Cum Sa Ne Confectionam Singuri O Interfata Pentru G.P.L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut. Am o instalatie Landi renzo omegas plus montata pe un logan 1.6 MPI. Instalatia a fost montata acum 8000 km.
    Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apo o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm apoi revine imediat in jurul valorii de 900. Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?
    Am confectionat astazi interfata pentru landi renzo si m-am conectat la ECU GPL cu softul Plus max 2010. Problema cu scaderea relantaiului la 500 am observat-o ca s eintampla la o temperatura a gazului in injesctoare de 6-7 grade, fenomenul apoi dispare cand gazul atinge 10-12 grade. Deasemenea in cutt off strategy am setat asistare la turatia de 750 cu un timp de injectie de 5.5 ms , iar efectul pare a se dimunua mult. Acum as vrea sa va intreb la cutt of exista 2 setari :
    1 imbogateste amestecul la 90 ( 128 fiin valoarea fara imbogatire) , revenire din 3000 rot/min , 10 cicluri d einjectie , iar la asistare nu era bifat. Cand este debifat , la aprindera farurilor + dezaburire scade turatia, iar cand asista fenomenul deasemenea este mult diminuat. Care este timpul care ar trebuie setat in care ECU gpl sa comanda injectoarele de benzina : mai mare de 5.5 ms - setare default ? Deasemenea default se seteaza la 1500 rpm dar in acest caz daca urmaresc evolutia in decelerare se observa ca pentru cateva fractiuni de sec ca acul ramane la 1500 apoi coboare incontinoare, de aceia am ales sa setez 750 -rpm as idle default.

    Comment


    • #62
      cum adica ai resetat uce injectie?
      mapa gpl cum o ai formata?
      pune poze cu ea si cu setarile.
      face asa inainte de resetare?
      la cat ai setat temperatura de trecere?
      dai timpul de intarziere pe gaz mai mare 7-10s.

      ,,DE_TOATE,,

      Comment


      • #63
        Sau aici gasiti ce va trebuie..

        Dupa ce am instalat Software diagnosticare pentru TOMASETTO Stag200 - Euro4, Euro3, Euro2 ce fel de driver trebe instalat?1.- Driver pentru interfata USB, 2 - Driver adaptor interfata serial - usb ATEN k nu ma pricep? Multumesc pentru raspuns!

        astept un raspuns din partea lui tvstar1
        Security Man k vad k se pricepe. Mersi!
        Last edited by cosma83; 27 January 2011, 23:50. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          CE INTERFATA?
          interfetele gpl sunt simple adica rx+tx ori ce seriala care tu vrei sa o conectezi prin adaptor usb sa inteleg atunci trb instalat driverul adaptorului doar atat.
          cel mai simplu foloseste un cablu de date usb direct pe mufa gpl.
          la soft vezi ca arata care trb in functie de uce gpl an de fabricatie.
          incearca cu amandoua daca nu sti sigur ce soft accepta.
          amandoua sunt la fel--difera ff putin au setari aproape identice.
          Attached Files

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #65
            Originally posted by kti View Post
            CE INTERFATA?
            interfetele gpl sunt simple adica rx+tx ori ce seriala care tu vrei sa o conectezi prin adaptor usb sa inteleg atunci trb instalat driverul adaptorului doar atat.
            cel mai simplu foloseste un cablu de date usb direct pe mufa gpl.
            la soft vezi ca arata care trb in functie de uce gpl an de fabricatie.
            incearca cu amandoua daca nu sti sigur ce soft accepta.
            amandoua sunt la fel--difera ff putin au setari aproape identice.
            da eu vreau sa ma conectez print-un adaptor usb. De pe acest sitehttp://www.agrom.ro/download.htm ce trebuie sa dau jos pentru o instalatie Tomasetto stag 200 pentru a reusi sa folosesc programul. Scuza ma pentru faptul k sunt batut in cap cu calculatoare, programe......... Multumesc pt raspuns

            Comment


            • #66
              - pentru ECU Stag200/300 produse dupa noiembrie 2009 se va folosi programul SetupAcGasSynchro - version 6.0.0.37

              - pentru ECU Stag200/300 produse inainte de noiembrie 2009 se va folosi programul SetupAcGasSynchro - version 1.14.1.0

              Driver

              - Driver pentru interfata USB

              - Driver adaptor interfata serial - usb ATEN

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #67
                Deci sa concluzionam introduc''acele'' in mufa de la gaz dupa care usb ul in laptop si deschid software diagnosticare si va merge fara alte operatiuni.

