Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probabil au schimbat senzorul de temperatura...de oprit si pornit sigur tot asa face (altfel ingheata instalatia)...dar probabil o face corect acum (contacte/senzor de temperatura)

    Comment


    • Părerea mea este ca ar trebui modificat parametrii histerezisului la senzorul de pe vaporizator. Ca oricum pana sa înghețe radiatorul și sa scadă fluxul de aer ce trece Prin el,poate trece lejer minute bune. Eu oricum l am înlocuit cu un termostat de centrală termică de casa. Reglez temperatura cât vreau și apoi compresorul funcționează pana aduce Temp in mașina la cea setată de mine. Și apoi se crează un automatism. Un fel de climatic de la vw ,dar in regim de Home made

      Comment


      • Vrei sa spui climatronic? Sau care alt sistem de la vw ca nu imi e foarte clar...
        Ai pus un termostat de centrala termica la masina? Interesanta constructie...

        Comment


        • Climatronic e mult mai complex ca ai climatic. Caută pe net diferențele. Și da se poate pun e termostat de centrală pt casa,pt mașina. Când am timp pun poze și explic ce am făcut

          Comment


          • care e diferenta intre climatronic si clima automata?
            Afisajul digital?

            Comment


            • @ciresel
              Eu chiar sunt deschis la schimbari [emoji16] te astept.

              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

              Comment


              • Originally posted by ciresel View Post
                Climatronic e mult mai complex ca ai climatic. Caută pe net diferențele. Și da se poate pun e termostat de centrală pt casa,pt mașina. Când am timp pun poze și explic ce am făcut
                Climaticul (A/C semi-automat) are senzor de temperatura amebiental.

                Diferenta fata de unul manual: cand setezi o anumita temperatura (invarti de butonul cu rosu/albastru ce are cate nivele de temperatura trecut pe ele; dar nu e obligatoriu) cand ajunge la acea temperatura (masurata si de senzorul ambienta) nu mai continua sa bage rece ci controleaza compresorul (mai exact debitul acestuia) ca sa reduca aerul rece ce intra in habitaclu. Tot acesta semi-automat controleaza si amestecu de aer cald/rece din aeroterma. In schimb nu controleaza treapta de viteza si redirectionarea fluxului de aer.

                Climatronicul in schimb controleaza si treapta de viteza, amestecul de aer rece/cald, redirectionarea fluxului de aer si compresorul. Practic este mult mai eficient.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Problema aer conditionat

                  Salut,

                  Am o problema cu aerul conditionat la un logan prima generatie 1.6 mpi.
                  Cand pornesc aerul conditionat nu raceste abolut deloc, am 2 teorii ori scapa freon ori s-a dus compresoru.
                  Voi atasa si poze cu senzorul afectat poate stie cineva cum se numeste ca sa stiu ce sa inlocuiesc.

                  Comment


                  • Pai mai intai vezi daca cupleaza compresorul

                    Trimis de pe al meu SM-A530F folosind Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Dacă ar fi căutat pe aria destinată Logan I găsea demult răspunsul, aici scoatem globul de cristal
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Stie careva cum se poate masura acel senzor de temperatura de la vaporizator? e accesibil din diagnoza? mie la drum lung imi ingheata clima dupa o ora maxim 2 de mers in continuu... la service dacia in TM omul zice ca nu are ce sa-i faca ca la constatare el vede ca decupleaza (el zice ca merge sonda antiinghet/senzorul de temp)... intradevar la drumuri scurte prin oras nu am avut niciodata probleme doar la functionare a climei mai mult de 1-2 ore... si inca o intrebare - se schimba usor acel senzor? eu am vazut ca vin fire pana termistor , nu am bagat de seama sa fie vreun conector acolo
                        RTFM

                        Comment


                        • mie mi l schimbase pe garantie in 5 minute, asta dupa ce demonteaza consola sa aiba acces pe acolo
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • Senzorul se cupleaza in consola de climatizare din bord. Scoti consola si apoi desfaci senzorul . Daca ai de unde imprumuta un senzor de proba, ca sa nu il schimbi aiurea. Filtrul de habitaclu e curat ? Poate nu ai debit de aer si ingheata vaporizatorul, cu toate ca daca isi face treaba senzorul, nu are voie .

                            Comment


                            • problema o am de cand am cumparat masina, nu e vorba de flux de aer - filtrul e schimbat anual.
                              am facut o solicitare la vocea clientului care m-au directionat tot la acelasi service care nu a reusit sa dea un verdict.
                              revin cu info dupa urmatoarea vizita la service
                              RTFM

                              Comment


                              • Salutare,

                                Am o mare problema cu AC, dupa ce am schimbat radiatorul din fata pentru ca avea un por si incarcam o data pe luna de ieri situatia s-a mutat la voporizatorul din interior, in spatele bordului care s-a fisurat.
                                S-a mai lovit cineva de problema asta? Mi-e groaza ca pe original se vinde cu tot cu aeroterma.

                                Mersi frumos!
                                Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google