Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am ajuns cu el la 16000, suportul a fost schimbat la 13000. Sincer nu cred că o să țină mai 6000 de acum încolo. Una peste alta e ok. Referitor la fervex .... E vara ii dau cu ceai de menta

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Ca tot se pusese praful pe aici, frati romani, priviti si va cruciti :


      https://youtu.be/_hzXo-pBkgg
      Last edited by alex1ioan; 13 November 2019, 10:14.

      Comment


      • ........tinand cont ca marea majoritate fac km astia in 10-12 ani, adica cat tin masina, deci..... e pe viata.

        Comment


        • Ala nu cred ca zice adevarul, si privind doar becul, cum ... In 100000km sa ars un singur bec... In fine crede cine vrea, eu nu.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Intreaba taximetristi ce au 1.0SCe si multi kilometrii si ai sa vezi ca nu minte deloc.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Un bec se arde cam la 8-9 luni folosit seara de seara cate 5-6 ore. Consumul de ulei este mai mare folosit in regim de taxi, in Bucuresti.

              Comment


              • De acord, s-o vedem insa la 400-500 mii km cind iese la remat un taxi, aia 100 mii km e joaca pentru orice Logan indiferent de an/generatie/model/faza

                Comment


                • E clipul meu. Daca va uitati atenti, aveti si carnetul de service prezentat si vin-ul masinii. Nu ma credeti, mergeti si verificati dupa VIN.

                  Comment


                  • Nu inteleg legatura intre becul ars si numarul de km, poate a facut majoritatea km pe timp de zi, astfel n-a fost nevoie de folosit luminile de intalnire. Eu am 40.000km facuti in doi ani jumate, nu s-a ars niciun bec pana acuma

                    Comment


                    • Toma necredinciosul se cheama becul acela.

                      Comment


                      • La maneta de lumini , cu luminile stinse cand tragi spre tine ..-> blitz..si revine la pozitie, cand impingi nu mai revine ramane pe faza lunga
                        sandero 1.4 owner

                        Comment


                        • Maneta de lumini are interblocare mecanică, nu poți aprinde faza lungă fără a porni faza scurtă, scrie și în manual, forțarea se poate lăsa cu un bloc nou de lumini
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • La maneta de lumini , cu luminile stinse cand tragi spre tine ..-> blitz..si revine la pozitie, cand impingi nu mai revine ramane pe faza lunga
                            Putin cam enervant pt mine modul acesta de a porni faza lunga prin impingerea manetei !
                            Ca posesor de Logan 1.4 din 2005 m-am obisnuit sa trag de maneta spre mine pt faza lunga. In plus, inca conduc alternativ ambele masini.Cu claxonatul - prin apasare pe volan - aceeasi problema .Obisnuinta ...
                            Tot e bine , atata timp cat nu se gandesc sa schimbe pozitiile pt pedalele de ambreiaj/accelertie /frana. Poate la viitorul facelift !

                            Comment


                            • Enervant, posibil. Intrebarea e: mai sunt si alte masini ca Logan 1.4 ? Mie mi-ar parea anormal sa fie invers. Nu am avut, dar am condus Logan 1.4 din 2005. Dar nu imi aduc aminte sau poate nu am avut nevoie de faza lunga. Te obisnuiesti.
                              Sau nu.

                              Comment


                              • Salutare dragi colegi! Sunt posesor al unei masini dacia logan 1.0 sce 73 cp . Masina este folosita in taximetrie si am ajuns la 70000 de km cu instalatie gpl montata de la 200km .
                                Inainte de a achizitiona aceasta masina si de a o baga in taximetrie, o blamam enorm de mult. Spuneam despre ea ca nu o sa ma multumeasca niciodata si ca mai bine un polizor decat acest motor. Dar uite ca Logan 1.0 sce a tinut mortis sa ma contrazica.
                                Intr-un an de utilizare in regim taxi in care am facut 70000 km cu gpl, pot sa zic ca sunt extrem de multumit. La 100 de km facuti doar in mediul urban alimentez cu 20-21lei( cand e cald afara) si 25-28 lei cand e frig( stau cu motorul pornit) .
                                ​​​​​​In tot acest timp am facut reviziile la 10000 km cu ulei mobil si filtre OEM si am schimbat la 60000 km tampon motor si tampon c.v. Masina nu consuma ulei de la schimb la schimb ( poate consuma dar nu este o cantitate vizibila), fara urme de ulei , mers neregulat etc .
                                In concluzie pot spune ca e cea mai buna alegere posibila, investie minima castig maxim.
                                Last edited by Bonzaiu; 14 March 2020, 14:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google