Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by wladypauly View Post
    Revin: Am scos senzorul de lângă pedala de acccelerație, m-am ars puțin de conducta buclucasa, ca am mainile mari, am curatat pe acolo cu aspiratorul, am sters senzorul cu alcool izopropilic si am facut un drum de test. La 35 de grade temperatura exterioara, aerul de la iesirea din aeratorul central avea cam 9 grade, masurat cu um termometru cu mercur, de ala de exterior. Deci senzorul buclucas era de vina... daca mai face figuri l-as schimba, dar am vazut ca e destul de complicat, trebuie dat bordul jos, sau macar consola...
    cred ca e mai simplu de taiat firele(sa zicem la vreo 3-5cm de sensor) si lipit sensorul nou pe firele vechi... la senzorul nou tot asa taiat cu 3-5 cm de fir... asa eviti sa mai desfaci masina daca accesul la conector e dificil, firele sunt destul de lungi din cate am vazut
    RTFM

    Comment


    • Salutare .
      dupa ce am citit toate cele 20 de pagini am decis sa va scriu.
      Am un logan 0.9 tce 2018 decembrie.
      Simptomele sunt urmatoarele :
      Dupa vreo 100 km in București inceputi de dimineata pe la 8 , pe la ora 14 intensitatea fluxului de aer scade la jumate (aproximativ) si porneste electroventilatorul de la radiator ,din compartcompartimentul motor.
      aceta din urma nu se mai opreste .
      Conducta de aer de langa supapele de alimentare este rece . (Am inteles ca daca aia e rece , freonul face ce trebuie.)
      A doua zi de dimineata totul in regula, functional 100% ,dar dupa vreo 100 km si cresterea temperaturii afara se intampla iar.

      In trecut am schimbat senzorul de temperatura al lichidului de racire care dupa ce a intrat in eroare a pornit electroventilatorul si nu a mai catadicsit sa-l opreasca dar acum este in combinatie si cu fluxul de aer .nu stiu daca are legatura.

      Mentionez ca am verificat filtrul habitaclu , chiar am mers fara el o zi si tot la fel.

      Clima sta la 21-23 grade pe auto

      In concluzie :

      Debit aer la ventilatie 50%
      Temperatura aer rece 60-70%
      Electroventilator pornit , nu se mai opreste
      Banuiesc ca ingeata vaporizatorul , nu am timpul necesar sa ma opresc 10-20 min ca sa ma prind daca este el .

      Am un clip la indemana dar nu sunt vreun specialist .


      Va rog pareri , indrumari
      Last edited by negreasorin; 11 September 2021, 15:26.

      Comment


      • Păi dacă ai clip la îndemână îl folosești ca să intri pe aer condiționat și citești temperatura vaporizatorului în clar. Tot de acolo se verifică temperatura motorului și faptul că GMV poate fi pornit pe 1 și 2.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Am testat cu clip si am gasit eroare la senzorul de temperatura a lichidului de racire , "microintreruperi" de aici si pornirea electroventilatorului la maxim si implicit ac-ul care nu mai mergea in parametrii.

          Am curatat mufa senzorului si cea din instalatie si acum merge bine , vad maine exact cand bag iar 200 km.
          Senzor schimbat acum 3 luni cu piesa de origine care vine cu tot cu carcasa plastic , 165 lei , abia dupa am gasit senzorul separat , aftermarket cu 30 lei.

          Sper sa nu mai faca .

          Mulțumesc t0rquemada pentru indrumari.

          Comment


          • Salutare , confirm rezolvarea problemei , am facut 230 km in București azi , cu aer , ca in vremurile bune..

            Rezolvarea este cea de mai sus , curatarea mufei de pe senzorul de temperatura a lichidului de racire. si cea din instalatie cu alcool izopropilic.

            Comment


            • Multumim mult si noi pentru feed-back (si desigur lui @ t0rquemada pentru sfat), bine de stiut (si ai rezolvat-o simplu si usor).
              Atasat doar cateva capturi despre AC No2 de pe masina mea, graficul este sugestiv pentru modul de functionare, poate sunt de folos si altor colegi.
              Attached Files

              Comment


              • Am testat cu clip si am gasit eroare la senzorul de temperatura a lichidului de racire , "microintreruperi" de aici si pornirea electroventilatorului la maxim si implicit ac-ul care nu mai mergea in parametrii.

                Am curatat mufa senzorului si cea din instalatie si acum merge bine , vad maine exact cand bag iar 200 km.
                Senzor schimbat acum 3 luni cu piesa de origine care vine cu tot cu carcasa plastic , 165 lei , abia dupa am gasit senzorul separat , aftermarket cu 30 lei.

                Sper sa nu mai faca .

                Mulțumesc t0rquemada pentru indrumari.


                MIcro intreruperi e nasol, de masurat senzor, cablaj și pus inapoi un senzor de temperatură oem nu aftermarket... și atenție la ce se atinge de mufa senzorului că altfel, dacă senzor ok și cablaj ok, trebuie schimbat calculatorul de injecție
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Salut. Am revenit. Dupa update-ul de soft de asta primavara, pare ca nu am mai avut probleme cu AC-ul. Deloc.... Ultima completare cu freon a fost in mai 2020, iar la verificarea din mai 2021 freonul era "la linie".

                  Ce am sesizat este ca vara, pe canicula, cu masina lasata in soare, incepe sa bage greu de tot aer rece. Apoi la mers prin oras, sau in afara orasului, dupa cativa km, nu poti sta cu el pe 19-20 ca iti taie genunchii. Sa fie de la senzorul despre care scrieti voi pe aici? Unde este mai exact si ce trebuie sa fac? Multumesc

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google