Resetare schimbare ulei

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nicolae09
    replied
    Pe Dusterul meu ph2 2017 am reusit sa activez iluminatul bord cu PyClip dacia 176+ pus pe un Samsung S4 si un Elm 327 Mini.Cu el pot activa/dezactiva stergatorul spate,care porneste in R,pot reseta service.etc.....Se poate activa ceva pe la alarma?Multumesc pe aceasta cale lui Gil26 pentru ajutor si la toti colegii de forum.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, ai dreptate, se poate face cu acordul scris al uzinei Renault/Dacia si obligatoriu cu acte/chitanta/factura pe firma inregistrata la ANAF. altfel se cam numeste caz penal

    Aviz la neica nimeni ce se ocupa cu deastea in timpul liber

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Este o tehnică de marketing. Scazi prețul de "catalog" (de reclamă) cât mai mult, aduci omul în showroom și apoi îl ademenești cu opțiunile de software și mai crești puțin prețul. Sau pui opțiunile de SW într-un coș împreună cu altceva HW (faruri de ceață, medianav, inserții cromate, tapiserie) și faci astfel oferta de a trece la nivelul următor de echipare mai convingătoare.

    Problema pentru Dacia este că dezactivarea reală, nu doar un parametru trecut din 1 în 0, securizată de un chip specializat cu eFuse, ar costa încă ceva la sistemul HW al mașinii. Nu asta interesează pe Dacia și nici să facă bani din serviciile de tuning/software. Eu nu îmi aduc aminte să fi citit în actele mașini ceva care să împiedice pe cineva să modifice sistemul SW al mașinii, să îl citească și chiar să îl publice. Acesta ar putea fi protejat de copyright, însă dacă la cumpărarea mașinii nu ai primit și un astfel de bilețel, cam greu să considere că te-au avertizat înainte.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Iar deviem la boxe, oglinzi si alte cele (acum teoria "costurilor"). Cred ca toata lumea a fost de acord ca pe o anumita echipare ai ceea ce ai platit.
    Discutia a fost strict despre resetarea intervalului de revizie si functiile "ascunse" (prezente dar neactivate) ale CB (care tot asa sunt si la echiparile mai "scumpe").
    Daca poti demonstra ca activarea acestora implica alte costuri atunci" jos palaria".
    Last edited by Gil26; 22 June 2020, 16:21.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Contributia de cost al unui reper cred că vine din mai multe surse:

    - Materialul fizic (plasticul manerului, cablul electric pentru boxe)
    - Restrictii la programarea roboților de pe banda de asamblare (dacă pe bandă pot fi aduse doar 50 de subansamble configurabile pe care le-ai folosit deja, atunci nu mai ai loc de configurarea 51 care să aducă o componentă cu 2 sau cu 4 fire pentru mașina X, o lași doar pe cea cu 4 pentru toate în loc să schimbi banda de asamblare).
    - Costul uman de montare a unor opțiuni
    - Costul intervenției post-vânzare dacă se răzgândește clientul și vrea opțiunea. Dacă este prea mare, atunci clientul renunță cu totul. Deci mi se pare că la capitolul boxe spate, probabil că este un domeniu unde clienții se mai răzgândesc pe parcurs. Dacă ar trebui să tragi din nou cabluri din față, să dai mocheta jos, să faci "praf" mașina sau să tragi cabluri inestetice, atunci probabil că mai bine tragi cabluri de la început.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Cu tot respectul cred insa ca nu prea e chiar asa. Doar in ultimele posturi au fost doi colegi care si-au "batut capul" cu asta (de fapt chiar topicul acesta cam tot despre asta este).
    Iar exemplele sunt mult-mult mai multe (si in diferite sectiuni ale forumului).
    Si asa (cum s-a scris mai inainte) mai fac si altii un ban cinstit (si chiar apreciez ceea ce incerci sa faci de fapt).

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Nu echiparea conteaza (si pe unele "superioare" sunt "ascunse") ci "faptul" in sine. La fel si cu resetarea.
    Si nimeni nu isi mai batea capul cu "faptul" (nici cu cine si nici cu ce ) daca producatorul il "definea" corect.

