If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
el oricum are niste varnis pe pinii termistorului,insa se vede treaba ca izolarea nu i tocmai ok.daca insa l as da cu lac,nu ar afecta conductibilitatea termica? http://www.parisautopecas.com.br/pro...n100468l/19522 asa arata senzorul,nu i tocmai o sonda sanatoasa de metal,rezistenta la umezeala si conditii vitrige
Influenteaza, daca stratul este f subtire, nu asa mult, din acest motiv am recomandat, cufundarea in lac de colofoniu.
Acum am vazut pozele, baga-l in lac fara probleme, o grosime de 0.2mm lac nu influenteaza.
In realitate daca lacul este diluat, stratul este mult mai subtire.
Last edited by Oti; 27 June 2016, 09:57.
Reason: Automerged Doublepost
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Schimbat acel minunat senzor pe garantie (420lei) si acum dupa 2 saptamani de la schimbare face LA FEL, ma duc iar la service poate acum se rezolva, ps am ramas masca un compresor este 4200lei, revin cu info de la service si vocea clientului
bafta mare
Foarte scump... Pentru un termistor in plastic cu doua fire.
Confirm ca merge bine cu senzorul scos afara in ultimele zile. Am sesizat totusi ca foarte rar se mai opreste compresorul pentru 1... minut aprox, insa totul este ok in rest.
@vimtherabbit, cand ai noutati, anunta-ne si pe noi.
Am citit topicul, din fericire nu am probleme cu AC. Concluzia la care am ajuns e ca un prim semn al problemelor cu AC este cuplarea / decuplarea repetata si relativ rapida a compresorului de la AC. Intrebarea mea este urmatoarea: cum va dati seama cand functioneaza / nu functioneaza compresorul AC? Mentionez ca am motorizare diesel si desi am ascultat cu atentie, din interior nu pare sa fie nici o diferenta. Cand cuplez / decuplez AC din buton nu se schimba nimic in functionarea (zgomotul) motorului, cel putin, nu sesizabil din interior.
eu parca mai sesizez uneori in acceleratie, decupleaza dupa un anumit prag, cand se cere putere... oricum, mi se pare bine gandit algoritmul de functionare al compresorului.
ce ma enerveaza e insa sistemul stop/start - pe care il las pe on ca m-am obisnuit cu el - dar vara e o pacoste, cand ventilatorul baga umezeala aia naspa la oprirea compresorului la vreun stop...
Last edited by claudius_log; 7 July 2016, 23:27.
Reason: Automerged Doublepost
claudius_log vezi sa nu ai probleme cu instalatia (nu se scurge umezeala?)
ady_dragan compresorul este decuplat cand porneste motorul...si se cupleaza la 2-3 secunde dupa ce a pornit motorul.
Am observat ca S&S functioneaza si cu clima pornita...dar cand se incalzeste freonul...porneste motorul. Am patit de vo 3 ori sa stau la stop...si brusc sa porneasca motorul
Eu zic ca da...
Doar ca eu cam plang dupa compresorul de pe vechea masina (cu geometrie variabila)...era aproape tot timpul cuplat...si motorul avea cat de cat un comportament constant. Acum cand intra compresorul...se simte bine de tot.
Si fara eco activat...tot se simte tare (adevarat...nu asa tare...dar nah..) La 90 km/ora nu se simte cine stie ce.
Nu se poate monta compresorul de pe 1.4 mpi pe 0.9? ca ala-i cu geometrie variabila. Si de exemplu, la viteza...aproape ca nu se mai simtea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment