Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,
    Revin la problema initiala pe care am descris-o la inceput pe acest thread legata de senzorul anti-inghet. Dupa cativa ani de functionare relativ ok a aerului conditionat, m-am decis sa scot senzorul blestemat afara si sa-l masor. In perioada de pana acum am mai avut probleme pe care de obicei le rezolvam prin aplicarea unui lat de picior in senzorul ce atarna intre covor si sasiu (scos afara).
    Zis si facut, am taiat efectiv firele la o lungime rezonabila, masurat senzorul afara cu aparatul de masura. Doar in anumite pozitii parea sa faca contact (adica sa aiba rezistenta corecta). Senzorul pare a fi un NTC 4K7 din masuratori. Am taiat plasticul in zona unde sunt imbinate terminalele termistorului cu firele si am re-cositorit aplicand apoi niste hot-glue pentru protectie la umiditate.
    Montat senzorul pe masina (dupa masurarea rezistentei in prealabil) si totul merge struna. Compresorul sta pornit, totul ok.
    Concluzie: Defect de fabricatie a senzorului.

    Ps. scuze de intarzierea de cativa ani insa doar acum m-am ocupat de problema asta.

    Toate cele bune!

    Comment


    • Buna dimineata.
      Am o intrabare: au incarcat cu freon instalatia de AC pe garantie, la cineva (pierderea nefiind provocata de interventia neautorizata a utilizatorului si masina fiind inca in garantie)?

      Comment


      • Intrebarea fiind...?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Se plateste sau se face pe garantie?

          Comment


          • Are poate cineva din intimplare un tabel cu valorile de rezistenta masurate pe senzorul din vaporizator in functie de temperatura?

            Comment


            • Salut colegi.
              Am comandat pentru al meu logan 1.2 un kit pentru montare retrofit AC.
              Problema cea mai mare este ca am primit instalatia electrica din compartimentul motor si restul componentelor dar nu am instalatia electrica interioara. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica din panoul de climatizare sau unde trebuie sa ajung cu comanda pentru pornirea compresorului si daca calculatorul motor trebuie codat pentru a vedea senzorul de presiune si comanda de AC.
              Modelul este acces.
              Multumesc

              Comment


              • Originally posted by mandylion View Post
                Salutare,
                Revin la problema initiala pe care am descris-o la inceput pe acest thread legata de senzorul anti-inghet. Dupa cativa ani de functionare relativ ok a aerului conditionat, m-am decis sa scot senzorul blestemat afara si sa-l masor. In perioada de pana acum am mai avut probleme pe care de obicei le rezolvam prin aplicarea unui lat de picior in senzorul ce atarna intre covor si sasiu (scos afara).
                Zis si facut, am taiat efectiv firele la o lungime rezonabila, masurat senzorul afara cu aparatul de masura. Doar in anumite pozitii parea sa faca contact (adica sa aiba rezistenta corecta). Senzorul pare a fi un NTC 4K7 din masuratori. Am taiat plasticul in zona unde sunt imbinate terminalele termistorului cu firele si am re-cositorit aplicand apoi niste hot-glue pentru protectie la umiditate.
                Montat senzorul pe masina (dupa masurarea rezistentei in prealabil) si totul merge struna. Compresorul sta pornit, totul ok.
                Concluzie: Defect de fabricatie a senzorului.

                Ps. scuze de intarzierea de cativa ani insa doar acum m-am ocupat de problema asta.

                Toate cele bune!
                Eu am insistat sa mi-l schimbe in garantie - imi ingheta radiatorul de clima dupa folosire de peste 2 ore, greu de reprodus in service...
                RTFM

                Comment


                • E greu de schimbat senzorul respectiv? Cred ca am si eu respectiva problema...dupa doua-trei ore ingheata vaporizatorul sau ce o fi si trebuie sa opresc aerul sa il las asa putin si sa ii dau drumul iara.

                  Comment


                  • Cineva cu un Logan 2 ph2 a fost la un service oarecare sa bage freon. Mecanicul de acolo zicea ca e jale cu freonul care se pune acum din fabrica.

                    Comment


                    • Cum adica jale? Detaliaza, te rog!

                      Comment


                      • E 1234yf 700ron un plin. Euro5 avea R134a
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Salut,
                          logan 2 1.2 16v. Aerul conditionat functioneaza bine doar in regim de viteza, in trafic in oras nu sta cuplat mai mult de cateva secunde.
                          Am remarcat faptul ca Gmv nu comuta nici o data pe treapta a doua si cred ca acesta e motivul pentru modul de lucru defectuos
                          ma puteti ajuta va rog cu schema de relee de la gmv?
                          Senzorul de pe vorizator e verificat

                          Comment


                          • Ai o siguranță în cutia de siguranțe motor și o cutiuță* pe radiator lângă GMV, nu ai ce verifica decât via diagnoză (actionare treapta I și II)

                            *
                            contine releele de treaptă i și II, rezistența pentru treapta I și siguranța termică - ansamblul e nereparabil
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Verificand in cutia de sigurante am observat ca releul G.Cartier cu codul 20 240 077 35 Amperi se incanzelste destul de puternic.
                              El este cel responsabil de climatizare?
                              Multumesc.

                              Comment


                              • Vorbim de 1,2 16v Euro ?

                                siguranța nomală (nu maxi sau mini) de 40A din grupul stânga jos aflat în cutia de siguranțe motor
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google