    Dar mai incerca, poate convingi cel putin inca o persoana.
    Cred ca tu-ti bati capul mai mult decat ceilalti, se pare ca esti specialist in a despica firul de par nu in 4 ci in 8.

    Leave a comment:


  • danLaza
    replied
    In ziua de azi,totul se rezuma la bani. Unii îi dau , alții încasează. Nu are importanță cine, reprezentanțele sau cei ce au (hardware și software) cunoștințe temeinice să se joace cu "creierul" mașinii.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Voi va dati seama ca astia s-au vorbit intre ei cu activarile astea ?

    toate firmele fac la fel, s-au adunat sefii la o sampanie sau la femei si au stabilit : da fraieru banu activam obtiuni, nu da banu s-o ia in mina !

    sint curios cind or sa bage restrictie sa numai lucreze orice neica nimeni pe acolo sa activeze pe 2 lei tramvai chestiile astea !

    cred ca nu mai dureaza mult
    Last edited by george.sce; 22 June 2020, 12:27.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Toate firmele fac asta. Functiile exista dar ei nu le activeaza. La VW am activat alarma, rain closing, TPMS, auto hold, etc.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu echiparea conteaza (si pe unele "superioare" sunt "ascunse") ci "faptul" in sine. La fel si cu resetarea.
    Si nimeni nu isi mai batea capul cu "faptul" (nici cu cine si nici cu ce ) daca producatorul il "definea" corect.

    Dar mai incerca, poate convingi cel putin inca o persoana.
    Last edited by Gil26; 22 June 2020, 09:51.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nu încurc nimic, eu m-am legat de faptul că proprietarul se plânge că nu a avut CB activat din fabrică pe o masină cu echipare inferioară, nu de faptul că a activat CB-ul și nici cu ce.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Off, ce le mai intorci. In postul #75 s-a scris despre resetarea asta si despre functiile din CB.
    Imediat tu ai dat-o cu oglinzi, manere, ornamente, boze, tetiere si alte cele. (Iar de dragul "discutiei" colegul despre care am scris are echiparea Prestige)
    Ce e asa greu de inteles ca pe cei de la Dacia nu ii costa absolut nimic si nu ii "durea mana" sa activeze aceste functii (egal de nivel de echipare si pretul masinii) daca tot sunt disponibile.
    Puteau chiar sa spuna: uite stimate client, noi iti oferim bonus si astea. Dar au preferat sa le "ascunda".
    Asa ca oricum ai incerca sa deviezi (si de fapt asta cam suna a "gargara") tot aiurea e cu "functiile".
    Si cele despre resetarea intervalului de revizie raman valabile.
    Last edited by Gil26; 22 June 2020, 08:17.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Până la apariția Logan II ph2 (10/2016) nu exista HSA și semnalizare cu impuls(deși asta era descrisă în manualul versiune 2012) nici măcar în echiparea de top, Laureate cu Medianav, Pack Look,Pack Securite și nu m-am plâns de asta ,am facut săpături și am "descoperit" primul, HSA-ul prezent dar inactiv.

    Dacă ai bani doar de Ambiance sau SL+ (Ambiance+AC și proiectoare) nu dai vina pe Dacia că nu ai echiparea de Laureate, ești liber să faci ce vrei/ cum vrei dar nu ai voie să dai vina pe producător, nu te-a luat cu forța să le cumperi mașina te-ai dus singur - și asta se aplică la orice produs nu doar Auto.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Hai sa scriu mai clar (ca sa nu fie "selectiv").
    Egal de echipare si pretul platit, daca aceste functii prezente dar neactivate nu erau deloc cred ca era OK. Toata lumea era impacata: asta am platit, asta am.
    Dar sa fie acolo si sa nu fie activate a dus la nemultumirea (chiar fustrarea) multora. Daca tot sunt de ce naiba nu le-au activat? ("costurile" lor au fost aceleasi, puteau foarte usor oferi "pe fata" ce exista "in spate")
    Iar exemple de acest gen (ocaua mica) sunt mai multe, s-a mai discutat.
    Desigur ca si cei de la Dacia or fi avut si ei un "motiv" (si banui ca tot de la "contopisti" pleaca, pentru ca "tehnic" e OK).
    Last edited by Gil26; 21 June 2020, 22:24.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google