Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    asa arata mapa mea dupa ce am recalibrat instalatia GPL
    iar pe aceasta cale MULTUMESC colegului @jagoman pentru amabilitate si rabdarea cu care m-a indrumat sa-i dea Dumnezeu multa sanatate si ajutor
    Attached Files

    Comment


    • #92
      Salut.
      Ma bucur ca ai rezolvat.Tot jagoman te rezolvaOm de mare caracter.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #93
        astept pareri despre mapa

        Comment


        • #94
          deocamdata ar fi bine sa urci multiplicatorul (tot) asa incat primul punct din stanga sa fie un pic sub 1,6

          Apoi ciruculi asa o bucata buna si revii cu noua curba de DEVIATIA (Deflection) si curbele benzina si GPL.

          Cum se urca multiplicatorul? Simplu: cand esti la curbele de injectie apesi tasta "sageata sus" fara a selecta vreun punct si vei observa ca urca usor-usor multiplicatorul. Mai ai nevoie de reglaje, pana intra deviatia in marja de +-10% si pe la timpii de injectie 1-5 ms.

          Bafta.

          Ps. Cum am vorbit doar prin telefon acum vad ca acea portiune din deflectie nu este bun. In telefon ziceai ca este tot intre +-10%. Oricum vedem daca se rezolva. Daca nu, vei avea nevoie de duze mai mari in rampa. Nu cu mult, doar un pic.
          Last edited by jagoman; 18th October 2011, 00:26.
          Interfete instalatii GPL

          Comment


          • #95
            multiplicator

            ceva de genul asta:
            Attached Files

            ,,DE_TOATE,,

            Comment


            • #96
              buuun am inteles multumesc pentru raspunsuri o rezolv cu multiplicatorul
              timpii de injectie cum ii modific , si deviatia trebuie umblat pe undeva pe la reglaje ca sa o modific sau se modifica singura dupa ceva km parcursi ?
              si inca un lucru ce se intampla efectiv adica ce modific cand ridic sau cobor multiplicatorul in ce consta acest lucru?
              multumesc

              Comment


              • #97
                re

                Salut . La o instalatie Landi Renzo , soft plusmax2010 ce imagine trebuie sa atasez sa pot sa stiu daca e mapa buna ? Masina are unele mici mici probleme la pornire dimineata .
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  am pus interfata pe masina astazi dupamiaza si am opservat ca s-a modificat si deflectia si mapa
                  am sa mai merg cateva sute de km sa vad ce se mai modifica si cum se comporta de mers merge foarte frumos masina ;)

                  Comment


                  • #99
                    Nu pot da autocalibrare la instalatia gpl . Am incercat de mai multe ori , se opreste cu o eroare "turatie prea mica" . In timpul autocalibrarii scade turatia pana sub 500 rotatii si se intrerupe testul . Care ar putea fi cauza de nu pot face autocalibrare ? Motor 1.2 16v , soft landi renzo plusmax2010 .
                    Am incercat si setarea "load default values" dar cu setarea aia am ralantiul la 1500 ture , imi pune coeficientii K de la aproximativ 110-115 la 160-165 si sta turata . Tot n-a mers autocalibrarea.

                    Eu as fi vrut sa modific putin harta normala , dar din pacate nu stiu care e harta ei normala , ma bazez doar pe ce a setat meseriasul care a facut calibrarea . Am marit coeficientul K la timpi mai mari de injectie .Am pus coeficientii K in crestere odata cu timpii de injectie. In practica observ acceleratie mai buna dar harta initiala avea coeficientul K in scadere odata cu cresterea timpului de injectie . Imi e teama sa nu afecteze motorul setarile mele .

                    Offtopic : Mi s-a desprins burduful acela de la schimbatorul de viteze . Probabil era prins cumva de masca de jos . Imi vine in minte sa incerc sa-l lipesc cumva , desi nu vad urme ca ar fi fost lipit .
                    Multumesc pentru sfaturi .

                    Comment


                    • Din pacate se pare ca nu prea au timp cei care stiu mai multe sa explice unele lucruri . Revin cu o alta impresie dupa ce am marit debitul de gaz( am modificat harta coeficientilor k). Accelereaza mai bine in turatii joase dar in turatii mari se plafoneaza usor . Am testat viteza maxima inainte si dupa ce am marit debitul de gaz : nici-o schimbare, ba chiar mi se pare ca merg chiar mai incet acum .Din pacate nu-mi dau seama daca asta e simton de gaz prea mult :| .

                      Edit : Am atasat si 2 poze cu setarea initiala( valorile k mici ) si valorile actuale(valorile k mari ).
                      Attached Files
                      Last edited by cro84; 5th November 2011, 13:51.

                      Comment


                      • avand in vedere ca a venit iarna iar motorul se incalzeste mai greu vroiam sa va intreb daca este bine sa setez temperatura de trecere pe gaz la 20 de grade sau macar 25 grade acum am temperatura setata la 30 grade , afecteaza in vreun fel motorul sau functionarea acestuia micsorarea temperaturii , si unde pot vedea ce marime sunt duzele injectoarelor mele ?

                        Comment


                        • pai seteaza car vrei si o sa vezi ca o dai sigur inapoi desi 30 grade este tot mica.

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • Eu am modificat temperatura de trecere pe gpl mai sus , de la 40 grade la 45 grade . Iarna trecuta am mers cu un logan 1.4 cu instalatie tomasetto setata sa treaca pe gpl la 30 grade . Am observat ca imediat dupa trecerea pe gpl masina smucea si motorul dadea sa moara . Imi facea chestia asta pret de cateva minute cand si schimbarile de viteza erau cu smucituri . Am intrebat de ce face asa si mi s-a spus ca e temperatura de trecere pe gpl prea joasa . Presupun ca diferenta intre 30 grade si 45 grade la apa nu poate fi mai mare de cateva minute de mers pe benzina dar macar masina nu face figuri .

                            Comment


                            • normal trebuie sa fie mare .... dar (mama ei de criza ) daca tot ai cu ce regleaza prin probe si vezi singur ce vrea motorul.
                              atentie si la timpul de intarziere sa fie mic (2-3sec)

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment


                              • Originally posted by cro84 View Post
                                Eu am modificat temperatura de trecere pe gpl mai sus , de la 40 grade la 45 grade . Iarna trecuta am mers cu un logan 1.4 cu instalatie tomasetto setata sa treaca pe gpl la 30 grade . Am observat ca imediat dupa trecerea pe gpl masina smucea si motorul dadea sa moara . Imi facea chestia asta pret de cateva minute cand si schimbarile de viteza erau cu smucituri . Am intrebat de ce face asa si mi s-a spus ca e temperatura de trecere pe gpl prea joasa . Presupun ca diferenta intre 30 grade si 45 grade la apa nu poate fi mai mare de cateva minute de mers pe benzina dar macar masina nu face figuri .
                                eu am prins acum o saptamana si temperaturi de -2 grade celsius si o am setata sa treaca pe gaz la 30 de grade si nu mi-a facut nicio problema nicio smucitura nimic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google