Sa Pun Gaz Pe Logan Nou ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu injectoarele sunt din cauza motorinei proastea.Loganu a fost testat 100.000 km cu motorizare 1.5 dci de 63 cai mcv,dupa care au desfacut toata masina inclusiv motorul.Motorul nu a avut nimic absolut,au spus ca e printre cele mai bune motoare din lume.Tehnologie renault Eu am fost cu un logan taxi 1.5 dci de 63 cai care avea 203.000 km si merge foarte bine

    Am si eu logan 1.6,pe care am pus gaz acum 2 luni,si merge super,ajunge la 160 foarte rapid .Dar am o problema de cand mi-am pus gazul ,imi porneste cam greu motorul cateodata .Acum am dus masina la service la niste prieteni,care au spus ca s-ar putea sa fie bucsele de la electromotor problema ,sau bateria,dar bateria e buna.Oare care e problema ?
    Last edited by fanrenault; 11 August 2010, 11:56. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • daca sta mult in soare iti porneste greu ?

      Comment


      • n-are voie sa pornesca mai greu daca o pui pe gaz. Instalatia mea porneste pe benzina si numai cand ajunge temperatura la ala la 30 grade si turatia de cel putin 1600rpm trece pe gaz,deci teoretic daca la fel e si la tine n-ar trebui sa ai probleme cu pornirea. Mergi la un service si vezi ce are

        Comment


        • Originally posted by gold8xspeed View Post
          Lamurire vreau. Tomasetti Stag 200 e ok? Cica revizia la 15000 km costa 70 de ron.E buna instalatia?Care e problema cu t-urile de cupru sau plastic?Ce consum avem la ea? La cate grade sa treaca sa am un consum bun, adika mic, dar sa si traga motorul?
          Si eu am tomasetto stag 200, de un an, si merge foarte bine. Este un T-u de plastic care l-a mine s-a rupt dupa aprox 4-5 luni. L-am schimbat cu altul, si am mai cumparat 2 de rezerva. Costa 1 leu bucata. Consumuri vezi la rubrica de consum GPL.

          Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
          Pt GPL cei care moteaza instalatii de gpl seteaza calculatorul sa consume mai mult cu 10-15% fata de benzina pt a da putere motorului si a nu te ruga de masina sa se deplaseze. Eu am vorbit cu inginerul care mi-a montatinstalatia si mi-a zis ca poate sa ii mai ia din debitul de gpl dar pierd din forta mai ales la urcare. Mie imi trage mai bine pe GPL dcat pe benzina si toti care au montata acolo sunt la fel de multumiti. Pt cei care sunt interesati pe timp de vara cand e cal o masina pe gpl consuma intre 7-8%, iar iarna cand e frig afara ia cam 8-8,7%. Eu am spus asta din testele facute de mine pe un MCV de 1.4mpi.



          si eu am una tot din asta montata aftermarket cea de care scriam mai devreme si sunt multumit de ea. Revizia te duce la 70 lei cu totul sau numai filtrele? Te intreb ca pe mine ma costa cele 2 filtre de gpl 55 lei iar manopera este de 75 lei, ca doar am montat-o la reprezentanta si aia au mana de lucru ieftina si un deviz de celtuieli facut dupa un normativ (la ei pt instalatia de gpl e 50 lei ora tehnologica, iar pt schimbarea filtrelor cica se lucreaza 1,5ore).
          Consumul il ai mic atunci cand motorul e la temperatura optima adica cele 4 pavele sa fie aprinse, iar pt un consum mic iti recomand sa nu depasesti 2500 rpm.
          Foarte fain!!! sa lucrezi 1.5 ore ca sa schimbi 2 filtre care eu le-am schimbat in 7 minute!! Asta da afacere. Poate ti-o si segmenteaza in timpul asta...ca altfel ce sa faca restul de 83 de minute?
          Last edited by ftitus; 12 August 2010, 11:51. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • pana la urma am pus Gaz, instalatie Milano 2400ron cu rez toroidal, pana acuma sunt f multumit, doar afisajul de gaz nu arata bine cand 2 beculete cand 4 arata aiurea cateodata arata bine cateodata nu.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google