Filtre Gaz La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • moog
    replied
    Pleni, la Tomasetto merge cam orice filtru... injectoarele nu sint foarte sensibile, si nici SCUMPE...nu merita sa pui filtru de 80-100RON cind kitul de reparatii la injectoare e 100RON...
    Nu acelasi lucru se poate spune la Landi sau BRC de exemplu unde un injector e ~100 euro...
    Aviz amatorilor de ieftineli...

    Leave a comment:


  • braileanu
    replied
    filtre pentru instalatia landi renzo din fabrica ai? la ce preturi si cat ajunte transportul pana la braila.

    Leave a comment:


  • pleni
    replied
    Fratilor o constatare,astazi am schimbat filtrul de stare lichida prima data(tomasetto) ce credeti era marca filgaz,asa ca nu mai spuneti ca nu sunt calitate cele de la Ftitus.........

    Leave a comment:


  • braileanu
    replied
    Asteptam opinii di la cumparatori, se potrivesc filtrele la instalatia landi renzo?

    Leave a comment:


  • ftitus
    replied
    Pot aduce pe comanda set reparatie injector Valtek Typ-30, ce include pistonas, arc si garnitura la 29 lei. (pt. un injector)

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Mai degraba ia un kit de reparatii pt rampa...adicatelea pistonase, arculete si oringurile aferente...
    Siguranta de la bobine , ca banui ca despre alea vorbesti e cam greu sa gaseti...eventual de la o rampa dusa...as putea sa-ti caut si asta...

    Leave a comment:


  • firiss
    replied
    salut, ma intereseaza si pe mine un filtru si oringurile pentru tomasetto, dar vreau sa stiu daca sunt de origine sau de umplutura....si inca ceva, oringuri pentru injectoare poti face rost? si cele de unde reglezi injectoarele (unde au cap de imbus)...
    MS

    Leave a comment:


  • ftitus
    replied
    Nou !!!
    Kit reparatie (filtru mic (stare lichida) + garnitura) MED original Landi Renzo, 28 lei.
    Kit reparatie (filtru mic (stare lichida) + 2garnituri) Filgaz - Tomasetto, 25 lei.
    Kit reparatie (filtru mic (stare lichida) + 2 garnituri) Filgaz - Milano, 27 lei.
    filtregpl@yahoo.com

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    merci ....MOOG......ma duc la alexys .....e naspa sa cumpar rampa de pe okazii si apoi sa il rog sa o puna el.....Gasim noi o solutie la inst.Landi Renzo ...a modificat el destule...cred ca stie el mai bine ce trebuie sa faca !!!

    Sigur o sa bem o Coca_cola la Iasi dk este frig ...dar ...sper ca vremea sa o ia bine bine pe plus si cu siguranta va merge berea la fix !

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Pai rampa gasesti pe ocazii , daca nu le-a terminat...
    Mai ramine de pus pe masina, calibrare etc...
    Sau daca il ai pe Alexys pe aproape du-te la el din prima...poate iti face un pret bun...
    Teoretic ar trebui sa scapi pina in 5-600RON toata smecheria...depinde, nu sint montator...asa ca fiecare isi apreciaza munca...
    Avind in vedere ca un injector MED (si sint 4) te lasa mai rece cu 350RON parca e o chestie...
    Tipa cind vii in IASI bem o bere ecologica, o cafea...

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    Gata ...fac cinste cu bere ...mititei .....si tot ce vrei tu !.....Poate ajung la Iasi de 1 Mai .....ma tot bat la cap "fetele" sa petrec cu ele .... sa le prezint masina nou.....Akm nu stiu cum sa l fac pe tata sa ma lase cu masina lui ( imi tot reproseaza ca pe a mea am mancat-o fripta ! ) dar sper sa reusesc sa-l pacalesc ...ii promit ca o sa merg pana in 90 km/h etc etc .....A mea nu mai merge decat pe benzina si ma scutura rau la buzunar un drum de 570 km -slatina-iasi...

