Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce am observa eu ca atunci cand mergi cu ECO activa in momentul cand se cupleaz compresorul AC modul ECO se dezactiveaz fata sa se sting becul in bord


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • #32
      Nu stiu cu ce 1.4 ati mers voi, dar la al meu 1.4, cand porneam A/C-ul, plangeam. Abia mai tragea.

      0.9 cand dau drumul nu se simte absolut deloc ca e pornit. Singurul downside e ca se opreste din cand in cand si nu mai baga aer rece.

      Comment


      • #33
        stoicanu, la mine nu se decupleaza. Modul eco din cate am.vazut se dezactiveaza doar cand calc acceleratia in podea si sunt in treptele superioare.
        Darksun la vechea mea masina, aveam compresor cu geometrie variabila. Si la 5-10 min de la pornire nu prea se mao simtea. Adevarat, la cuplare, ziceai ca ai tras frana de mana

        Comment


        • #34
          Eu unul simt AC-ul doar in treptele 1 si 2! In treptele superioare chiar nu sesizez vreo diferenta in felul in care trage masina!

          Comment


          • #35
            Originally posted by DannyMC View Post
            Eu unul simt AC-ul doar in treptele 1 si 2! In treptele superioare chiar nu sesizez vreo diferenta in felul in care trage masina!
            Cam asa zici si eu si mie se pare surprinzator ca e facut asa de bine.

            Comment


            • #36
              E evident ca atunci cand motorul e oprit de sistemul S&S, nici compresorul de A/C nu functioneaza insa ventilatorul de habitaclu merge in continuare. Iar pe mine tocmai acel aer caldut si umed care vine atunci pe aeratoare ma deranjeaza. Cand motorul porneste si compresorul lucreaza si el, totul revine la normal. Compresorul de AC nu poate porni direct in sarcina, odata cu motorul, ci abia la cateva secunde dupa aceea.

              Ce am mai observat, dupa 30 - 33 grade temp. exterioara, sistemul S&S se dezactiveaza. Cred ca scria prin manual pe undeva, care e temperatura exacta.

              Comment


              • #37
                La mine nu se simte aerul umed (poate ca si de regula il tin pe prima treapta de ventilatie...nu sunt mare fan aer conditionat...si il folosesc doar cand este extrem de cald)

                Comment


                • #38
                  Originally posted by bolovan View Post
                  stoicanu, la mine nu se decupleaza. Modul eco din cate am.vazut se dezactiveaza doar cand calc acceleratia in podea si sunt in treptele superioare.

                  Modul ECO se dezactiveaza întodeauna cand este apsat acel comutator de sub pedala de acceleratie
                  Iar daca se decupleaza si in momentul cand este compresorul de AC in actiune ai sa observi pe parcurs


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    stoicanu cand se cupleaza compresorul sigur nu se dezactiveaza modul eco (ma rog...ledul din bord ramane aprins garantat). Acum...cu pedala la fund...sincer...n-am incercat de prea multe ori (deh...masina are sub 1000 km)...dar de fiecare data n-am observat sa se stinga sau sa palpaie.

                    Comment


                    • #40
                      Pai am spus ca nu se stinge becul
                      Dar daca te prinde pe accelerare cu ECO activ si compresorul decuplat in momentul cand cupleaza AC-ul ai sa simnti cum masina trage mai bine decat atunci cand AC-ul este decuplat( cu modul ECO activ


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Poti sa detaliezi ultima fraza? Nu spun la misto sau altceva, chiar sunt interesat sa aflu mai multe!

                        Comment


                        • #42
                          E simplu
                          Iese din ECO mod im momentul cand Compresorul de AC este cuplat


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Aah, am inteles acum! Multumesc de lamurire!

                            Comment


                            • #44
                              Salut! Am un Logan 2, Laureat din august 2013, 1.2 16V. AZi am avut treaba prin oras, 31-32 de grade afara. Am mers cu aerul conditionat portnit si imi era cald in masina, transpiram. Reglez sa bata aerul numai prin duzele de sus si am tinut permanent mana la duza din stanga volanului pe treapta 2, apoi 3 a ventilatorului. Venea aer rece doar vreo 8-10 secunde, apoi aer cald vreo 30-45 secunde, apoi iar aer rece 5 secunde, si tot asa. Cand am ajuns acasa si am parcat, intr-o zona cu umbra, am iesit din masina si afara era mai rece decat in masina. Pe bune. Era racoare afara si in masina era cald. Ce trebuie sa fac? Multumesc!

                              Comment


                              • #45
                                Ai probleme cu senzorul sau ai pierdut freon. Meri cu mașina la garanție.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google