Salutare!
Poate ma puteti ajuta... (Logan2, din 2013, inca in garantie)
Am fost deja de doua ori la service cu Loganul meu, prima oara n-au facut nimic, a doua oara mi-au re-umplut instalatia cu freon si m-au taxat (desi nu s-a rezolvat nimic)
Problema este ca, compresorul cupleaza haotic, si destul de rar ( 5 secunde la un minut, sau poate deloc). Uneori, merge bine, adica sta cuplat 10 secunde si apoi ia pauza alte 10 secunde, caz in care aerul este rece si multumitor.
Acum ca au venit caldurile, s-a hotarat el sa nu mai cupleze aproape deloc, aerul introdus este ca afara ...
Diagnosticarea facuta de mine pana acum arata asa:
1. Compresorul functioneaza (atunci cand merge, imediat aerul se raceste)
2. Presiunea in instalatie (citita din ECU) aprox 145psi cand e oprit compresor, si catre 200psi cand e pornit (Am localizat doar un singur senzor de presiune... Sunt mai multi ??).
3. Releul, de comanda este ok, cablurile+mufa la fel.
4. Decizia (ECU) de ON/OFF este cea care este responsabila in cazul meu de cuplarea compresorului.
Aveti vreo idee din ce motiv calculatorul masinii decide ca nu ar trebui sa cupleze compresorul ?
Multumesc
Poate ma puteti ajuta... (Logan2, din 2013, inca in garantie)
Am fost deja de doua ori la service cu Loganul meu, prima oara n-au facut nimic, a doua oara mi-au re-umplut instalatia cu freon si m-au taxat (desi nu s-a rezolvat nimic)
Problema este ca, compresorul cupleaza haotic, si destul de rar ( 5 secunde la un minut, sau poate deloc). Uneori, merge bine, adica sta cuplat 10 secunde si apoi ia pauza alte 10 secunde, caz in care aerul este rece si multumitor.
Acum ca au venit caldurile, s-a hotarat el sa nu mai cupleze aproape deloc, aerul introdus este ca afara ...
Diagnosticarea facuta de mine pana acum arata asa:
1. Compresorul functioneaza (atunci cand merge, imediat aerul se raceste)
2. Presiunea in instalatie (citita din ECU) aprox 145psi cand e oprit compresor, si catre 200psi cand e pornit (Am localizat doar un singur senzor de presiune... Sunt mai multi ??).
3. Releul, de comanda este ok, cablurile+mufa la fel.
4. Decizia (ECU) de ON/OFF este cea care este responsabila in cazul meu de cuplarea compresorului.
Aveti vreo idee din ce motiv calculatorul masinii decide ca nu ar trebui sa cupleze compresorul ?
Multumesc
Comment