Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by moog View Post
    Scade toata harta cu 50...
    Tre sa obtii acelasi timp inj b atat cand esti pe gaz cat si benzina
    Multumesc pentru raspuns.
    Calibrarea sper sa-mi rezolve problema (mersul pe GPL imi strica setarile pentru benzina)

    Comment


    • Nu pre ma pricep sa citesc diagrama.O idee cu ce este rau la mine?
      Attached Files

      Comment


      • Mergi numai pe benzina pana merge bine masina si dupa aia sa faci calibrarea.
        Sa fii atent la ce a scris mai sus dupacalibrare.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Pe benzina merge ok.Adica relativ ok.Modelul meu de masina se regleaza relantiul din debitul de aer manual.Ca sa mearga in 750 de ture pe gaz trebuie sa ridic mai sus relantiul.Astfel pe benzina e undeva la 800 de ture.Nu este problemma asta.Ce ma deranjeaza este ca in relanti da rateuri ca si cum nu lucreaza un injector sau ceva genul.Dar din grafic unde ar fi problema?Presiunea de gaz este ok?Are vreo influenta setarea la injectoare?Mic , mediu mare?pt ca pe injectoare mele nu este nici un capacel deasupra ca sa vad culoarea.Cam asa arata calibrarea mea.Nu am inteles cum sa fac manual calibrare dar inca ma documentez.Adaug si o poza cu injectoarele.Poate iti dai seama ce model sunt.Cred ca mediu dupa primul capacel.MC
          Attached Files

          Comment


          • Cred ca am specificat in telefon ca negrul este MIC, verde este MEDIU, iar cel alb este MARE. Deci ai injectoare mici.
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • Scuze ca deranjez dar de asta mai ceream parerea.Stiu ca atzi spus la tel ca negru este mic dar in documentatie zice altcava si de asta intreb si eu
              Attached Files

              Comment


              • Timpi injectie gpl-benzina ralanti

                Salutari! Am observat diferente ale mapei de gpl la trecrea de la gazul de iarna la cel de vara.
                gpl-iarna.jpg gpl-vara.jpg

                Dupa ajustarile facute am ajuns la urmatoarea configuratie:
                actual-gpl.jpg actual-benz.jpg actual-deflex.jpg
                Primele doua imagini sunt capturate cu motorul mergand pe gpl, apoi pe benzina.
                Pe gpl, timpii de injectie se incadreaza intre 3.0 si 3.25, iar pe benzina intre 3.5 si 3.75 ms. Diferenta este cam de 0.5 ms.
                Din printscreen-uri nu pare sa am amestec bogat. Motorul se comporta ok in ambele situatii.
                Rog mult pe @moog, poate ma ajuta cumva.
                Multumesc mult.

                Comment


                • Sper ca ai salvat harta veche
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Si eu lafel ma chinui cu mama lor harti si timpi de injectie ca nu reusesc nimic.am reusit pe relanti pana la 2 mii de ture sa stea pe 0% dar dupa tambalau total.Se duce pe minus 22 la suta.@moog pls ajutor ca nu stiu ce sa ii fac.in plus la 3 mii de ture si pe benzina si pe gaz are o pauza de o secunda dupa care se accelereaza.mc

                    Comment


                    • Din pacate zilele astea sant f aglomerate pt mine...servici, casa, neprevazute...nu ti-am putut raspunde si ajuta...
                      Sfatul meu e sa mergi pe benzina citeva zile/50-60km minim dupa care sa faci o autocalibrare...dupa aia sa fii atent ca timpi benzina sa fie aceeasi daca mergi pe gaz sau pe benzina...
                      In caz contrar modifica toata harta in asa fel sa obtii lucrul asta...
                      Ar trebui sa-ti mearga...nu prea am vazut Logan cu LR AM si cu probleme...decat cele varza...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Originally posted by vyc_323 View Post
                        Si eu lafel ma chinui cu mama lor harti si timpi de injectie ca nu reusesc nimic.am reusit pe relanti pana la 2 mii de ture sa stea pe 0% dar dupa tambalau total.Se duce pe minus 22 la suta.@moog pls ajutor ca nu stiu ce sa ii fac.in plus la 3 mii de ture si pe benzina si pe gaz are o pauza de o secunda dupa care se accelereaza.mc
                        Exact la fel se intampla si la mine, eu am scazut 50 din toata harta si s-au egalat timpii la relanti, dar la turatii mai mari ar trebui sa scad si mai mult. Momentan l-am lasat asa ca sa vad ce impact are modificarea asupra consumului, pe urma mai fac alte modificari la turati mari.

