Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Era semi-ironie
    Chiar eram curios sa stiu daca ai simtit ceva diferenta dupa remapare...
    Am pus si eu "piciorul" pe una "remapata"...nu am simtit nici o diferenta notabila fata de tigaia mea de 102CF (cai frumosi )...era varianta 16V 105CF ...
    Acum depinde si ce soft modificat este...
    La aspirate mare diferenta nu e ca putere/cuplu ...teoretic max 10%...
    Oricum remaparea in general se cunoaste negativ la consum numai daca te dai la ea...
    In rest poate influenta chiar pozitiv, dupa cum spun unii posesori de "turbate" modificate...aspirate modificate nu prea am vazut...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #77
      Mi se pare ca urca mai repede in ture si ca se infige mai bine. A mea a fost modificata de dimsport. Pana si sotia mea a simtit ca masina se misca mai bine.
      La consum nu stiu ce sa zic ca a mea avea doar 10 k cand am modificat-o. Insa eu sub 8 n-am scos niciodata in afara iar un 9.8 am scos o singura data cu 5 persoane in masina + vreo 100kg bagaje.

      Comment


      • #78
        Mda, cautati pe net butonul SPORT de la Opel... Are acelasi efect, numai ca in plus ala e mai credibil, acceleratia fiind electronica. Si ca sa fiu si on-topic, odata cu schimbarea masinii, am optat si pentru alta marca de instalatie, asa ca acum am un L.R. si un BRC. Maine o sa deschid topic separat, posesori instalatii BRC, dar din pacate utilizatorii de asa ceva se plimba pe GPL, nu se vaita pe net.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #79
          Bre Alexys uite care-i spilul. Vrei sa crezi sa masina se misca mai bine ok dar pana sa spui ca suntem toti prosti aia care ne-am remapat/cipuit masinile si ca nu stim sa facem diferenta intre inainte si dupa e o cale lunga pe care tu o parcurgi cam usor fara sa ne cunosti, fara sa fi facut tu chestia asta si citind printre randuri

          N-o fi Landi Renzo cea mai smechera instalatie dar nici BRC nu e Ferrari-ul GPL-ului asa ca poate ne mai slabesti cu reclama la BRC.
          ASta e ultimul mesaj despre subiectul asta.

          Comment


          • #80
            asa este Landi Renzo nu este cea mai smechera dar este ok pentru noi

            Comment


            • #81
              @Bodanel, ok, daca asa spui tu, fac reclama, inchei subiectul. Daca sunt prost, ajuta-ma sa ma luminez. Ca aia de la A.R. n-au reusit sa ma faca sa inteleg, nici macar proiectul de diploma care constat in calculul/proiectarea unui motor (n-am pus din burta, integral in Mathcad).
              Deci cum spuneai, calci acceleratia, aia deschide o clapeta, intra mai mult aer in motor, totodata ecu citeste pozitia clapetei si de aici:
              Softul de fabrica (fiindca aia sunt prosti, tot ingineri) greseste si nu introduce suficient combustibil, greseste si nu da avans la scanteie cum trebuie.
              Softul cu chiptuning (facut de aia mai destepti macar prin prisma faptului ca iau niste bani in plus) introduce combustibilul sub forma spiralata, da scanteia exact in momentul care e nevoie, de unde rezulta o putere mai mare si daca se poate si un consum mai mic.
              Macar la Opel apesi acceleratia, si butonul sport transmite la ECU sa o deschida mult mai mult. Sa vezi ce minuni face la mine distributia variabila cu momentul la turatie joasa (Z16 XER) n-am buton sport dar o pot apasa la blana. Sau mai bine lasa-i sa vorbeasca despre imbunatatiri din soft, pe cei care au turbo limitata, distributie variabila, limitare de turatie sau viteza.
              Tu poti vorbi despre filtre sport, evacuari sport, modificare axa cu came, poate NOS ). De fapt din soft poti scoate limitarea de turatie, dar vorbeai de turatii joase...
              Bun, sa uitam ce am zis mai sus, sa vorbim despre ce vad zi de zi pe testerul OBD, OEM sau resoftate. Strict Logan, adica banalul cablu de acceleratie, injectoare si o aprindere. Pai in primul rand, daca eu ii dau GPL in plus cu pana la 20 %, reactia in accelerare este inca normala, si bineinteles ca dupa incetarea accelerarii, sondele lambda taie tot ce este in plus. Daca ii iau, la un moment dat da in nas la accelerare, apoi corecteaza. La fel se corecteaza si avansul daca e prea mic/prea mare, combustibilul e prost, inclusiv cand are antigel in camera de ardere (garnitura de chiulasa arsa). Intre GPL si benzina apare o diferenta de 3-4 grade avans - acolo unde ma intereseaza pe mine, dar daca vrei le fac niste grafice, ca am cu ce.
              Si mai vad la resoftate uneori funingine pe evacuare -pentru putere. Sau ca nu mai tin cont de sondele lambda pentru consum mai mic.
              Tu vorbesti din punctul de vedere al celui ce apasa acceleratia. Stii ce zic taximetristii dupa ce le readuc harta de injectie la parametrii initiali? Zic - Maaaamaaaa, zboara, las-o asa, uite cum trage, multi vin trimisi de altii sa le "mai bag putere la benzina". Nu cumva si a ta de fapt acum merge cum trebuia sa mearga?
              Cat despre consum, daca vrei sa faci o comparatie, fara suparare, poti cere o salvare de date la un alt atelier, poti sa dai pe la mine din intamplare sa-ti fac un reglaj (nu te cunosc, deci vei fi tratat ca oricare) si apoi poti spune ca sunt sau nu prost. Nu ai prea multe de pierdut daca ti-ai salvat softul si eu sunt nepriceput, dar poti sa faci misto cu motiv, poate inteleg si eu care-i spilul.
              Si acum un raspuns sincer, ca tot mi-ai cerut parerea, dupa parerea mea de inginer auto, da, esti prost, motivele sunt expuse mai sus, ai cu ce te mandri.
              Last edited by alexys; 31 March 2013, 15:58.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #82
                Alexys imi torni o gramada de termeni de care eu habar n-am. Eu am vorbit prin prisma utilizatorului. Daca incep sa torn si eu termeni din domeniul meu ramai masca si tu desi folosesti internetul asta la greu.
                Dar tin pariul, pun eu gaz de la mine si fac urmatoarea revizie la tine. Sa vezi ce-ti dau cu firma in cap pe forum daca masina nu se comporta mai bine. Si-om vedea atunci care-i prostul. Ca eu am curajul sa recunosc daca gresesc.

