Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e pacat sa dai bani si sa nu beneficiezi la maxim de ei , mai mult decat sa beneficiezi chiar sa te bucuri cand asta se poate?
    Nu stiu ce sa zic dar eu asa gandesc imi plac masinile si chiar pentru o Dacia 1100 cu vechiul ei carburator imi doresc ce se poate mai bine.

    Comment


    • Un reglaj pe dyno e destul de costisitor...cred...nu cred ca e 100RON...
      Majoritatea din utilizatorii de GPL nu dau bani pe filtre, sau pe o bujie de calitate...
      Foarte multi fac atac de panica cand tre sa dea 70RON la o diagnoza, reset ECU si reglaj GPL 85-90% ok ...Asta incluzand si revenirea de la mecanic dupa ce-si rezolva problemele...
      Si asta dupa ce masina le porneste la a 7 cheie dimineata, merge cu frana trasa, nu poate sa urce o bordura cu ea si se aude ca un diesel...
      Daca le zici ca tre sa regleze culbutorii sau sa schimbe bujiile deja dau in atac de cord...
      Poate unii ce pun GPL pe masini smechere se gandesc la cei 10-15% ramasi de optimizat dar sant putini din astia...
      Mai este ceva de luat in consideratie...daca se merita facut...
      La un STAG 200 sau ceva echivalent de la BRC, LR etc nu se merita...
      Poate la una gen ISA2, 300 Premium, P&D&OBD s-ar merita stresul...
      Dar din punct de vedere al reglajului deja intervin altele...trebuie sa stii si GPL, sa ai interfete, sa le faci sa mearga bine aia 90% si dupa aia fineturile...
      Iar in zona asta putem discuta citeva ore cu pauze de fumat
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Da stiu ce spui, din pacate este o problema de mentalitate si poate ca nu e luat destul de in serios GPL-ul insa la noi.
        Usor, usor sper sa se remedieze situatia si mult mai multi sa inteleaga cum este de fapt corect si bine pentru motorul lor.
        GPL nu este doar un surogat mai ieftin pentru benzina, are si cateva avantaje de care daca beneficiezi poti sa te bucuri mai mult.

        Pana la urma care este instalatia cea mai performanta si fiabila care se comercializeaza in Romania?

        Comment


        • Din ceea ce am vazut pe forum si din ce m-am mai documentat, eu sunt de parere ca Landi Renzo si Brc sunt cele mai performante si fiabile
          Acum intervine insa problema costului ulterior in cazul in care ti se stica ceva.
          De exemplu la Brc daca ti se duce un injector trebuie sa dai 100 euro pe cand la Landi Renzo un injector te costa in jur de 100 lei cu tot cu constatare
          Stiu lucrul acesta deoarece atunci cand mi-am montat gazul I-am intrebat pe cei de la service de treaba aceasta in conditiile in care in am avut de ales intre acete 2 tipuri de instalatii.

          Comment


          • Cand m-am conectat la instalatia mea de gaz cu pus max 2010 si am citit urmatoarele coduri:

            ECU Model: LC02
            PC configuration: n.a.
            Firmware release: RE352154G54
            Calibration name: n.a.

            Ce fac mai departe? Mi-a arat doar atat si nimic altceva. Toate butoanele sunt dezactivate. Mentionez ca nu am reusit sa fac rost de fisierul de licenta. M-am inregistrat la ei si atat. N-au returnat nimic. Un membru din forum a mentionat de un fisier hex.

            Comment


            • Originally posted by ostilu84 View Post
              Instalatia este noua, cu garantie 24 luni. Am fost cu ea la service, dar nu a dat eroarea acolo si mecanicul a zis ca daca nu ii da eroarea pe loc nu poate remedia defectul, fiindca nu ramane memorat. Nu a facut nimeni neautorizat vreo interventie la instalatie.
              Singura eroare care nu se memorează in soft ca celelalte este lipsa de presiune interpretata ca fiind datorita lipsei gpl. Poti sa te plimbi putin pana face asa si apoi fara a mai comuta pe gpl sa le ceri sa verifice in soft presiunea din rampa. Daca e ok, atunci poate fi din senzorul de presiune sau din firele lui.

              @cell1, o vinzi si iei alta fara gpl, fiindca firmware si soft pentru asta nu se va da in reteaua aftermarket, e pe aici un user din germania tot cu landi oem, a adaptat una fara obd, i-a mers, dar ecu benzina da eroare de lipsa comunicare cu ecu gpl.
              Si sa vezi ce pricepuţi sunt cei din reteaua dacia, la orice eroare cred ca iti vor schimba masina.
              Last edited by alexys; 8 September 2013, 01:47.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • Multumesc alexys. Sper sa dea eroare cam peste 2 ani ca sa iau alta noua , inainte de a iesi din garantie .

                Ce este ciudat la asta ca acum cand sunt 6 grade afara dimineata imi pleaca pe gaz in maxim 30secunde. Cealalta, parcurg cel putin un 1km sa treaca pe gaz la temperatura asta.
                Pana in prezent merge ok. Nu face probleme.

                Comment


                • Originally posted by RACINGCODE View Post
                  ...Pana la urma care este instalatia cea mai performanta si fiabila care se comercializeaza in Romania?
                  Prins
                  BRC PD cu OBD sau STAG 300 Premium.
                  Eu am mers pe varianta 2.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • racingcode, vezi pe siteul AC autogas polonia, aia de fac ECU de gaz marca STAG, au emulatoare de avans, se pun pe liniile captorului PMH.
                    ECU GPL nu afecetaza avansul, nu are cum.
                    @cosmin, landi au injectoare ieftine pentru ca se si schimba des. La BRC nu prea o sa vezi.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Alea sant pt vechituri...
                      La secventiale avansul e dat de ECU benzina...ECU GPL nu are nici un cuvant de spus despre asta
                      La BRC am vazut...nu prea vezi multe deoarece nu prea sant montate la noi...
                      Iar alea montate nu sant pe masini de tavaleala gen taxi , distributie...
                      Ori pe masini smechere/scumpe, iar posesorii nu stau pe forumuri, iar daca pica nu e o problema pt ei sa dea citeva sute sa le schimbe , ori la unii care iar nu au treaba cu forumurile...
                      Frecventa mare de postari GPL e pe Logan/Dacia club, ceva miscare pe VW, mai dau din urechi pe la Opel si cam atat...uitai...mai era si pe Daewooclub dar majoritatea erau discutii de la carburatie...iar nivelul era de gradinita-GPL...
                      Dar daca te uiti prin tarile vecine Germania si mai ales Polonia unde miscarea GPL e mare, ai sa vezi ca BRC-ul nu prea e uzual...
                      E prea scumpa pt ceea ce face...sant altele mai ieftine (si de intretinut) care fac ~acelasi lucru...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Moog... te-am... rugat... sa... nu... mai... pui... puncte... de... suspensie... dupa... fiecare... fraza... pentru... ca... esti... greu... de... urmarit...si... tu... poate... chiar... ai... dreptate... in... spusele... tale...

                        Doar... semianalfabetii... internauti... scriu... cu... puncte... de... suspensie... pentru... ca... nu... cunosc... sensul... semnelor... de...punctuatie...

                        Nu... cred... ca... e... cazul... tau...

                        Merci... de... intelegere...
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Imi...cer...scuze...am...sa...incerc...sa...ma...i ndrept...
                          Vechile obiceiuri sant destul de nasoale... ups ...

                          Dar folosirea punctelor de suspensie nu e folosita numai de "internauti" de multe ori eronat, ci daca nu ma insel si citiva scriitori de ai nostri foloseau aceste "..." in sensul de intrerupere a gandirii/exprimarii, de a pune o "pauza" intre ganduri.
                          Iar la varsta mea gandesc cu mici pauze
                          Nu cred ca e asa deranjant sa vezi ... la sfarsitul unei propozitii.
                          Poate ca eu le folosesc mai mult decat ar trebui dar esti singurul deranjat de chestia asta, si nu postez numai pe acest forum.
                          Ma simt putin deranjat pt. ca ma compari , sau doar e presupunerea mea, cu cei care nu stiu de majuscule, semne de punctuatie, eventual scris alfanumeric si Cu Ab3raTiI de genul de mai inainte...
                          Cel care primeste un sfat de la mine nu cred ca baga in seama cele 3 puncte, iar continutul nu este deformat sau greu de inteles...
                          In fine daca esti deranjat de postarile mele in forma actuala am sa incerc sa le reduc, cine doreste ajutor ma poate contacta pe PM...
                          O zi buna ...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Poate renunti si la analfabetismul "sant" si folosesti ori "sunt" ca in gramatica academiei ori "sint" care e totusi mai corect.
                            Emulatorul nu e pentru vechituri, e pentru orice masina cu injectie de benzina. Intarzie oleaca evenimentul PMH fata de realitate ca sa altereze avansul cu cateva grade RAC. Mult mai simplu decat sa modifici harta in benzina si complet reversibil.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Poate s-a mai postat, o nou versiune Plus Max RE, probabil dedicat Renault:



                              Din pacate e necesar in continuare licenta.
                              Interfete instalatii GPL

                              Comment


                              • Aici recunosc ca am gresit...nu am studiat modificarile aduce de AR, am preluat superficial modificarea scrierii cu a nu i ...
                                Lasi impresia ca stii limba romana...sa vedem cu engleza cum stai:
                                "... Installation of Timing Advance Processor improves the flexibility of gas powered engine, reduces fuel consumption and the risk of back-fire in the older generation installations. Timing Advance Processor should be used especially for CNG installations. STAG-TAP-01(02) is designed for vehicles equipped with the ..."

                                Poate o fi vreun ECU benzina mai sensibil, mai rudimentar care necesita asa ceva, dar nu am intalnit pina acum...dupa cate stiu astea mai din era noastra isi modifica avansul automat...
                                Daca stii mai multe poti impartasi si cu noi...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google