Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine simt aer rece la maximum 30 secunde de cand apas pe butonul de AC (climatizare manuala). Asa a functionat de cand am cumparat-o. Daca nu selectez o treapta superioara la ventilator, are cicluri dese de on-off. Cu ventilatorul pe 2 cicleaza mai rar, in 4-5 minute e racoare in masina - asta la mers prin in oras in aglomeratie.

    Comment


    • Salutari tuturor
      Poate sa-mi spuna cineva din ce cauza la pornirea aerului conditionat "agata" si imi ia din putere exact ca si la loganurile vechi de 1.4 benzina
      Aerul intra rece dar insuficient ca sa fiu multumit de rezultat masurat in habitaclu de la 32C ajunge la 29C in zece minute
      Oare la ce temperatura ati ajuns sa aveti in habitaclu ca si valoare minima ?

      Comment


      • Azi i-am dat drumu de dimineata. Erau 21 grade, si dupa cateva secunde deja se simtea ca baga foarte rece. Am verificat si turul si era bocna. Ieri la 35-40 de grade la soare, dupa 2-3 km, teava de tur era CALDA..... WTF? Plus ca acum vreo luna mi-a facut o figura dubioasa. S-a inchis pur si simplu tot panoul de comanda de la AC. BLANK totul, s-au stins toate butoanele/ ledurile si nu mai reactiona la nimic. A facut asa de 2 ori timp de 5 minute, apoi si-a "revenit". Sa dea naiba in el, crek e posedat aeru meu.

        Comment


        • Daca va ajuta cu ceva pentru testare eficienta AC, e din manualul de Logan 1.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Am facut cateva masuratori astazi
            32C exterior si 36C in interior la pornirea masinii
            Am ajuns la "performanta" in decurs de 45 min sa scada temperatura in interior la 23.5 C inainte cu cateva minute sa ajung la destinatie am observat ca nu coboara mai mult de atat temperatura.
            Temperatura masurata la aeratoare este de 6.1C
            Am condus doar urban prin urmare doar cu treapta 2-3 mai mult si este enervant ca "agata" imi ia din putere in momentul in care cupleaza.
            Sant curios altii la ce temperaturi au ajuns si eventual daca au folie aplicata(eu nu)
            Filtrul habitaclu nu l-am schimbat in ultimii 25 mii km dar o voi face in curand.

            Comment


            • Faptul ca mentionezi filtrul de habitaclu ma face sa intreb: pe recirculare sau cu aport de aer de afara?
              Este notoriu faptul ca AC-ul din masina da randament maxim doar pe recirculare. Ca si acasa, AC-ul se foloseste cu ferestrele inchise, deci fara aport de aer de afara.
              La AC-ul manual, trebuie sa se comute periodic intre recirculare si aer de afara, atunci cand sunt semne ca se consuma oxigenul din habitaclu.

              Comment


              • Intodeauna pe recirculare, si pt a nu avea miros de esapament de la masinile din jur.

                Comment


                • Temperatura la gurile de ventilare pare corectă. Atunci trebuie să fie o distribuire ineficientă a aerului în habitaclu. Cred ca mai conteaza si cum este directionat aerul. Nu vrei sa ai aer rece la picioare. Pe langa afectarea sanatății, aerul rece se aglomerează cumva în zona de jos a maÈ™inii. Dacă aerul este trimis È™i la parbriz, se răceÈ™te cam de pomană geamul. Cel mai eficient este ca aerul să fie trimis la bord, în față, È™i redirectat cu deflectoarele către în sus, lângă stâlpi pentru cele laterale, È™i către oglinda retrovizoare la cele centrale. Cu puterea de ventilare 1 sau 2.

                  Comment


                  • "o distribuire ineficientă a aerului în habitaclu" da, propozitia scrisa de tine este si concluzia mea, era ideal daca se putea distribui aerul si in spate in felul acesta nu ar mai fii un amestec de aer cald si rece in interior.
                    Valoare de 6.1 C este atinsa la aeratoare doar atunci cand aerul este distribuit spre bord.

                    Comment


                    • Am facut un test, i -am dat drumul de dimineata cand erau 20 grade afara, si baga rece aproape instant. Ei bine daca sunt 30-40 afara, baga rece dupa 10-15 minute si 2-3 km.... La drum lung la fel... dupa cativa km... Plus ca are perioade cand nu mai baga rece rece, baga mai cald, apoi mai rece, scade turatia daca e pe AUTO, cu toate ca mori de cald... nu stiu, nu e normal deloc. Nici la super nova nu facea asa. Era praf instalatia adica nu avea randament dar era constanta.

                      M-am programat peste 2 saptamani sa ma duc A TREIA OARA pentru problema asta.... o sa insist sa NU MAI COMPLETEZE cu freon si sa schimbe naibii piesa defecta pe unde pierde freon.

