placute facute pe vapor sunt bune.
      sigpic
      Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

      Comment


      • #4
        mie mi-a sarit vopseaua de pe spoiler, la spalare, de mult. iaca spoilerul lor original si vopseaua de calitate f. buna. o daa.
        placutele originale nu-s trw-uri? (nu mai tin minte sigur, dar parca asa erau). pe spate aveam sigur saboti trw, din fabrica. (renault clio symbol are tot sistemul de franare trw si stiu asta sigur)
        daca iei placute originale, care au si sigla renault, costa 200 ron. daca iei doar trw, costa 50 ron. care-i baiu? nu-s contrafacute. doar n-au sigla renault.
        chestia asta e valabila la f. multe piese. rulment 'de origine' pt flansa amortizor costa aprox 100 ron bucata. m-am uitat chiar de curand la astia originali si au scris micut intr-o parte... snr. am luat direct... snr (france), care costa 25 ron bucata.
        ideea e simpla: trebuie cumparate produse de marca buna si pret mai mic. asta nu inseamna ca produsele respective sunt contrafacute.
        de curand am schimbat si discurile. culmea, cu discurile originale obtineam vreo 2200N. cu discuri ferodo mi-a iesit peste 2600N. discul original e 160 ron bucata. ferodo 100. etc
        internal combustionizer

        Comment


        • #5
          Sistemul de franare e TRW Lucas.
          Placutele din fabrica sun Ferodo, nu TRW.

          Niciodata placutele alea 50 lei setul nu vor frana la fel de bine ca placutele de fabrica.
          Spun asta dupa trei schimburi de placute si un rand de discuri.
          Cu discurile de fabrica, cel mai bine franeaza cu placutele de origine alea scumpe 180-190 lei setul.
          Acum am placute TRW GDB1634 (120-140 lei setul), tot nu sunt la fel de ferme ca cele originale.

          Comment


          • #6
            http://www.loganclub.ro/forum/recoma...3.html?t=30953

            mie cu discuri originale si placute originale imi iesea ~ 2200N pe fata. cu discuri originale si placute trw, tot ~2200N.
            cu discuri ferodo si placute trw, imi iese peste 2600N.
            placutele originale au pretul umflat pt ca scrie renault pe ele. asta-i tot. nu-s mai bune.
            Last edited by zeegermans; 9 March 2011, 14:22.
            internal combustionizer

            Comment


            • #7
              si eu tot asa am facut.am pus placute after market si mai mult de 15000-20000 nu m-au tinut plus ca mi-au facut grad pe marginea discului; am pus originale exact in ziua cand am schimbat distributia si am 87000 facuti cu ele si inca mai merg.iar despre franare nu mai zic...........
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #8
                o placuta buna nu inseamna una care rezista mult. daca rezista prea mult, se roade discul, nu placuta. eu prefer sa se manance placutele.
                fiecare alege ce vrea, la urma urmei, dar e bine de facut si teste concrete. asa unuia i se pare ca franeaza intr-un fel, altuia in alt fel si tot asa. strategiile de marketing stiu sa loveasca tare la buzunare si efectul placebo de asemeni.
                internal combustionizer

                Comment


                • #9
                  frana ce e aia frana....nu stiu din astea...
                  fara linkuri externe

                  Comment


                  • #10
                    pffffffffffffffffff....deaia nu tine vopseaua pe spoileru meu
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • #11
                      Diferenta dintre o piesa originala si un fals,totul este sa fiti atenti ce cumparati!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        si care este diferenta?? ca una are pe cutie o eticheta care luceste si una nu?
                        sau ca pe una este un cod si pe alta este alt cod?

                        toate placutele de origine sunt facute de TRW, ATE, FERODO sau alte branduri mari dar sub sigla renault sau dacia

                        si la mecedes este aceiasi chestie, daca cumperi piese de origine pe care are sigla mercedes are un pret si daca cumperi aceiasi piesa care nu are sigla are alt pret,

                        va sopun asta din propie experienta, placutele mele din fabrica aveu cod de renault pe ele dar erau facute de ATE
                        Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                        Comment


                        • #13
                          eu unu am capete de bara Lemforder.......deci, cred ca este peste cel orginal.....
                          este sectiune deschisa deja despre acest subiect
                          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                          Comment


                          • #14
                            Diferenta intre o piesa ,,CONTRAFACUTA,,si una originala este mult semnificativa iar autoturismul are mult de suferit .In plus intevine si siguranta circulatiei ,iar in cazul unor placute de frina contrafacute duce la un drum de frinare mult mai lung datorita materialelor ieftine si de proasta calitate(vezi pretul mic al pieselor contrafacute)
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Bine acum nu trebuie sa punem la un loc firmele producatoare de piese originale cu cele concurente(care fac piese bune) ci este vorba de cele care teoretic nu au nici un producator si fabrica mascat sub sigla originalului!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google