Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alții visează GPL pe 0,9 și voi puneți benzina 100, bani aruncați pe fereastra pe un motoraș cu cilindree mica.
- Likes 1
-
Eu dimineata o pornesc...imi pun centura...si plec cu ea. Adevarat...primii 30-50 m sunt cu motorul la 1100-1300 rpm (pana ies din gang...ca nu poti merge mai tare)...Merge ok. Adevarat...nu merg foarte sportiv.
Leave a comment:
-
Nu trebuie sa scrie in cartea masinii ceva care ma gandesc ca e de bun simt. In minutul ala oricum imi pun centura, scot telefonul din buzunar si ma "chinui" sa dau jos geamul pt ca Dacia nu e in stare in 2016 sa puna impuls pe el. Si am supraestimat, sta in soc maxim 30 de secunde pana cade in turatia normala, apoi plec de pe loc.
Avand in vedere ca eu nu dorm la volan si merg in regim ridicat de ture cu ea, am tot interesul sa fie cald motorul inainte sa "ii dau sa sara".
Leave a comment:
-
Originally posted by darksun View PostSi eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.
Leave a comment:
-
ar fi de preferat sa nu bagi benzina de la nush cate statii din oras, incearca sa mergi pe un singur sortiment de la o singura benzina preferata ... Exceptand bineinteles situatiile cand pleci la drum lung
Leave a comment:
-
Eu asteptam cam 4 minute pana se regla. Acum o s-o las doar 1-2 minute si o sa alimentez doar cu benzina OMV 100. Poate o sa dispara acel tremur al turometrului. Daca voi observa vreo schimbare va spun.
Leave a comment:
-
Si eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.
Leave a comment:
-
La rece, prima pornire a zilei, aștept 1 minut, apoi plec de pe loc (În acest minut boot-ează medianavul, scriu informațiile de pe CB și curăț parbrizul).
Leave a comment:
-
Originally posted by t0rquemada View PostAcceleratia e "by wire"(electronică), pedală (potențiometru) și o clapetă aer controlată de mpp.
E Injecție nu computer de bord și tot ea dă datele pentru GSI, dar de... "inginer" (strică renumele profesiei)
Ralantiul la TCe90 e 795-810rpm la cald și crește doar cu AC pornit
Conteaza treaba asta sau e doar o legenda urbana?
PS: mersi t0rquemada
Leave a comment:
-
Din experienta mea limitata in a conduce 0.9 TCe pot sa zic ca doar schimband intre 3000 si 3500, motorul merge "ca uns". Daca schimb la 2000 - 2500, la urmatoarea treapta pe langa ca pare ca se ineaca mai da si in nas cateodata. Astept sa termin rodajul sa schimb la 4000, urmatoarea treapta la 3000 RPM este exact unde ii place lui sa traga foarte bine.
Leave a comment:
Leave a comment: