Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar fi multe de explicat. Pe scurt se aleg functie de puterea motorului, particularitati, taxi sau nu, tip injector etc... La Tomasetto de ex alegi diuzele asa fel in cat factorul de multipl sa ramana intre 1.2 si 1.6
    La LR ai senzor separat Bosch sau folosesti senzorul masinii...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Salut.Sunt incepator in domeniu si am si eu niste probleme cu o instalatie de gaz LANDI RENZO OMEGAS/GI 3-4 CILINDRII.Nu stiu modelul exact dar din ce am cautat pe net am dedus ca ar fi LRE184.Instalatie este montata pe o mazda 323f din 98.Problema este ca in momentul in care pun contactul se aprind ledurile de gaz , cel cu butelia intermitent iar dupa 15 sec se sting toate iar comanda este inacesibila.Adica numai face nimic.Masina functioneaza numai pe benzina.Am construit interfata dupa un site italian cu integratul max232 si am cumparat de pe ebay un cablu rs232 cu usb.Programul cu care incerc sa ma conectez la pc gazului este landi renzo omegas v2.4.3 dar de fiecare data in da eroare de conexiune.Un sfat cu ceva ajutor daca se poate.Ce program sa folosesc si din ce pot proveni erorile de nu functioneaza instalatia?Multumesc frumos.

      Comment


      • Cauta interfata la userul Jagoman...si cred ca te ajuta tot el cu softul...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • daca tot s-a ajuns la duze, pun si eu o intrebare aici: pt. motor 1.6, aprox 60KW, ce dimensiune de duze ar trebui sa montez? duzele originale au 1,8 (parca) si motorul nu mai trage peste 4000 pe gaz. pe benzol merge perfect. daca dau "autoadaptare" la ecu, da o eroare la trecerea peste 4000 rpm, "sarind" din gaz. eroarea era ceva de genul "injectoare deschise la maxim", ceea ce am inteles eu fiind "instalatia nu poate da mai mult gaz, deci injectoare deschise 100% si gaz insuficient conform AFR. conform ce am citit pe ici, pe colo, as pune 2.2mm la duze. injectoarele sunt valtek galbene, 1 ohm.

          masina raspunde foarte ok intre 750-4000 rpm, mergand la fel ca pe benzina. daca se vrea mai mult, motorul se simte fara vlaga. pe benzina insa, merge perfect.

          Comment


          • Mareste presiunea...te poti ridica pina la 1.3-1=4...
            Eu le am de 1.8 si presiune 1.1, si se ridica bine in ture...75kw...
            Last edited by moog; 5th May 2013, 21:06. Reason: Automerged Doublepost
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • la service am gasit presiunea 1,6, si tot nu era suficient. motorul este 8v, si deci "suge" destul de mult combustibil in ture mari. 75kw inseamna vreo 100 si ceva de cai. este 16v, nu?

              Comment


              • Nop e ragalie in 8... De la Skoda
                Pune si tu niste poze...ceva e dubios...1.6 cu diuze standard 1.75 ar trebui sa mearga bine....
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • nu am interfata.totul s-a facut la service, la Vernesti. s-a recalibrat, etc. masina merge frumos, dar trebuie sa trec pe benzina daca vreau sa sar de 4000 rpm, si eu vreau sa mearga 7000 si pe gaz

                  Comment


                  • Ar trebui sa mearga... Am avut un nebun cu Audi la fel ca tine ... Si a mers dupa al 2 lea reglaj....eram la inceput pe atunci...a fost al2lea ISA2 reglat...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Multumesc mult Moog pt informatii.Usherul Jagoman un om de nota 10.Am reusit sa refac interfata si sa ma conectez pe ECU meu.Acum mai am niste probleme cu turatia si temperatura apei pe care nu l recunoaste ecu.Maine sper sa ii dau de cap.Poate ai mai intalnit problema cu comutatorul gaz/benzina.Dupa cum am spus si mai sus se aprinde pt 15 sec apoi se stinge si numai face nimic.Nici macar becul de la benzina nu ramane aprins.Am masurat voltajul care il alimenteaza iar din ecu dupa 15 sec se opreste.o adevarata dilema pt mine.
                      Poate imi poate spune si mie cineva cum se numeste conectorul ``tata`` la mufa de diagnosticare.Am tot cautat dar nu gasesc decat mufa simpla.Atasez o poza cu butonul si cu mufa mea poate ma poate ajuta cineva cu un sfat.Multumesc.
                      Attached Files

                      Comment


                      • conectorul se numeste "superseal"

                        Comment


                        • Originally posted by tiptil View Post
                          conectorul se numeste "superseal"
                          Multumesc mult de cand caut denumirea

                          Comment


                          • Mai am o problema si eu cu instalatia de gaz.Dupa cum am spus si in pagina precedenta landi renzo.Beleaua este ca nu prea reusesc sa sincronizez temperatura apei de la senzorul standard al masinii.Ajung pana la un punct cand este regleta iar du[a cateva ore de functionare schimba parametrii si in loc de 90 de grade imi arata 20 si tot asa.La rece cand pornesc minus 70.Sa cumpar un senzor de temp tip T si sa-l instalez pe furtunul de apa?App fiind omegas care este compatibila numai cu versiune 2.16.3 , nu pot nici bifa optiunea cu schimbare si citire parametrii dupa temp la gaz.Si banuiesc ca de acolo pleaca toate belele.Consum mare,Rateuri la relanti,Uneori pauze cand accelerez si oscilatii pe relanti.Multumesc pt sfaturi.

                            Comment


                            • Salut, am reusit sa citesc toate cele 39 de pagini ale threadului, dar nu m-am lamurit intr-o privinta si sper ca ma poate lamuri cineva de pe aici.
                              In softul PLUS, la calibrarea manuala, am o ditamai tabela cu valori (ca in poza atasata). Eu setez casutele in care sta biluta albastra (cand e motorul pornit), dar ce ma fac cu restul casutelor? Se poate determina o regula de modificare a lor? Macar pe coloana, de exemplu daca intr-o casuta scad x, pot sa scad cu incredere x din toate casutele de pe acea coloana?
                              La mine ar trebui sa scad cam 50 ca sa se egaleze timpii de injectie intre banzina si gaz...
                              Attached Files

                              Comment


                              • Scade toata harta cu 50...
                                Tre sa obtii acelasi timp inj b atat cand esti pe gaz cat si benzina
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google