                Comment


                • #68
                  acele ?
                  cam periculos pt tine.
                  langa firul negru in mufa gpl ai rx si tx
                  daca nu se conecteaza schimbi intre ele tx si rx
                  cand ai cablul de adaptor conectat la pc trebuie sa auzi un semnal de recunoastere verifica din pc pe ce com il vede
                  dupa ce conectezi totul cand deschizi softul el incearca sa se conecteze automat daca nu gaseste com-ul il dai tu din stinga sus pe cel care l-ai vazut ca pc il recunoaste si dai reconectare
                  daca nu se conecteaza schimbi rx cu tx
                  si repeti conectarea manuala
                  cand se conecteaza softul va vedea toti parametrii activi ai tai de pe uce gpl
                  nu uita sa faci asta numai cu contactul pus
                  bafta.
                  Attached Files

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #69
                    multumesc mult ! maine o sa fac operatiunea te voi tine la curent cu ce am facut

                    kti am vrut sa ma conectez astazi si in momentul in care introduceam mufa USB in laptop imi aparea un mesaj langa ceas dreapta jos"not device reconiqez"(nu stiu daca am scris bine ultimul cuvant)in concluzie nu am reusit sa folosesc programul.deja nu stiu ce sa ai mai fac ma depaseste complet.ai idee cum ma poti ajuta sa rezolv problema asta?

                    eu nu am rx sau tx pe mufa scrie 1 2 3 4 corespomdent fiecarui fir din cele patru ale mufei

                    Originally posted by kti View Post
                    acele ?
                    cam periculos pt tine.
                    langa firul negru in mufa gpl ai rx si tx
                    daca nu se conecteaza schimbi intre ele tx si rx
                    cand ai cablul de adaptor conectat la pc trebuie sa auzi un semnal de recunoastere verifica din pc pe ce com il vede
                    dupa ce conectezi totul cand deschizi softul el incearca sa se conecteze automat daca nu gaseste com-ul il dai tu din stinga sus pe cel care l-ai vazut ca pc il recunoaste si dai reconectare
                    daca nu se conecteaza schimbi rx cu tx
                    si repeti conectarea manuala
                    cand se conecteaza softul va vedea toti parametrii activi ai tai de pe uce gpl
                    nu uita sa faci asta numai cu contactul pus
                    bafta.
                    kti am vrut sa ma conectez astazi si in momentul in care introduceam mufa USB in laptop imi aparea un mesaj langa ceas dreapta jos" usb not device reconigez"(nu stiu daca am scris bine ultimul cuvant)in concluzie nu am reusit sa folsesc programul.deja nu stiu ce sa ai mai fac ma depaseste complet.ai idee cum ma poti ajuta sa rezolv problema asta?

                    eu nu am rx sau tx pe mufa scrie 1 2 3 4 corespomdent fiecarui fir din cele patru ale mufei

                    deci nu merge

                    nu merge am scris mai sus problemele

                    Originally posted by kti View Post
                    acele ?
                    cam periculos pt tine.
                    langa firul negru in mufa gpl ai rx si tx
                    daca nu se conecteaza schimbi intre ele tx si rx
                    cand ai cablul de adaptor conectat la pc trebuie sa auzi un semnal de recunoastere verifica din pc pe ce com il vede
                    dupa ce conectezi totul cand deschizi softul el incearca sa se conecteze automat daca nu gaseste com-ul il dai tu din stinga sus pe cel care l-ai vazut ca pc il recunoaste si dai reconectare
                    daca nu se conecteaza schimbi rx cu tx
                    si repeti conectarea manuala
                    cand se conecteaza softul va vedea toti parametrii activi ai tai de pe uce gpl
                    nu uita sa faci asta numai cu contactul pus
                    bafta.
                    nu merge kti mai sus problemele
                    Last edited by cosma83; 29 January 2011, 16:48. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #70
                      ccma83 spune:
                      eu nu am rx sau tx pe mufa scrie 1 2 3 4 corespomdent fiecarui fir din cele patru ale mufei
                      pai normal ca ai 4 fire ,dar 3 sunt folosite de obicei cand ea se alimenteaza din portul usb.

                      de obicei este asa:
                      negru--masa
                      alb si albastru--rx s itx in funnctie de instalatia gpl.
                      la tomassetto si landi trb ca rx sa fie langa masa.
                      iar rosu(cred ca asta zici tu ca este firul 4)--plusul
                      interfata se poate alimenta de la (+) = rosu
                      deci daca ai 4 fire asa tb sa fie organizate firele.
                      la tine se pare ca nu este bine instalat driverul interfetei.
                      teoretic ar fi trebuit sa o vezi
                      pai tu zici ca folosesti adaptor serial-usb atunci interfata se alimenteaza de la mufa gpl 12v(+)rosu.
                      astept pm sa rezolvam.

                      uite asa trebuie sa fie mufa
                      Last edited by kti; 29 January 2011, 21:10. Reason: Automerged Doublepost

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by kti View Post
                        ccma83 spune:
                        eu nu am rx sau tx pe mufa scrie 1 2 3 4 corespomdent fiecarui fir din cele patru ale mufei
                        pai normal ca ai 4 fire ,dar 3 sunt folosite de obicei cand ea se alimenteaza din portul usb.

