Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stiu pe cineva caruia i s-a stricat compresorul de AC dupa vreo 8 luni.
    A fost schimbat pe garantie.
    Freon avea, dar compresorul era defect.

    Logan SL Plus 0.9 TCe, ridicat in decembrie 2018.
    Last edited by adi90; 23 September 2019, 11:09.

    Comment


    • E bine... La masina noua sa pice compresorul. M-am peogramat la reprezentanta saptamana viitoare. Compresorul tot nu face nimic.

      Comment


      • Poate este vreo mufa care nu face contact sau senzor defect

        Comment


        • Nu stiu... sper sa nu fie nimic grav astfel incat sa implice desfacut chestii pe la motor si montat la loc...

          Comment


          • Am fost sunat de cei de la service cum ca au reparat ACul. Din ce am inteles de la telefon, a fost o teava (nu stiu care) ce era fisurata si pierdusem tot Freonul. Am avut noroc ca era piesa (teava) pe stoc si au si reparat-o. Detalii dupa ce iau masina....

            Comment


            • Nu au reparat nimic, țeava aia are OTS și se schimbă - e doar vreo 650ron, de asta e bună garanția
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • M-am exprimat eu gresit... am ridicat masina si au INLOCUIT o teava.... "conducta intrare compresor si completare cu agent frigorific" scrie in acte. Nu stiu cat a costat toata treaba, banuiesc ca cel putin cat ai zis tu torquemada. I-am intrebat dar nu au vrut sa imi zica. Am testat si baga rece acum. Sper sa tina si sa fie mai buna ca aia din fabrica care a picat in 3 luni.... poate ca este vreun defect la mai multe si ar trebui sa faca un recall.

                PS ce-i aia OTS?

                PPS ma felicit inca o data ca am platit 2 ani extra garantie (5 in total) avand in vedere ca am apelat la garantie la nici 4 luni de cand am luat masina... aviz celor care vor sa isi cumpere masina noua. Merita cele cateva sute de euro pentru 5 ani.

                Comment


                • OTS = Operație Tehnică Specială sau Rechemare sau Știm că am pus o piesă proastă dar o înlocuim
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Ah bun asa. Mai e vreo piesa cu OTS la care sa ma astept in viitorul apropiat?

                    PS Recall din partea mea... ca de la ei pauza. M-am recall-uit singur.

                    Comment


                    • Din moment ce ai fost la ei nu ar trebui sa mai ai alt OTS.

                      Nu esti singurul care nu a fost anuntat de OTS.
                      ​​​​​​ OTS sunt pe anumite loturi de masini, respectiv echipamente/defect. De ex: airbag sofer, panou comanda clima, catalizator...probabil ca lista este mai lunga.
                      La mine schimbarea airbag sofer pe OTS sa finalizat prin inscrierea in manualul de intretinere.
                      Logan 0.9 TCe 2018

                      Comment


                      • Apropo de OTS. Cam la trei luni sun la VC sau la concesionar pentru a intreba daca exista ceva pe masina mea.

                        Comment


                        • Si chiar crezi ca stiu aia sa iti spuna? Am sunat si eu o data la VC cand nu dadeam de cap cu update la navi si m-au lamurit de s-au omorat. A ramas ca ma suna cineva si nu m-au sunat nici pana acu dupa 2 luni. Zici ca am sunat la apa nova nu la Dacia.
                          Ma bucur ca nu a fost vreo teava sau ceva prin bord, ca daca se apuca Dorel sa desfaca pe acolo plasticele si sa le puna la loc, ramanea o mana de suruburi si zdranganea tot. Bine ca a fost ceva la care a fost acces decent. Nu cred ca au dat jos bara ca m-au sunat in cateva ore sa zica ca e gata. Pare ca e mai greu cu acceseul jos spre radiatorul de ac unde se duce teava aia groasa pe care presupun ca au schimbat-o.

                          Pe teava scrie Made in Romania, are un cod renault si o data din iulie parca, deci sigur aia e schimbata ca masina e ridicata in mai. Sper sa fie mai buna ca aia din fabrica...

                          Comment


                          • Am si eu o intrebare pentru cei care au mai umblat la senzorul anti-inghet: daca il decuplez din vaporizator, compresorul ar trebui sa mearga continuu sau nu mai porneste deloc (in cazul in care nu sunt alte probleme, gen freon lipsa, defect compresor...etc? Sau depinde de senzor daca este defect sau nu?

                            Comment


                            • Cu senzor deconectat, și sistem ac funcțional, se interpretează peste 50C la nivel vaporizator deci vei avea compresor cuplat permanent.

                              Înainte de orice, diagnoză, citit presiune freon cu sistem oprit și pornit și urmărire parametrii (cerere, autorizare etc.)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Multumesc mult!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google