                Comment


                • #83
                  Salut.
                  Cred ca Radu(alexys)stie ce face.Il recomand ori de cate ori am ocazia la cunoscuti sau necunoscuti(cei care intreaba de un reglaj bun la GPL)
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #84
                    Eu n-am contestat niciodata ca nu stie ce face (mai citesc si eu pe aci) dar ma cam sacaia ca tot recomanda BRC pe toate topicurile de parca ar fi fost Prins si ca el contesta faptul ca masinile remapate la benzina se misca un pic mai bine. Nu zic ca se face racheta dar macar cand pornesti aerul conditionat nu te mai rogi de ea sa porneasca la semafor. Gata cu off topicul ca ne luam capace.
                    Pana acum eu sunt multumit de LR a mea. Sper sa fiu eu ala exceptia si sa trec de 100k cu injectoarele originale.

                    Comment


                    • #85
                      Eu am 80 000 de km cu injectoarele originale Landi Renzo.

                      Sper sa ajung la 150 000 de km tot cu ele
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Bodanel View Post
                        Eu n-am contestat niciodata ca nu stie ce face (mai citesc si eu pe aci) dar ma cam sacaia ca tot recomanda BRC pe toate topicurile de parca ar fi fost Prins si ca el contesta faptul ca masinile remapate la benzina se misca un pic mai bine. Nu zic ca se face racheta dar macar cand pornesti aerul conditionat nu te mai rogi de ea sa porneasca la semafor. Gata cu off topicul ca ne luam capace.
                        Pana acum eu sunt multumit de LR a mea. Sper sa fiu eu ala exceptia si sa trec de 100k cu injectoarele originale.
                        Salut.
                        a mea e remapata si merge destul de ok chiar si pe gpl,asta chiar daca e 1,4 mpi.
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #87
                          radu este foarte bun in ceea ce face, eu am fost la toti cei ce monteaza/regreaza instalati gpl in craiova si nu miau dat de cap si mama hotarat sa fac un drum de pitesti iar radu mia facuto. nu pleci de la el pana nu merge masina.

                          Comment


                          • #88
                            vreau maine sa ma duc sa-i fac revizia la un landi renzo de pe loganul meu si sincer nu sunt hotarat unde sa ma duc, am aproape de casa un service pe soseaua Viilor nr.14, au fost colegii de aici acolo sa-mi impartaseasca niste impresii ? este prima revizie la gaz.....sau dati-mi alta alternativa de alt service....si va rog sa-mi spune-ti si cat ma costa prima revizie si ce trebuie schimbat as dori sa o bage si pe calc ca banuiesc ca trebuie sa-i mai umble in program dar cred ca asta intra obligatoriu in revizie nu cred ca trebuie sa mai cer eu asta.....multumesc

                            Comment


                            • #89
                              Mergi la nea Eugen in cartierul Damaroaia Str. Neajlovului nr 100, Sectorul 1, 150 lei revizia cu schimbat ambele filtre si un diagnostic pe calculator ! Eu am montat instalatia acolo si in timp ce punea instalatia pe masina a venit un taximetrist sa-i regleze gazul. Avea 200.000 km fara niciun reglaj si mergea masina in hopuri, la rezolvat in cca. 30 minute

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by stolniceanulucian View Post
                                Eu am 80 000 de km cu injectoarele originale Landi Renzo.

                                Sper sa ajung la 150 000 de km tot cu ele

                                Nu cred ca vei ajunge la km astia ! Pregateste-te pentru unele noi in urmatorii 10.000 km....Inca n-am auzit de injectoare LR care sa treaca de 100.000 km....

                                Ieri am trecut si eu pe la RADU_Pitesti sa-mi repare instalatia GPL.
                                A rezolvat-o in 30 de minute .A schimbat bobina de la Rez de GPL (era arsa)+ filtre gpl +manopera = 180 lei.

                                Nu stiu de ce s-a ars bobina dar in urma cu 18.000 km am facut o revizie completa a inst GPL am montat tot la RADU inject Veltek in locul celor originale de LR....

                                Sunt multumit per ansamblu cum merge masina dar cateodata la accelaratie brusca parca intrerupe putin....In special la acceleratie subturata in treapta superioara....(1500 rot/min in treapta a 3a)...O sa mai trec pe la Radu sa regleze din nou parametri de functionare....

                                Oricum cine are probleme cu instalatia GPL de LR ( sau orice marca ) si este din zona de sud poate face un drum la Radu la Pitesti cu siguranta va rezolva !
                                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google