If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am fost sunat de cei de la service cum ca au reparat ACul. Din ce am inteles de la telefon, a fost o teava (nu stiu care) ce era fisurata si pierdusem tot Freonul. Am avut noroc ca era piesa (teava) pe stoc si au si reparat-o. Detalii dupa ce iau masina....
M-am exprimat eu gresit... am ridicat masina si au INLOCUIT o teava.... "conducta intrare compresor si completare cu agent frigorific" scrie in acte. Nu stiu cat a costat toata treaba, banuiesc ca cel putin cat ai zis tu torquemada. I-am intrebat dar nu au vrut sa imi zica. Am testat si baga rece acum. Sper sa tina si sa fie mai buna ca aia din fabrica care a picat in 3 luni.... poate ca este vreun defect la mai multe si ar trebui sa faca un recall.
PS ce-i aia OTS?
PPS ma felicit inca o data ca am platit 2 ani extra garantie (5 in total) avand in vedere ca am apelat la garantie la nici 4 luni de cand am luat masina... aviz celor care vor sa isi cumpere masina noua. Merita cele cateva sute de euro pentru 5 ani.
Din moment ce ai fost la ei nu ar trebui sa mai ai alt OTS.
Nu esti singurul care nu a fost anuntat de OTS.
OTS sunt pe anumite loturi de masini, respectiv echipamente/defect. De ex: airbag sofer, panou comanda clima, catalizator...probabil ca lista este mai lunga.
La mine schimbarea airbag sofer pe OTS sa finalizat prin inscrierea in manualul de intretinere.
Si chiar crezi ca stiu aia sa iti spuna? Am sunat si eu o data la VC cand nu dadeam de cap cu update la navi si m-au lamurit de s-au omorat. A ramas ca ma suna cineva si nu m-au sunat nici pana acu dupa 2 luni. Zici ca am sunat la apa nova nu la Dacia.
Ma bucur ca nu a fost vreo teava sau ceva prin bord, ca daca se apuca Dorel sa desfaca pe acolo plasticele si sa le puna la loc, ramanea o mana de suruburi si zdranganea tot. Bine ca a fost ceva la care a fost acces decent. Nu cred ca au dat jos bara ca m-au sunat in cateva ore sa zica ca e gata. Pare ca e mai greu cu acceseul jos spre radiatorul de ac unde se duce teava aia groasa pe care presupun ca au schimbat-o.
Pe teava scrie Made in Romania, are un cod renault si o data din iulie parca, deci sigur aia e schimbata ca masina e ridicata in mai. Sper sa fie mai buna ca aia din fabrica...
Am si eu o intrebare pentru cei care au mai umblat la senzorul anti-inghet: daca il decuplez din vaporizator, compresorul ar trebui sa mearga continuu sau nu mai porneste deloc (in cazul in care nu sunt alte probleme, gen freon lipsa, defect compresor...etc? Sau depinde de senzor daca este defect sau nu?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment