Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aris86
    replied
    Alții visează GPL pe 0,9 și voi puneți benzina 100, bani aruncați pe fereastra pe un motoraș cu cilindree mica.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Eu dimineata o pornesc...imi pun centura...si plec cu ea. Adevarat...primii 30-50 m sunt cu motorul la 1100-1300 rpm (pana ies din gang...ca nu poti merge mai tare)...Merge ok. Adevarat...nu merg foarte sportiv.

    Leave a comment:


  • darksun
    replied
    Nu trebuie sa scrie in cartea masinii ceva care ma gandesc ca e de bun simt. In minutul ala oricum imi pun centura, scot telefonul din buzunar si ma "chinui" sa dau jos geamul pt ca Dacia nu e in stare in 2016 sa puna impuls pe el. Si am supraestimat, sta in soc maxim 30 de secunde pana cade in turatia normala, apoi plec de pe loc.

    Avand in vedere ca eu nu dorm la volan si merg in regim ridicat de ture cu ea, am tot interesul sa fie cald motorul inainte sa "ii dau sa sara".

    Leave a comment:


  • alinn28
    replied
    Originally posted by darksun View Post
    Si eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.
    De unde scoateti voi chestiile astea, in cartea tehnica scrie clar ca motorul nu trebuie incalzit inainte de plecare ci se face in mers. Acum fie vb intre noi, inseamna ca aveti foarte mult timp liber de stai minute bune sa o incalziti, sa fiti atenti la turometru, etc. Daca o luam la bani marunti sunt sigur ca la orice masina ii gasim "probleme".

    Leave a comment:


  • GuGu21
    replied
    ar fi de preferat sa nu bagi benzina de la nush cate statii din oras, incearca sa mergi pe un singur sortiment de la o singura benzina preferata ... Exceptand bineinteles situatiile cand pleci la drum lung

    Leave a comment:


  • Amiralul
    replied
    Eu asteptam cam 4 minute pana se regla. Acum o s-o las doar 1-2 minute si o sa alimentez doar cu benzina OMV 100. Poate o sa dispara acel tremur al turometrului. Daca voi observa vreo schimbare va spun.

    Leave a comment:


  • darksun
    replied
    Si eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La rece, prima pornire a zilei, aștept 1 minut, apoi plec de pe loc (În acest minut boot-ează medianavul, scriu informațiile de pe CB și curăț parbrizul).

    Leave a comment:


  • Amiralul
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Acceleratia e "by wire"(electronică), pedală (potențiometru) și o clapetă aer controlată de mpp.

    E Injecție nu computer de bord și tot ea dă datele pentru GSI, dar de... "inginer" (strică renumele profesiei)

    Ralantiul la TCe90 e 795-810rpm la cald și crește doar cu AC pornit
    Mda...nici pe mine nu prea m-a lamurit. Am inteles doar ca nu trebuie sa astept sa se stabilizeze turatia de ralanti cu motorul rece si dupa sa plec.
    Conteaza treaba asta sau e doar o legenda urbana?

    PS: mersi t0rquemada

    Leave a comment:


  • darksun
    replied
    Din experienta mea limitata in a conduce 0.9 TCe pot sa zic ca doar schimband intre 3000 si 3500, motorul merge "ca uns". Daca schimb la 2000 - 2500, la urmatoarea treapta pe langa ca pare ca se ineaca mai da si in nas cateodata. Astept sa termin rodajul sa schimb la 4000, urmatoarea treapta la 3000 RPM este exact unde ii place lui sa traga foarte bine.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google