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Pt Landi Renzo e de preferat de pus filtre BUNE...fie ca e vorba de cele de fabrica sau cele AM...
    La fel pt BRC, Milano cu rampa Matrix nu pirjoalele gen Valtek...si lista poate continua...
    Pt Valtek-uri merg si Filgaz asa vin si in kit...ca nu le-ar strica nici astora un filtru bun e alta poveste...
    Filtru bun ar fi MED, Certools, filtre de la Lovato, dar sint mai scumpe...undeva la 80-100RON cel de stare gazoasa...
    Apropo de problema ta Adonis , ai o varianta simpla : Valtek de 1ohm si diuze de 2.2...
    Asta daca nu ai si probleme cu ECU GPL...daca numai injectoarele sint busite...
    Daca merge (incercat si merge pe 2 taxi) trimiti o bere spre Iasi...
    Bafta...
    Avantajul la Valtek e ca se desfac/curata usor, se poate inlocui kit de reparatii adica pistonase/arculete si suportii lor + O-ringuri ...

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    pai ...pana la urma tot nu ma lamurirati ... (olteneste vorbind ) care "marca de filtre gpl " merge sa zicem, sa le adaptam pentru Landi Renzo sau pentru majoritatea instalatiilor gpl ?

    Si acum revenind la discutia generala ce dracu o sa mai fac eu, cu instalatia de LANDI RENZO de FABRICA ...daca pun si alt filtru (alta marca) si alte injectoare (alta marca) pentru ca cele originale fac cat toata instaltia gpl ...O sa mai mearga ea in parametri normali ...sau o sa ma apuc sa dau la manivela ca pe vremuri....... pana porneste ....corcitura ?

    Vreau sa schimb injectoarele cu unele care sunt ceva mai ieftine ,atat la intretinere cat la pret . Am vorbit cu Alexys si a ramas sa vedem ce solutie gasim...el stie cel mai bine cum va adapta "corcitura" in asa fel incat sa mearga ....huduruba ca mi a scos peri albi

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Titus Filgaz nu e asa de mare cum zici...sint altele mai mari chiar si din aceeasi tara...intradevar sint mai bune decit Memtex...
    P.S. Las-o...lumea e mica ...

    Filtrele MED sint destul de bune...daca sint schimbate la timp...
    Am vazut Logan de fabrica cu ~180.000km si inca se invirtea...dar soferul era proprietarul...venea regulat la schimbat filtre, masina era intretnuta exemplar...
    MED-uri baga Landi in ultima vreme in kituri...
    Intradevar rampele de la Valtek de pe kiturile Tomasetto sint rezistente la "aberatii"...
    Vazui una tare, venise omul sa schimbe filtrele si kitul de reparatii la Valtek...dupa 60.000km )
    300RON la 60.000km hmmm...nu e chiar rau pt unii...
    Eu unul nu recomand varianta...prefer sa toarca motorul rotund...
    Last edited by moog; 6 March 2012, 02:01. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • alexys
    replied
    In experienta mea, cel putin de 3 ori pe saptamana, gasesc electrovalve de pe multivalve blocate/dezafectate. Din cand in cand ma viziteaza si masini cu semne clare ca s-a stins un incendiu la motor, azi era un nene care spunea ca i-a luat foc cand i-au probat o pompa de benzina noua, sper sa n-o confund, e programata saptamana asta pt niste reglaje, poate ii fac poze... Ca sa se sperie lumea de GPL, este suficient ca la reglajele proaste sa se adauge una - doua stiri cu incendii la auto dotate cu GPL. Chiar nu conteaza daca toata instalatia este o improvizatie HOME-MADE gen butelie aragaz, furtun si stut in carburator (am vazut asa ceva in Brasov), televiziunile stiu cum sa dramatizeze problema google + "taxi bucuresti gpl ars" are ultimele rezultate de vineri.
    In afara de asta, mi s-a intamplat sa am client din Braila dupa un schimb de filtre, montatorul ii remontase filtrele originale, dar degeaba, injectoarele se lipisera.
    Fiecare isi lauda marfa, imi amintesc de filtrele "mecanice" de se montau pe Dacia, mama ce economie !!! nu pot sa ma pronunt care filtre sunt mai bune, poate doar un test de comparatie, insa cand gasesc filtre prea curate nu inseamna ca e gazul curat ci ca e filtrul prost. Nu stiu cat de bune sunt filtrele MED, doar ca toate Loganurile OEM GPL nu au facut 100 000 km fara ca injectoarele GPL s-o ia razna, dar ce am montat si si-au respectat reviziile nu au probleme. In schimb, rampele de Tomassetto suporta aproape orice. Nu va asteptati la schimbari de injectoare in garantie fara revizii la service agreat de importator. Bafta!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google