Emulator Nivel Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vali.bordianu
    replied
    dispozitiv resetare nivel benzina logan 2

    am facut eu si merge perfect! multumesc meme10!

    Leave a comment:


  • ddnjolly
    replied
    Da, la Logan II e problema. Voi incerca si eu varianta lui meme10. Dar mai intai sa-mi gasesc un baiat care se baga la fineturi, ca eu nu stiu decat cu ciocanul.

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    Poate la logan 2 dar din câte știu la logan 1 merge pompa continu

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Alea cu GPL din fabrică opresc pompa de benzină (Logan II)

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    Eu am instalație de GPL montata la Buzău varnesti landi renzo și e ok nu am avut probleme de genu asta probabil e o problema de la instalația voastră,și eu nu vasi sfătui sa opriți pompa de benzina în timp ce mergeți pe gpl, dacă era nevoie o făcea din fabrica

    Leave a comment:


  • ddnjolly
    replied
    Nici un feedback de la nimeni? Oare a incercat varianta asta cineva?

    Leave a comment:


  • meme10
    replied
    dispozitiv resetare nivel benzina logan 2

    La Logan 2 cu GPL aftermarket atunci cand mergi pe gaz, scad liniutele de benzina. Este nevoie de un "dispozitiv" care sa reseteze nivelul de benzina. Se gasesc pe piata de la 100 ron in sus.
    Dupa ceva documentari am reusit sa resetez nivelul cu 5.6 RON:
    Necesar:
    1. rezistenta 33ohm 0.2 RON
    2. 2 m cablu 2x0.5 1.4 RON
    3. buton push fara retinere. 4 RON
    4. optional - 15 cm fir litat izolat (din cablu utp eventual)

    Teorie: La logan joja de carburant are o rezistenta care variaza astfel:

    Rezervor plin = 33 Ω ± 10 Ω (rezervor 50 l)
    Rezervor pe trei sferturi = 110 Ω ± 10 Ω
    Rezervor pe jumătate = 166 Ω ± 10 Ω
    Rezervor pe un sfert = 232 Ω ± 10 Ω
    Rezervor gol = 313 Ω ± 10 Ω

    Asadar, daca punem o rezistenta de 33ohm in paralel, rezistenta echivalenta va fi intre 16.5ohm si 30 ohm, ceea ce este echivalent cu plin. Se poate alege si o valoare mai mare a rezistentei, dar este OK aceasta (cand e sub 4 ohm da eroare, noi o sa avem minim 16.5). Rezistenta de 33ohm nu va fi tot timpul conectata, ci doar atunci cand butonul push este apasat (cand vreau sa fac reset la nivel benzina). Butonul se apasa cca 3-5 secunde, pe ecran apar cele 8 liniute (plin) apoi se da drumul butonului. In urmatoarele 3-5 secunde va aparea nivelul real citit de joja.

    Montaj: desfaceti bancheta spate, apoi desfaceti cu grija masca de plastic a gurii de vizitare (cca 10-12 cm diametru). In interior veti gasi o mufa cu 4 fire: 2 groase - alimentare pompa benzina si 2 subtiri ( joja de carburant). Eu am desfacut mufa si m-am legat in ea folosind 2 fire dintr-un utp (asta pentru a nu dezizola firele). Firele UTP le-am prelungit apoi cu cablu 2x0.5 pana sub scaunul soferului unde am montat butonul. Rezistenta se inseriaza oriunde pe unul din fire. (atentie! e inseriata, pentru ca prin buton se inchide circuitul si devine in paralel cu rezistenta jojei)

    Evident, se poate pune un releu cu intarziere sau un releu realizat cu mos-uri care sa reseteze la fiecare pornire si sa nu mai fie nevoie de buton. Dar pentru mine este ok asa: o rezistenta costa 0.2 ron, 2 m cablu 1.5 lei iar buton gasiti si cu 1 leu. nu ma deranjeaza sa apas eu butonul cand vreau reset. Functioneaza si cu motorul pornit, dar nu in miscare.

    Leave a comment:


  • niros
    replied
    Multumesc dr_p. Inseamna ca Loganul PH 1 probabil datorita versiunii mai vechi de soft, nu are aceasta problema. E bine!

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Multumim pentru lamurire dr_p, pana in vara vreau sa montez si eu o instalatie stag 200 pe golanul 1.4 din septembrie 2005, deci nu tre sa-mi bat capul cu emulatorul, la punerea contactului imi va arata corect nivelul de benzina din rezervor.

    Leave a comment:


  • dr_p
    replied
    La tine afiseaza corect, atat in mers cat si in meniul "secret".

    Leave a comment:


  • niros
    replied
    Aceste emulatoare sunt valabile doar pentru Dacia versiunile de dupa 2012? Detin un Logan din 2005, care de la inceputul lui februarie 2015 a beneficat de o instalatie GPL. La momentul montarii instalatiei, nivelul de benzina era de trei linii in bord. De atunci, am facut ceva kilometri, si constat ca numarul de linii ramane acelasi, in conditiile in care, cel putin la prima pornire cu motorul rece, masina parcurge minim un kilometru pe benzina, pana se comuta pe gaz. Nu de alta, dar n-ar fi indicat sa raman fara pic de benzina in rezervor, cand mi-e lumea mai draga si sa ma trezesc si cu alte necazuri, gen pompa de carburant arsa... In aceasta situatie, o mai fi valabila acea diagnoza care se facea la primele modele de Logan, prin tinerea apasata abutonului de resetare a kilometrajului partial, concomitent cu punerea contactului, dupa care prin apasari succesive ale acelui buton se putea vizualiza si cantitatea de benzina ramasa in rezervor?

    Leave a comment:


  • citro
    replied
    Deh...cat am cautat emulator nu am dat de tine. Am cumparat si sincer nu mereu reseteaza nivelul la benzina. Are momente cand nu face asta. Nu inteleg de ce, dar cum pana la urma tot il reseteaza ma declar relativ multumit. Pretul dat pe emulator nu prea m-a multumit:P

    Leave a comment:


  • dr_p
    replied
    Am avut si eu acceasi problema si am conceput un astfel de dispozitiv emulator: la fiecare contact modifica putin valoarea senzorului de benzina, astfel incat sa reseteze afisajul la valoarea corecta din rezervor. Tot "scade" nivelul de benzina, dar isi revine la fiecare oprire. Bineinteles, daca merg 200km fara oprire tot se aprinde lampa de rezerva benzina. Sunt la varianta a 4-a si asta functioneaza corect, testat in ~1000km prin oras si in afara.

    Cercetarea am facut-o pe Logan 2 (1.2 + GPL aftermarket) cu Computer de Bord.
    Are 3 fire, plus, minus si legatura la senzor. Conexiunile se fac in spatele ceasurilor (TdB).

    Am facut mai multe, deci cine e interesat de unul sa spuna.

    Leave a comment:


  • citro
    replied
    Neh...Nu e asta. Alimentarea emulatorului se face conform schemei din alimentarea pompei de benzina care in mod cert merge in 12 v. Problema e ca am impresia ca pompa asta nu e alimentata permanent cat ai contactul pus. De fapt in mod cert ea face si pauze cand ajunge la o anumita presiune. Emulatorul are nevoie permanent de 12 volti cat este contactul pus. In concluzie am alimentat din bricheta pt ca era cel mai aproape de emulator. Cu ocazia asta daca tot am desfacut ansamblul ala de la schimbator si frana de mana am legat pe direct si camera video ca ma enerva ca tot iesea din conectorul de bricheta. Cum bricheta nu o folosesc nu imi fac probleme ca am alimentat din ea camera, statia CB emulatorul si automatizarea pt aer conditionat. In mod cert toate astea nu consuma cat bricheta. Mai am sa imi pun pe logan camera cu termovedere si un monitor de 10' si ma opresc. Nu va mirati, camera o pun ca distractie, desi pe ceata chiar poate sa foloseasca, pentru ca ma ocup cu asa ceva si nu achizitonez special sistemul.

    E drept ca eu am zis alimentarea sondei de benzina, dar am gresit in exprimare nu in fapt, de fapt am incercat sa o alimentez din pompa de benzina


    Multumiri tuturor care au incercat sa ma ajute cu linkuri si scheme de legare a emulatorului.
    Last edited by citro; 12 January 2015, 16:44.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    TdB baga 5 V in sonda si masoara cat iese pe partea ailalta. Rezistenta mare=cadere de tensiune mare pe sonda=> nivel masuerat de plutitor.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google