                        de obicei este asa:
                        negru--masa
                        alb si albastru--rx s itx in funnctie de instalatia gpl.
                        la tomassetto si landi trb ca rx sa fie langa masa.
                        iar rosu(cred ca asta zici tu ca este firul 4)--plusul
                        interfata se poate alimenta de la (+) = rosu
                        deci daca ai 4 fire asa tb sa fie organizate firele.
                        la tine se pare ca nu este bine instalat driverul interfetei.
                        teoretic ar fi trebuit sa o vezi
                        pai tu zici ca folosesti adaptor serial-usb atunci interfata se alimenteaza de la mufa gpl 12v(+)rosu.
                        astept pm sa rezolvam.

                        uite asa trebuie sa fie mufa
                        kti uite cu mufa si firele nu e nici un fel de problema spune mi daca asa luao de la zero nu am nimic instalat in laptop ce trebuie sa instalez sa pot diagnostica gpl. Am mufa de telefon cu ace , ce imi mai trebe ce soft, ce driver de usb (cum se instaleza driverul) pentru tomasetti stag 200 da mi mura n gura k nu merge . Mi as dori k atunci cand intoduc usb sa mearga fara k eu sa mai fac altceva sa mi l i a imediat. daca vrei da mi adresa de mess, a mea este cosmin.stoica83 numai dac vrei intra u pe mine

                        Comment


                        • #72
                          kti, e super meserias le are cu soft, cablu, tot ce trebe apelati cu incredere la el, k omul le stie belea .Multumesc pentru ajutor kti!

                          Comment


                          • #73
                            Banuiesc ca ti-a aparut fenomenul atunci cand aveai consumatori mari (degivrare luneta / faruri si /sau aeroterma) . Te rog opreste-le sa observi ca nu vei mai avea ... daca se intampla asa sa-mi spui si mie pe un PM


                            Originally posted by ovi730 View Post
                            Salut. Am o instalatie Landi renzo omegas plus montata pe un logan 1.6 MPI. Instalatia a fost montata acum 8000 km.
                            Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apo o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm apoi revine imediat in jurul valorii de 900. Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?
                            Am confectionat astazi interfata pentru landi renzo si m-am conectat la ECU GPL cu softul Plus max 2010. Problema cu scaderea relantaiului la 500 am observat-o ca s eintampla la o temperatura a gazului in injesctoare de 6-7 grade, fenomenul apoi dispare cand gazul atinge 10-12 grade. Deasemenea in cutt off strategy am setat asistare la turatia de 750 cu un timp de injectie de 5.5 ms , iar efectul pare a se dimunua mult. Acum as vrea sa va intreb la cutt of exista 2 setari :
                            1 imbogateste amestecul la 90 ( 128 fiin valoarea fara imbogatire) , revenire din 3000 rot/min , 10 cicluri d einjectie , iar la asistare nu era bifat. Cand este debifat , la aprindera farurilor + dezaburire scade turatia, iar cand asista fenomenul deasemenea este mult diminuat. Care este timpul care ar trebuie setat in care ECU gpl sa comanda injectoarele de benzina : mai mare de 5.5 ms - setare default ? Deasemenea default se seteaza la 1500 rpm dar in acest caz daca urmaresc evolutia in decelerare se observa ca pentru cateva fractiuni de sec ca acul ramane la 1500 apoi coboare incontinoare, de aceia am ales sa setez 750 -rpm as idle default.
                            1.6 MPi Icy White

                            Comment


                            • #74
                              Va salut
                              Stiti cumva daca folosesc un cablu USB de imprimanta ar merge sa ma conectez sau trebuie neaparat cablul de n....okia ??
                              Pentru cine cauta mufa Super Seal pun un link http://www.conexelectronic.ro/produs.php?id=53714 ( nu fac reclama!!!doar ajut)
                              Multumesc

                              Comment


                              • #75
                                Da trebuie de N. am scris eu mai sus ce cod are.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google