Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brasoveanu
    replied
    Salut lumea buna.
    Intru aici destul de rar pentru simplul motiv ca MCV 1,5 dCi easy-r 2018 nu mi-a făcut probleme. Îmi face foarte mare plăcere sa va informez ca a împlinit azi 191000 și încă nu ma pot plânge de easy-r !!!!! Am făcut doar reviziile la 20000 fără alte intervenții despre care tot citesc pe aici (calibrari etc.). M-am purtat frumos cu el in principiu dar nici nu l-am iertat. Super mulțumit.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pot sa fie si cazuri diferite cu uzuri diferite, cert este ca acestea se amplifica in timp.
    Salut nykweed , dincolo ai pus o poza cu actuatorul vechi, daca doresti poti sa atasezi si aici cateva in care sa se vada mai clar periile colectoare si sa oferi si dimensiunile acestora, iti atasez doar ca exemplu cele de la Magneti Marelli (dar ”efectul” era acelasi: uzura carbuni, stator murdar de praf carbune, rotor imbacsit se misca greu chiar se distrugea si senzorul de pozitie, aparitia mesajului de eroare, nu se mai putea actiona nici macar pe manual, etc.) , la acestea se taia tresa de cupru apoape de carbune, se gaseau perii cu dimensiuni apropiate dar mai mari apoi se ajustau astfel incat arcul sa stea bine si comprimat, trebuia avut grija si la lipituri periile trebuiau sa se miste liber in locas, etc...
    Eu nu am desfacut un actuator Sachs si nu stiu cum sunt periile si mai ales dimensiunile lor, daca oferi mai multe detalii poate vedem si se gaseste ceva asemanator....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ireaza27
    replied
    Am schimbat si actuatorul de ambreiaj plus alte chestii testate pe mine sincer ma inebunit 3 sap nu a mers bine masina deloc si nu se duc numai carbuni la actuator plastic pe metal nu face treaba buna impreuna

    Leave a comment:


  • nykweed
    replied
    Marea intrebare este daca o sa reuseasca cineva sa gaseasca carbunii pt inlocuire , e o risipa de bani sa inlocuim la fiecare 100k+ actuatoare .

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am dat un mare LIKE postului precedent, consider informatiile interesante si utile, bine de stiut, orice astfel de experiente bine si corect detaliate cred ca pot sa fie de folos si celorlati

    PS: primul coleg care a schimbat singur actuatorul ambreiaj are JS3 2016 si 124k km, cel de-al doilea coleg citat a raspuns cu amabiliate si promptitudine (cu multumirile de rigoare pentru acest lucru) , are 1.5 dCi 2017 TS4 si 180 000 km, inca o dovada ca actionarea, softul, implementarea, injectia, etc. dar si modul de exploatare conteaza si poate face chiar ”diferenta” (m-as bucura ca daca ajung fara probleme la un kilometraj macar apropiat de cel al colegului, insa asa cum am mai scris la primele ”semne” in secunda doi voi rezolva orice problema tehnica pentru ca sunt multumit de masina )

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    În 20000km de când am schimbat cam tot prin cutie, am avut 2 erori care au apărut după drumuri lungi bara la bara prin oraș. Este vorba de "rezistenta" portocalie și cele 3 liniuțe și s-a rezolvat prin oprirea și repornirea motorului Le pun pe seama supraincalzirii ambreiajului. În toată aceasta perioadă nu am făcut niciun fel de calibrare sau testare a cutiei iar mai nou circul mai mult în Eco, imi place mai mult cum schimbă și a scăzut puțin și consumul. Cu excepția trepidatiilor care mai apar uneori, sunt foarte incantat de cum merge și schimba cutia, iar motorașul 0,9tce este grozav, în aproape 90kkm n-am avut nicio problema cu el, trage ca "nebunul".

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    PS: celor doi posesori de Easy-R pe care i-am citat le-am recomandat si acest topic, au devenit useri si pe acest forum (pot sa gaseasca informatii utile dar am uitat insa sa le scriu sa ignore unele ”balarii” si aberatii care s-au scris in multe din cele 432 de pagini), iar daca doresc pot scrie \detalia si aici experienta lor (iar eroarea DF068[DTC0805xx] = Circuit captor pozitie ambreiaj din pacate a inceput sa fie din ce in ce mai des ”intalnita”)

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Destul de probabil ca @ Ireaza27 in acest cost a schimbat si actuatorul ambreiaj, vezi si :
    A apărut din nou alea au tot crescut sa făcut alta calibrare ieri și... a intrat în eroare... schimba foarte des are tendința să patineze și schimba imediat mai vedem ce putem face daca nu mă risc și schimb actuatorul...
    Asa cum am scris cu ceva vreme in urma trepidatiile se mai pot estompa sau evita insa problemele cu actuatoarele pot sa fie mult mai mari, am explicat cu detalii date cifre si experiente, iar celor doi colegi ”cunoscatori” de aici foarte "experimentati in JS3" dar care nu aveau argumente sa isi sustina afirmatiile ca ramane de vazut iar timpul va confirma sau infirma asta, si chiar daca atunci am fost jignit si injurat se pare ca am avut dreptate, din pacate au inceput sa se inmulteasca problemele, inca un (ne)caz recent:
    Cînd pornesc totul este ok.In momentul cînd pun maneta in D și dau drumul la frînă ,smucește și apar cele 3 liniuțe
    Incerc sa pun un tester pe ea și revin cu codul de eroare.
    Last edited by Gil26; 11 June 2022, 05:57.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Originally posted by Ireaza27 View Post
    Va salut sa rezolvat problema in final la mine in special au fost multe de rezolvat preț final incluzând și kit de ambreiaj daca interesează pe cineva 3900 Ron
    În afara de ambreiaj, ce-ai mai schimbat?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Tocmai de aceea (exceptie batrana Dacie din scoala de soferi) am condus doar masini "cu doua pedale" si pana voi pune permisul in rama tot "automate" voi conduce.

    Legat de faptul ca (asa cum am mai scris) tine doar de timp pana cand actuatorul ambreiaj "pica", perii colectoare \carbuni uzate imi permit sa citez un post foarte recent, fara alte comentarii (punctez doar ca a fost la 124k km iar userul respectiv a facut singur si fara probleme atat demontarea \montarea cat si calibrarea):

    Dacia logan 2016 124k km eroarea a fost ,,circuit captor ambreiaj ‘’ca simptome cand mergeam pe oras cu vitezele 1,2,3 intra cutia in avarie adic a apareau cele 3 liniute orizintale si nu mai pleca de pe loc, o lasam sa se raceasca circa 30 min si mergea iaradi dar surt timp, am schimbat actuatorul ambreiaj marca sachs singur deoarece cei de la dacia mi au spus ba ca nu il au pe stoc ba ca vine intr o luna … l am comandat pe epiesa cu 1600 ron si l am schimbat eu , calibrat ambreiaj, calibrat cutie . Am optat pt demontare spoiler fata si radiatoare sa pot sa il schimb , nu am vrut sa dau cutia jos deoarece multi au facut asta si au distrus cablaju calculatorului, trepidatii nu am deocamdata dar am pus kit ambreiaj Luk acum 10000 km .
    Problema nu e in sinea lui actuatorul partea mecanica ci partea de motor electric de e pe actuator dar din pacate nu se vinde separat, o sa pun poze cu el desfacut are 2 carbuni ff mici ce se consuma si tot praful de la ei se depune pe rotorul motorului si de aici cand se incalzeste face surt in rotor , principiul e al electromotorului dar cu dublu sens. Dacia logan 0.9
    Last edited by Gil26; 6 June 2022, 15:45.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google