                      Comment


                      • Sigur sunt probleme. Am lasat masina in soare acum unul-doi ani langa un parc botanic. Ne-am plimbat vreo doua ore pe acolo. Am mers apoi la pranz. Dupa ce am terminat de mancat, ne-am intors la masina. Inauntru erau peste 50C, afara peste 32-33C.
                        Am aerisit masina cu toate usile deschise si ventilatia pe maxim. Dupa vreo 5 minute am inchis usile si am pornit AC-ul. Totul pe loc. Eu am asteptat inauntru desi as fi putut sta afara la umbra unde era rezonabil. Dupa vreo 15 minute s-a putut intra in masina pe bancheta din spate. Nu era racoare inca, dar incepuse sa fie comparabil dar mai bine decat temperatura de la umbra de afara. Dupa inca vreo zece minute a fost bine, unde bine inseamna probabil vreo 25-26C. La AC manual.

                        Comment


                        • Am reusit sa vorbesc cu niste baieti care lucreaza la reprezentanta si se pare ca nu doar conducta de tur prezinta probleme la masinile cumparate de curand, ci si un senzor de temperatura interior care actioneaza compresorul. Au zis ca au avut multe cu senzorul ala busit. A ramas oricum sa merg vinerea viitoare pentru verificare sa vedem ce or mai zice. Sper sa rezolv o data pentru totdeauna ca e a treia oara cand merg in decurs de un an si 1 luna.

                          Voi insista pe inlocuirea oricaror piese defecte SI NU pe completare cu freon cum s-a mai facut. Oricum nu plateste dealerul de la el. Isi ia banii de la Dacia pentru garantie.

                          Comment


                          • ATENTIE ! :

                            Nu in totdeauna dacia plateste banii la reprezentanta, doar cu aprobare prealabila

                            Ai vazut ca inainte de inlocuire se face poza la componenta inlocuita se trimite poza email la dep garantii la dacia si abia dupa aprobare se inlocuieste ?

                            Fara aprobare explicita se plateste din buzunar de reprezentanta piesa aceea in discutie.
                            Last edited by george.sce; 3 July 2020, 11:48.

                            Comment


                            • Am inteles dar atata timp cat e o piesa defecta, eu zic ca e mai scump pentru ei sa completeze mereu cu freon (care am inteles ca e 100 de lei suta de grame pentru asta nou) cand pot sa inlocuiasca piesa defecta direct.

                              E vorba si de ce faci fata de client. Pana mea, mie personal mi s-a acrit sa am mereu probleme cu ac la o masina noua. Am inteles o data, de doua ori, dar devine o obisnuinta.

                              Comment


                              • Nu o sa gasesti rezolvare la problema ta (de altfel extrem de neplacuta) daca nu faci altceva decat sa te plangi pe forum.
                                Suna si/sau trimite mail la Vocea Clientului si expune-ti in mod foarte clar problema si chiar solicita in mod expres ca ei sa sune la reprezentanta dorita de tine pentru programare si constatare. Daca doar te duci din cand in cand la mecanic, acesta mai pune ceva freon, te mai duce un pic cu vorba, mai surubareste pe ici, pe colo de ochii lumii, te mai cheama (preferabil mai pe cotite) la o verificare si uite asa, usor-usor iesi din garantie.
                                Operatoarele de la VC au rolul de a asigura interfata dintre client, departamentul tehic si reprezentante. Solicita ca problema ta sa fie trimisa analizei celor de la tehnic (sau cum s-o numi acest departament). Solicita sa primesti un raspuns oficial. Daca au mai fost inregistrate suficiente reclamatii de acest gen poti fi sigur ca deja situatia a fost analizata si poate ca exista solutii aprobate de Dacia. Poate ca a fost un lot de piese cu defectiuni sau poate ca problema este punctuala, de la masina la masina.
                                Din pacate romanul care cumpara Dacia nu este invatat sa sesiseze oficial producatorul pentru orice defectiune sau functionare defectuoasa a masinii chiar daca acestea nu tin de siguranta in exploatare a masinii si prefera sa se vaite si el pe unde apuca. Daca noi procedam asa foarte greu vor exista si rezolvari de la fabrica. O problema neraportata = o problema care nu exista. Repet, doar pentru echipamente care nu pun in pericol siguranta de genul franelor, directiei, riscuri de incendiu sau altele asemenea pentru ca pentru astea se fac rechemari oficiale chiar si daca masina este iesita deja din garantie.
                                Si un ultim sfat: suna periodic la VC pentru a verifica daca exista vreun OTS pe VIN-ul masinii tale. Sau poti suna la reprezentanta din cand in cand pentru aceasta informatie, nu dureaza mai mult de un minut.
                                Last edited by gabrieln1960; 3 July 2020, 17:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google