Esp intra foarte des

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t1b1m
    replied
    Buna. Problema s-a repetat. Solitia uppgrade soft esp. deocamdata e liniste.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Sau poate geometria, dar eu cred ca este in soft ceva busit.

    Leave a comment:


  • Amiralul
    replied
    Vezi sa nu ai vreo janta stramba (am patit eu) + ti-a echilibrat gigel rotile de vara???

    Leave a comment:


  • furtunos
    replied
    Am MCV 2 stepway de un an și nu mi-a intrat esp niciodată, iarna sau vara. Doar asr asta iarna când am vrut sa o urc pe o bordura. Și sunt unele viraje pe care le iau mai tare fata de vechiul Logan din 2006. Cred ca, și e numai părerea mea, lățimea cauciucurilor compensează garda crescuta. Pe autostrada când eram depășit ma cam leganam cu cea veche, în asta nu mai am probleme.

    Trimis de pe al meu MI 5 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • sebibv
    replied
    Asta ca să nu îmi mai para asa rau ca nu am luat stepway..

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Daca il mai combini si cu niste anvelope slabe e vis.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    MCV II Stepway e un "monument" de stabilitate, nu e de mirare că intră ESP la fiecare giratoriu luat cu viteză (și când te gândești că mai sunt unii ce vor ESP dezactivat), resetarea senzorilor TPMS nu are nicio influență.

    ESP = control traiectorie
    ASR =control tracțiune

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    Am facut reset. Nu mai face. desi suspectez temperatura rece si cauciucurile de vara titusi. Cred ca intr-adevar simtea ca derapeaza si probabil frana. am facut oricum resetul dar intre timp s-a si incalzit afara si probabil s-au inmuiat si cauciucurile. probabil le-am schimbat prea curand.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Prea multa electronica strica in conditile in care servisurile noastre sint pline de incompetenti cu electronicele astea evoluate

    Masina Dacia e evoluat prea repede cu tehnica moderna, servisurile nu fac fata evolutiei tehnologice.

    Mai usor cu pianul pe scari as spune eu !

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Și ?... Ai reușit sa faci reset ?
    Și dacă da, se comporta la fel?

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    Pai cand intra esp clipea des si frana masina puternic.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Colegul a întrebat dacă trebuia sa reseteze ceva și la aceasta am răspuns. Dacă presiunea e ok și după Set tp se constata intervenția ESP, pot fi multe de presupus. În primul rand in zona unde s-a lucrat. Normal.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Faci Set tp, adica resetezi supravegherea presiunii in pneuri., care este tot o functiune a ESP. De fiecare data cand schimbi vreo anvelopa sau refaci presiunea in pneuri. Procedura e in manual. Se apasa succesiv butonul de defilare a afisajului CB, si cand afiseaza Set tp, tii apasat continuu pana incepe sa clipeasca. Resetarea efectiva se face dupa ce ruleaza o anumita distanta. Ar fi bine ca presiunea in roti sa fie corecta in prealabil.
    Nu te contrazic , dar :
    -daca ar fi doar presiunea in pneuri dupa schimbarea anvelopelor atunci s-ar aprinde in bord SI un semn de exclamare pe fond portocaliu parca
    ( probabil ai o diferenta de 0,1 sau 0,2 bari sau mai mult la noile roti puse fata de cele vechi. Aici cred ca dai SET TP... ...)Eu am schimbat de 2 ori anvelopele si am mers cu semnul acela (!) in bord ceva km si NU a mi-a intrat Esp-ul la viteze relativ mari pe curbe.Mai degraba cum zice gabrielln1960 mai sus :posibil de la un senzor (NU l-as suspecta chiar pe cel din volan...)
    -undeva in manualul de utilizare am citit la un moment dat ca daca intra in functiune ESC-ul martorul din bord clipeste , iar daca sistemul detecteaza o anomalie de functionare el se aprinde continuu La tine cum se manifesta in timp ce se aprinde in bord?

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Poti incerca ce a spus colegul mai sus. Este cea mai simpla incercare. Eu totusi cred ca problema este legata cumva de atingerea cablajului ABS la una din roti in timpul schimbarii. Probabil vreo mufa miscata care a condus la vreun contact electric imperfect. Verifica mufa de conexiune la senzor.

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    Mersi. Am sa fac asta imediat cum ajung acasa, desi m-a sunat sotia ca iara a intrat esp in curba si am sunat la service sa le descriu problema. Raspunsul lor a fost ca probabil a simtit ca derapeaza masina si e normal sa intre. Nu au zis nimic de vreo setare.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google