Cum pot îmbunătăți siguranța referitor la atenuarea șocului în caz de accident

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    Comment


    • #17
      Conteaza si dinamica accidentului. Audi A5 sigur s-a rotit. El a intrat de pe contrasens si are partea dreapta mai afectata decat partea stanga. Curios, nu?
      Asta pe mine ma face sa cred ca Loganul (oricum destul de vechi, 2005-2007), circula aproape de axul drumului, ceea ce reprezinta o greseala de pozitionare. Pozitionarea corecta este sa mergi pe marginea drumului, sa stii sa te poti pozitiona la 20 cm de acostament, daca este nevoie. Sa poti evita prin iesire in decor sau sa fii impins in decor. Loganul este lovit frontal 100%. Deci, deceleratia pasagerilor a fost brutala, ca la lovirea de un zid. Asta este cel mai defavorabil scenariu. Pasagerii, mult mai in varsta decat soferul idiot care a provocat accidentul, au suferit forte de decelerare oribile, de 30 g, ca si cum ar avea 2.4 tone de greutate pe corp. Sau ca o cadere de la 10 m inaltime. Centurile si airbagul (poate avea doar unul) au mai redus din aceasta decelerare. Dar, cat sa fi redus? Arunca niste pensionari de 73 si 82 de ani de la 5 m inaltime, crezi ca supravietuiesc?
      Pe de alta parte, chiar daca Audi A5 este o masina de 5 ori mai scumpa si probabil noua, avand 8..10 airbaguri, soferul criminal a avut si norocul ca masina lui a intrat in miscare de rotatie, a ajuns cu spatele inainte, pe sensul lui de mers. Deceleratia a fost mult mai putin severa. Dar chiar si el a avut complicatii in spital, la cateva ore dupa.

      Un locotenent Bates, care lucreaza de 19 ani la New York in biroul de reconstituire accidente spune ca ranile interne ucid in liniste, acasa, chiar daca dupa accident te dai singur jos din masina si pleci acasa crezand ca ai avut noroc. Te culci si mori.
      WHAT THE HUMAN BODY CAN AND CANNOT SURVIVE

      "It seems like several times a year we get to a car crash and someone is walking around outside the car, alive, and then they go home and die," says Bates. The cause is a tear in an internal organ or vessel. "They're bleeding out from the force of the crash," Bates continues. He advises that anyone who's experienced a serious car accident should go to the hospital immediately, despite feeling perfectly fine.

      Comment


      • #18
        Incredibil... Deci chiar e posibil ca deputatul să fi avut răni interne, și nu doar să fi pozat în victimă după accident...
        Interesante informații...

        Comment


        • #19
          Rasucit-nerasucit audi sau orice nemtesca e 1000(o mie)% mai sigura decit loganu,

          Sa reamintesc de binecunoscutul caz hujdu ? stiti si voi care au murit si unde se afla

          Comment


          • #20
            Sa vedem care sunt datele concrete ale accidentului facut de Huidu.
            Atentia omului a fost distrasa de copii din spate, nevasta era deja intoarsa in spate si dupa cateva secunde s-a intors si soferul, fix cand drumul lua o curba catre dreapta. Daca era curba spre stanga, mureau ei, loviti de un copac.
            Judecătorii au considerat că vina lui Huidu "se apropie totuşi de pragul minim, fiind în situaţia paradoxală în care un nivel relativ redus de culpă a determinat consecinţe extrem de grave"
            Daca judecatorii au considerat ca soferul are vina minima, atunci cine sunt vinovatii? Exact, copii de pe bancheta din spate. Ei, indirect, au ucis trei oameni. Este extrem de important ca noi soferii sa ne impunem punctul de vedere in masina atunci cand impunem pasagerilor sa nu fim deranjati. Nici de copii, nici de nevasta, nici de telefon. Eu insumi am vazut un accident usor cand unul a virat stanga fara sa vada ca venea cineva din fata, dintr-o curba. Si am auzit apoi cum isi recunostea vina si spunea ca se grabea sa intre in acel loc sa urineze si nu a mai fost atent avand si o disputa cu nevasta din dreapta. A fost accident usor, dar au lipsit cativa metri sa fie exact ca in cazurile acestea. Masina care a facut stanga a apuca sa treaca peste contrasens dar a fost atinsa de cel care frana in roata dreapta spate. O fractiune de secunda mai devreme ar fi fost jale.

            Revenind la accidentul lui Huidu, diferenta de masa dintre masini a facut ca masina mai usoara sa sufere teribil. Orice masina usoara patea la fel.
            De asemenea, o altă martoră, aflată în maşina Renault Trafic a spus, potrivit motivării, că "autoturismul de teren a venit drept spre sensul lor de mers, neîncercând să revină pe bandă, după care a intrat în coliziune cu autoturismul marca Dacia Logan de culoare roşie care s-a rotit de două ori în aer, după care a căzut în afara părţii carosabile, pe partea dreaptă a sensului lor de mers".
            Huidu rula cu 87 km/h iar Loganul rosu cu 40 km/h intr-o zona cu limita de viteza de 50. Intr-un accident in care SUV-ul cantarea 2950 kg iar Loganul 1535 kg. O diferenta de 1500 kg care au lovit cu aproape 90 km/h. Nici intr-un Volvo sau Audi la fel de usor daca erai nu scapai cu viata.
            Uite aici un accident poate similar dintre un Mercedes C230 de 2425 kg si un Nissan Rogue de 2100 kg. Primul a intrat pe contrasens, soferul Nissanului a murit pe loc, soferul Mercedesului este in stare critica la spital, limita de viteza 60 km/h dar nu se spune despre viteza masinilor. Masinile nici macar nu erau prea tare sifonate. https://abc7.com/5839011/
            Ambele masini de 5 stele.

            dzUuj0b.png
            Din nou, soferul agresor (Merc-ul gri) pare ca este rotit si are forte de decelerare mai mici decat victima (Nissanul alb).
            Deci schema este ca si in cele doua cazuri anterioare, anume ca soferul agresor are sanse mai mari de supravietuire pentru ca decelerarea lui se produce intr-o distanta ceva mai mare. In cazul Huidu, diferenta de greutate este asa de mare (dar si de viteza), incat el nu a mai ricosat deloc. Loganul era de doua ori mai usor si mergea de doua ori mai incet. Lectii se pot trage, sa nu lasi nevasta/copiii sa te deranjeze, sa nu te uiti la telefon, etc. Iar pentru cei loviti, condusul defensiv presupune sa stai mai departe de axul drumului. Sa conduci pe margine, lucru care presupune o atentie maxima. Daca masina lovita putea schimba unghiul de lovire si sa ricoseze si ea in afara drumului, avea mai multe sanse de supravietuire.
            6HZLz5V.png

            Comment


            • #21
              E=mc2 , spunea Einstein . Cel cu masa mai mare are mai mari sanse sa iasa mai bine dintr-o coliziune . De asta un glonte de cateva zeci de grame doboara un om cu vesta antiglont de 100 kg , fiindca are energie mult mai mare datorate vitezei. Apoi , descarcarea energiei cinetice , cu cat se face intr-o unitate de timp mai mica , cu atat este mai devastatoare . Distrugerile sunt mai mari la izbirea unui zid de beton nedeformabil la 60 kmh decat la ciocnirea a doua vehicule care circula cu 100 kmh ( in pofida a ceea ce cred multi dintre noi , vitezele nu se insumeaza)
              In concluzie este mai bine sa circuli intr-o masina mult mai grea sau cu o viteza foarte mare. Un Matiz care circula cu 120 kmh va spulbera un Mercedes stationat.
              Last edited by georgstelsib; 13th January 2020, 14:13.

              Comment


              • #22
                dar aia din matiz vor fi praf.... care ar fi consolarea?
                si in cazul de fata e=Mv^2 (zisa de Newton parca )ca nu merge vreo masina cu viteza luminii
                Last edited by einstein1984; 4 weeks ago.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google