Bataie fara rezolvare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bataia e ritmica? E corelata cu viteza de deplasare sau cu turatia motorului?
    Bate pe asfalt drept sau la gropi / denivelari?
    Trebuie sa faci constatare, ai fost la reprezentanta?
    Poate fi orice, de la cauciucuri pana la dinti rupti in cutie (am avut unul dintre pinioane cu dinti rupti si batea ritmic si infundat, nu foarte perceptibil).

    Comment


    • #17
      Se merge la reprezentanta cu masina la Diagnoza computerizata si se pune pe tester. In funcție de erori, scrie aici ce coduri de eroare ai, vei schimba piesele defecte.

      Nu schimba aiurea piese bune, ca a zis Gigi mecanicul din parcarea blocului Ajungi sa dai bani inutil și nu rezolvi problema!

      Pentru problemele de roti(rulare, directie, franare) o vede acolo in service reprezentanta mecanicul la rampa sau merge el cu tine la standul de itp si o verifica acolo profesional ;) pe aparate.
      Last edited by pistritu; 23 August 2020, 11:21.
      Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

      Comment


      • #18

        Daca observa el zgomot de la cutia de viteze, asculta cu stetoscopul și identifica exact.
        Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

        Comment


        • #19
          Ei si tu acuma, nu sintem toti docturi sa unblam cu steposcopu la git

          Comment


          • #20
            Ai bara antiruliu? Aveam o bataie la denivelari mai mici de cativa mm, ma seca pentru ca nu aveam niciun joc pe nicaieri. S-a dovedit a fi bucsile de la bara antiruliu de pe suportul motor. Jocuri ar putea fi din etrier se misca in suport , au un joc de 2-3 mm .

            Comment


            • #21
              Am schimbat deja bratele in ambele parti, ca a zis nea mecanicu ca de acolo se aude sigur. Aha, pix. Bieletele antiruliu sunt schimbate, verificate din nou si alea. Bujiile sunt Denso Iridium, schimbate la 45k km. Bataia nu e ritmica deloc, nici nu i-as spune bataie, mai degraba pocnituri, ca atunci cand un angrenaj nu e strans bine in suruburi. De asta m-am cautat la roti peste tot. Masina a si trecut ITP-ul acum 1 luna, cu supraverificare de la RAR. Cred ca trebuie s-o sfintesc....

              Comment


              • #22
                Post dublu...

                Comment


                • #23
                  Nu biletele ci bucsile de pe bara antiruliu poziționate pe cadru motor, cel puțin asa sunt la 1.4.Ele par ok dar au un joc foarte mic ce se traduce prin baterie la oscilații foarte mici ale ceroseriei.

                  Comment


                  • #24
                    Poate fi bucsile de la bara stabilizatoare ​​​​​​, sunt pe lonjeroane puse, cu o tabla deasupra
                    Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                    Comment


                    • #25
                      Supravegherea de la RAR, o asimilez cu dorința itp-istului de a cere spaga de pomana 100lei (e cu foamea in gat-o imparte cu baietasul de la Rar )
                      Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

                      Comment


                      • #26
                        Ceva zgomot am experimentat și eu, în mers, în special la denivelări și frânare. La mine au mai strâns câte ceva pe la bascule, niște piulițe, aveam o poza prin telefon, dar nu o mai am, ca să îți arăt ce au făcut meșterii. De atunci zgomotele au dispărut.

                        Comment


                        • #27
                          Ma bag si eu in seama cu o parere, ai schimbat softul masinii? Ai pus combustibil premium, sa vezi daca mai face? Poti face o inregistrare? Sa auda si urechile noastre?
                          Eu la Seat am patit ceva super straniu, relatasem si pe aici, se auzea ca toba sparta, plus parca se resimtea si in caroserie o bataie... A fost tamponul motor... A cedat... Dar de ce? Ptr ca o piatra sparta destul de mare sa infipt cumva intre brate si a fortat tamponul pana a cedat... Si eu am la seat un sunet ramas, care de la an la an parca se agraveaza, dar doar cand este umiditate mare il aud, se ingroasa sunetul motorului, se schimba... am inteles de la cineva ca as avea vreo fisura pe traseul admisiei... mecanicul a verificat, nu este, sau nu a vazut-o el. Masina merge bine, trage bine... Eu totusi cred ca are legatura cu amestecul de combustibil... In primul an auzisem bataia doar pe camera video a masinii, cand aveam castile in urechi si vizionam vreun filmulet de pe camera... iar dupa inca vreu an, in sarcina la rece se auzea si in masina... Acum nu mai bag sunetul in seama... E doar la rece sau cand este umiditate mare, si doar cand e subturata masina.... Poate te ajuta si infourile mele...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #28
                            bieleta inferioara de la cutia de viteze cum e? a verificat-o?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google