Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    el oricum are niste varnis pe pinii termistorului,insa se vede treaba ca izolarea nu i tocmai ok.daca insa l as da cu lac,nu ar afecta conductibilitatea termica?
    http://www.parisautopecas.com.br/pro...n100468l/19522 asa arata senzorul,nu i tocmai o sonda sanatoasa de metal,rezistenta la umezeala si conditii vitrige
    Last edited by ciresel; 27 June 2016, 09:14.

    Comment


    • #17
      Influenteaza, daca stratul este f subtire, nu asa mult, din acest motiv am recomandat, cufundarea in lac de colofoniu.

      Acum am vazut pozele, baga-l in lac fara probleme, o grosime de 0.2mm lac nu influenteaza.
      In realitate daca lacul este diluat, stratul este mult mai subtire.
      Last edited by Oti; 27 June 2016, 09:57. Reason: Automerged Doublepost
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #18
        [QUOTE=t0rquemada

        Motor, Cantitate R-134a (g), Compresor, Tip ulei, Cantitate ulei (ml)
        D4F – 1,2 16v, 480 ± 35, VALEO VCS-14IC, PAG 488, 100 ± 10[/QUOTE]

        La 0.9 tce?
        Mltumesc

        Comment


        • #19
          Schimbat acel minunat senzor pe garantie (420lei) si acum dupa 2 saptamani de la schimbare face LA FEL, ma duc iar la service poate acum se rezolva, ps am ramas masca un compresor este 4200lei, revin cu info de la service si vocea clientului
          bafta mare

          Comment


          • #20
            Foarte scump... Pentru un termistor in plastic cu doua fire.

            Confirm ca merge bine cu senzorul scos afara in ultimele zile. Am sesizat totusi ca foarte rar se mai opreste compresorul pentru 1... minut aprox, insa totul este ok in rest.

            @vimtherabbit, cand ai noutati, anunta-ne si pe noi.

            O zi buna!

            Comment


            • #21
              Am citit topicul, din fericire nu am probleme cu AC. Concluzia la care am ajuns e ca un prim semn al problemelor cu AC este cuplarea / decuplarea repetata si relativ rapida a compresorului de la AC. Intrebarea mea este urmatoarea: cum va dati seama cand functioneaza / nu functioneaza compresorul AC? Mentionez ca am motorizare diesel si desi am ascultat cu atentie, din interior nu pare sa fie nici o diferenta. Cand cuplez / decuplez AC din buton nu se schimba nimic in functionarea (zgomotul) motorului, cel putin, nu sesizabil din interior.

              Comment


              • #22
                La diesel nu se simte. Nici eu nu sesizez nimic, pe Megane; la K4M, e vizibil pe turometru la relanti si sesizabil in timpul mersului.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  eu parca mai sesizez uneori in acceleratie, decupleaza dupa un anumit prag, cand se cere putere... oricum, mi se pare bine gandit algoritmul de functionare al compresorului.

                  ce ma enerveaza e insa sistemul stop/start - pe care il las pe on ca m-am obisnuit cu el - dar vara e o pacoste, cand ventilatorul baga umezeala aia naspa la oprirea compresorului la vreun stop...
                  Last edited by claudius_log; 7 July 2016, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Apropo de sistemul start-stop eu il cam decuplez in aglomeratie ca ma gandesc mai ales acum vara cu atatea porniri cu AC cuplat nu face prea bine.

                    Comment


                    • #25
                      Din câte tiu ac-ul este decuplat in momentul pornirii motorului


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        claudius_log vezi sa nu ai probleme cu instalatia (nu se scurge umezeala?)
                        ady_dragan compresorul este decuplat cand porneste motorul...si se cupleaza la 2-3 secunde dupa ce a pornit motorul.
                        Am observat ca S&S functioneaza si cu clima pornita...dar cand se incalzeste freonul...porneste motorul. Am patit de vo 3 ori sa stau la stop...si brusc sa porneasca motorul

                        Comment


                        • #27
                          Deci inteleg ca au fost destepti si pot folosi linistit S&S

                          Comment


                          • #28
                            Eu zic ca da...
                            Doar ca eu cam plang dupa compresorul de pe vechea masina (cu geometrie variabila)...era aproape tot timpul cuplat...si motorul avea cat de cat un comportament constant. Acum cand intra compresorul...se simte bine de tot.

                            Comment


                            • #29
                              Probabil ca la 0.9 mai ales cu eco activat se simte. Sincer si eu la dCI simt o oarecare diferenta, dar mult mai mica decat la 1.6 8v a lui taicameo.

                              Comment


                              • #30
                                Si fara eco activat...tot se simte tare (adevarat...nu asa tare...dar nah..) La 90 km/ora nu se simte cine stie ce.
                                Nu se poate monta compresorul de pe 1.4 mpi pe 0.9? ca ala-i cu geometrie variabila. Si de exemplu, la viteza...aproape ca nu se mai simtea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google