                        Comment


                        • Originally posted by Trovinel View Post
                          Exact la fel se intampla si la mine, eu am scazut 50 din toata harta si s-au egalat timpii la relanti, dar la turatii mai mari ar trebui sa scad si mai mult. Momentan l-am lasat asa ca sa vad ce impact are modificarea asupra consumului, pe urma mai fac alte modificari la turati mari.


                          La motorul meu de 1,5 90 cai merg pe un consum de 12% pe gaz si 9% pe benzina in Hamburg fiind.Aglomeratie f mare.Uneori de 3 prinzi un semafor pe rosu.M se pare cam mare diferenta dar asta e..to este mai rentabil.SIngura rezolvare pt mine este un service care se pricepe cu adevarat cand ajung in tara.Aici e f scump si nu se merita.Eu am luat-o pe toate partile cu reglaje peste reglaje , timpi si tot nu reusesc.Sunt depasit de situatie Ce sa zic ca sfat de la mine cat poate sa coste o calibrare la un service?Banuiesc ca nu este prea mult.

                          Comment


                          • Originally posted by vyc_323 View Post
                            La motorul meu de 1,5 90 cai merg pe un consum de 12% pe gaz si 9% pe benzina in Hamburg fiind.Aglomeratie f mare.Uneori de 3 prinzi un semafor pe rosu.M se pare cam mare diferenta dar asta e..to este mai rentabil.SIngura rezolvare pt mine este un service care se pricepe cu adevarat cand ajung in tara.Aici e f scump si nu se merita.Eu am luat-o pe toate partile cu reglaje peste reglaje , timpi si tot nu reusesc.Sunt depasit de situatie Ce sa zic ca sfat de la mine cat poate sa coste o calibrare la un service?Banuiesc ca nu este prea mult.
                            Daca iti consuma 9% benzina in conditiile respective de trafic, atunci 12% pe gaz e normal. Deci nu te duce prin service-uri ca dai banii degeaba.
                            Si la mine diferenta este asemanatoare, atat ca ma temeam sa nu creasca consumul dupa recalibrarea GPL-ului. (sa scada nici nu visez, poate daca o setez in asa fel incat sa ma dau jos s-o imping la deal)
                            Last edited by Trovinel; 14 May 2013, 12:33.

                            Comment


                            • salut!

                              am un logan cu instalatie de fabrica landi renzo,la pornirea la rece pe benzina se aud cum functioneaza si injectoarele de la gpl, si asta de cateva zile.ma poate lamuri cineva care e cauza?

                              Comment


                              • Originally posted by Trovinel View Post
                                Daca iti consuma 9% benzina in conditiile respective de trafic, atunci 12% pe gaz e normal. Deci nu te duce prin service-uri ca dai banii degeaba.
                                Si la mine diferenta este asemanatoare, atat ca ma temeam sa nu creasca consumul dupa recalibrarea GPL-ului. (sa scada nici nu visez, poate daca o setez in asa fel incat sa ma dau jos s-o imping la deal)
                                E destul de ok vreau sa zic.Trage bine nu ca pe benzina dar se apropie.Problema este ca am niste oscilatii pe relanti dar nu este mare problema de la 750 la 770.Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca exact la 3 mii de ture in treapta , orice treapta de viteza am face o pauza de o secunda f enervanta ca si cum iei piciorul de pe acceleratie si accelerazi iar.Per total este ok.70 centi litru de gaz si 1,6 euro l de benzina
                                .vreau sa schimb filtrul acum ca nu cred ca a fost schimbat.Sa vad poate are vreo diferenta.Conteaza ce filtru iau?Pe cel montat scrie max 3 bar.

                                Originally posted by titidav View Post
                                am un logan cu instalatie de fabrica landi renzo,la pornirea la rece pe benzina se aud cum functioneaza si injectoarele de la gpl, si asta de cateva zile.ma poate lamuri cineva care e cauza?
                                La mine pe aceeasi instalie landi renzo se aud in prmanenta injectoarele pana trece pe gaz.Dar nu ca si cum ar functia normal.Cate un tacanit asa la secunda.Daca ai interfara vezi daca ai ceva errori la diagnostic.
                                Last edited by vyc_323; 14 May 2013, 12:48. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google