Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc!

    Comment


    • #47
      La mine facea fix la fel si a fost mufa de la GMV coapta.

      Comment


      • #48
        Iar începem cu soluții de la X90, evident de la "posesori" de X52, NU, nu e mufa de la GMV (care, pentru profani, e albastră la X52)

        cum am mai scris și pe alt forum:
        1. Verificare cantități instalație de aer condiționat

        2. Verificare sondă antiîngheț vaporizator (aia veche ce rezistență avea?)

        3. Verificare via CLiP pe injecție

        -actionare ambreiaj compresor - ok

        4. Verificare via CLiP pe injecție cu cerere de AC

        5. Totul(1+2+3+4) ok = schimbare comandă climă (teoretic se poate, până la un punct, repara aia veche)


        sonda evaporator
        277230128R (Valeo pentru X52)
        74,92e+tva
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #49
          Multumesc pt raspunsuri! Nu am facut nimic la masina, ca nu ma pricep, tb sa ajung cu ea in service. Dar, tot ieri, cand am facut postarea aici, mai pe seara, tot cald era afara, vreo 30 grade, am plecat iar cu masina. Am mers iar cu AC pornit si cu mana pe duza stanga de langa volan. A mers perfect aerul conditionat, la treapta 2 a ventilatorului. Aerul era rece. Nu a mai avut fluctuatii de aer rece (10 s) - cald (30-45 s). A mers perfect. Nu vreau sa ajung in service si sa ma pacaleasca cineva sau sa faca experimente cu masina degeaba.
          Last edited by aaddii; 21 July 2017, 12:04.

          Comment


          • #50
            Cel mai probabil trebuie completat cu freon
            Posibil sa ai mai putin de 300 grame/ml (ce or fi) freon


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • #51
              Originally posted by aaddii View Post
              Multumesc pt raspunsuri! Nu am facut nimic la masina, ca nu ma pricep, tb sa ajung cu ea in service. Dar, tot ieri, cand am facut postarea aici, mai pe seara, tot cald era afara, vreo 30 grade, am plecat iar cu masina. Am mers iar cu AC pornit si cu mana pe duza stanga de langa volan. A mers perfect aerul conditionat, la treapta 2 a ventilatorului. Aerul era rece. Nu a mai avut fluctuatii de aer rece (10 s) - cald (30-45 s). A mers perfect. Nu vreau sa ajung in service si sa ma pacaleasca cineva sau sa faca experimente cu masina degeaba.

              Cu aceeași problema m-am dus și eu în luna mai. Au umblat pe la senzor și îngheț acu în mașină

              Comment


              • #52
                mie nu imi baga aerul conditionat asa rece (sa ingheti), cel putin cum am vazut pe alte masini (Logan)
                masina e noua. 320 km.
                oare e de la freon? (lipsa)

                Comment


                • #53
                  Asa si la mine,baga ceva,dar nu era rece.La mine e vorba de "limuzina" din semnatura..Am completat si totul e ok acum.
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • #54
                    am observat si eu ca la loganul cu clima, compresorul nu sta mereu cuplat (asa cum face la modelele anterioare de logan sau multe alte masini).
                    Chiar daca in masina inca e cald si il pui la maxim rece, tot cupleaza si decupleaza la vreo 15 sec... La inceput creadeam ca e o defectiune

                    Comment


                    • #55
                      @danielbostan logan-ul vechi avea compresor cu geometrie variabila. Asta-i cu geometrie fixa. Stai linistit...sunt multe masini ce au cu geometrie fixa (este mult mai ieftin compresorul). Stai linistit...ai ramane uimit cat de comun este cel cu geometrie fixa...si la masini mai rasarite. Mai ales la climatronic unde fluxul de aer rece este reglat altfel.

                      Comment


                      • #56
                        am inteles. multumesc de informatie.
                        si ca idee, nu au nimic daca pornesc si se opresc continuu in turatie mari? stiu ca acest lucru le face rau si ca e bn sa pornesti ac la relantiu.

                        Comment


                        • #57
                          Sunt gandite pentru solicitari de genul asta. Nu au fost puse acolo chiar aiurea. Da, cele cu geometrie variabila stiu ca erau mai sensibile la opriri si porniri repetate...dar alea nu aveau nevoie sa se opreasca. Nu cred ca are nimic. Sunt persoane pe aici care au facut 200.00 km si n-au avut probleme...si la turatii mari.

                          Comment


                          • #58
                            Ok. Mersi de info

                            Comment


                            • #59
                              Eu unul cred că dacă se folosesc ceva materiale de insonorizare, ac își arată mai bine valoarea ( principal plafonul și ușile ).

                              Comment


                              • #60
                                Salut, unde lâng pedala este situat acel senzor i cum naiba arat ???


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google