Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legatura are pentru ca eu vorbeam de depasiri, nu de mers constant. Am si facut o demonstratie excelenta a situatiei. Pe care te rog sa o mai citesti inca o data. Nu este un atac la masina ta. Sunt date si formule stiintifice, oricat le-ai vrea disparute.
    Sigur ca ai mers si cu 140, nu sunt sigur ca aveai si masina incarcata. Dar sigur nu ai ajuns la 140 de la 110 in 10 secunde. Ai accelerat intr-un timp mai lung. Ori eu vorbesc despre o depasire pe care trebuie sa o faci intr-un timp limitat si chiar destul de mic. Am considerat ca 2-3 secunde te asiguri si apoi ai 10 secunde sa faci depasirea si sa te retragi din nou pe B1.
    gecmc94
    Loganist de 5 stele
    Last edited by gecmc94; 15 March 2020, 19:11.

    Comment


    • https://www.youtube.com/watch?v=9jyuCfUAcc4&t=690s

      Comment


      • Într-adevăr, masina sare de 140 km/h, eu personal am prins lejer, într-un timp relativ scurt, peste 150 km/h(si mai era pedala), de la Mall Pitesti pana la 1/2 distanței, spre Bascov, autostrada, cei din Pitesti, cunosc si nu mi se pare ca am tras de ea.
        Tot timpul motorul asta a născut controverse(idem 1,4 Mpi), care s-au soldat cu BAN, ștergeri de posturi etc, datorită indarjirii unora, printre care ma numar, de a arata contrariul. De aceea limitez intervenția pe cat posibil si repet, nu vreau sa conving pe nimeni.
        Legat de mersul pe autostrada, în concediu, depășiri, consum etc, am discutat la momentul oportun.
        alex1ioan
        Loganist de 5 stele
        Last edited by alex1ioan; 15 March 2020, 20:15.

        Comment


        • Cand vor apare probleme, la acest motor, le voi face publice, fără menajamente, cu lux de amănunte, dar deocamdată, nu am ce.

          Comment


          • Am spus, calculul e ok. Sa ramana, de ce sa dispara.
            Uite am recitit si iti dau si dreptate. Ti-a dat 72 hp, bugetul de putere nu a fost epuizat la 110. A mai ramas un cal rapciugos si costeliv in fundul grajdului, nr.73.
            Ehei, dar cand i-am dat jar ... a si zburat la 140.
            Tu vrei musai ca accelerarea sa fie in 10 sec. Poate ca e chiar prea optimist, eu zic ca e si mai mult. Exista un site cu aceste grafice, nu le cautam acum (ceva aprox ... katalogauto).
            Cine conduce pe cronometru ? Imi iau rezerva necesara cunoscand ce poate, ma asigur si-am facut-o. Ideea era ca la drum se descurca onorabil, iar pe autostrada fara probleme. Si e regula daca te ajunge unul tare din urma, gata da in tine ?
            Se intampla sa stau si eu dupa altii si nu incep cu flashuri si cristiane in spatele lor.
            Aici controlul e la tine, nu se poate, lasi pe altii. E bine sa fie cat de tare, dar poti sa te descurci cu ce ai (na!).
            Dar la orice drum, conducand de maniera constanta, fara sa fortez, suma masinilor depasite e net mai mare decat cele care m-au depasit. Asta e o constatare, nu un scop.
            In schimb, in oras, la plecare de pe loc (semafoare), clar se simte si deranjeaza mai mult. Nu ai ce sa faci, se enerveaza bmwul din spate. Dar si altii mai mici. Am avut Matiz si plecarea de la semafor era atu-ul lui (pe la 40-50/h ma prindeau dar deja traficul mai petmite schimarea de banda sau depasirea).
            Asta spuneam si nu are nevoie de contraargumente stiintifice.

            Comment


            • La mulți ani , la toți IONII ,de pe forum ! Drumuri bune, sa aveți!
              alex1ioan
              Loganist de 5 stele
              Last edited by alex1ioan; 2 weeks ago.

              Comment


              • Salutare,

                Revin dupa 4 ani de condus Dacia Logan 1.0Sce. (appx 50000 km)
                Pareri:

                Pro:
                - buburuza se misca bine spre foarte bine. Consum.?. in functie de greutatea piciorului si de calitatea benzinei. in primul an am mers in concediu cu 5.3 / 100 km aproxumativ 1600 km. Anul trecut Romania - Grecia -Romania ( 5.9 l / 100 km ). De ce cresterea? simplu... temperaturi mai mari , clima blana 90% din drum, mai multa autostrada ( versisorii nostri din Serbia au sute de km de autostrada pe care se poate merge lejer si constant 130-140 km/h ( in functie de limitarile de viteza). Placut surprins de comportamentul in conditii relativ extreme ( condus 6 ore la temperaturi de 42 grade catre 38 grade spre finalul intervalului mentionat). Fara probleme din punctul acesta.
                - Revizii - sunt pentru buzunarul nostru. Daca mai si citesti acest forum toate reviziile ajung la un pret corect ( daca vii cu piese de origine de acasa). Ma pregatesc de revizia de 4 ani ( pe langa cea clasica cu ulei filtre etc( aproximativ 420 lei cu tot cu manopera ( de mentional ca din suma aceasta doar flitru de polen este 85 lei)) mai trebuie sa adaug curele si placute de frana. Probabil ca cu tot cu manopera ajung pe la 700 lei ( mult? putin?) , parerea mea este ca e o suma rezonabila.
                - Desi am fost sceptic la inceput la aceasta motorizare si m-am uitat cu "jind"la motorizarizarile cu turbo de 0.9l , pot spune ca masina nu incurca circulatia. Nu depaseste ca un 1.0l / 100-110 cp dar are anduranta. mersul in regim de autostrada este excelent. ( am condus cu 150km / h fara probleme ). Carcotasii ma vor intreba daca am coborat vreun deal... . Nu fratilor, merge fara stres. Pana acum ma felicit ca am ales aceasta varianta in detrimentul unui SH "ca nou".

                Contra:
                - exista si aspecte nasoale care nu tin neaparat de motorizare.
                - Catalizator schimbat la 45000 km. ( Intreaga "aventura cu garantia extinsa si stresul + telefoane+ plangeri ANPC) a fost destul de urata , enervanta, si lasa un gust amar. Exista service-uri autorizate care nu pot face constatari de garantie.... trist..
                - suport motor ( acea huruiala de tractor) schimbat 2 ori. Problema de proiectare probabil. Au folosit suporti ganditi pentru motoare de 4 clindrii.
                - antifonarea lasa de dorit... o chestie destul de enervanta ( din ciclul atat dai atat primesti|)


                Concluzie?

                Motorizarea aceasta in configuratia actuala e ok la cei 50000 km. sper sa mai fac inca 50000 in aceleasi conditii ( fara a schimba alt catalizator) . As / voi prefera sa cumpar o masina noua de genul acesta fara sa stau pe ganduri.. sunt prea sarac pentru alte alte variante "ca noi"

                Toate cele bune

                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                Comment


                • Big Like din partea mea!
                  Un post interesant, bine de stiut, argumente pro si contra pe care le consider corecte si obiective, etc...Toata stima, sa volanesti sanatos masina si multi km fara alte probleme!

                  Comment


                  • Ma bucur ca ai revenit la gânduri mai bune, ca ai pus în balanta, părțile pozitive și cele negative și ai înclinat spre primele. Erai foarte înverșunat acum vre.un an și nu doreai sa mai auzi de Dacia, dar se pare ca masina, ti.a demonstrat contrariul și ți.a schimbat total viziunea. Într-adevăr, mașina tine cu casa ,și.a demonstrat fiabilitatea și face și depășiri, depinde cine e la volan . Felicitări și drumuri bune , la toată lumea!
                    alex1ioan
                    Loganist de 5 stele
                    Last edited by alex1ioan; 6 days ago.

                    Comment


                    • ( .... era o reclama la tv: " Solenza, trimite-l , dom-le, sa-ncerce masina!" )

                      Comment


                      • Spunea, un "regretabil" Mr. Koleg, la achiziționarea " rasnitei ", ca ; " .....de, ai vrut sa tragi tu, primul vânt ,în 1.0 sce, dar vor trage mecanicii, mai multe, prin service-uri, de o sa te saturi !" . Uite ca mecanicii nu au avut aceasta "oportunitate", iar pariul meu, la fel ca și cel cu 1.4, a fost unul câștigat. Dacia nu m-a dezamăgit și am convingerea ca nu o sa o facă nici pe viitor, indiferent cum v-a arata el.

                        Comment


                        • ......nu lucrez și n.am nici acțiuni la ei.

                          Comment


                          • Foarte buna postarea de mai sus și da am Logan din 2017 aprilie cu motorizarea asta fara nici o problema. Anul acesta este primul an când trebuie sa schimb ceva mai precis discurile și plăcuțele de frână in rest in toți acești ani doar reviziile anuale ulei plus filtre.Are 30000k și este ok pentru ce am cumpărat și pentru ce o folosesc un concediu la munte respectiv mare în funcție de sezon ,oraș cat cuprinde(servici,piata,școala copii etc) și ieșiri timp liber către diverse zone.Pentru mine o mașină buna raportat la preț- dotări -fiabilitate fiind cumpărată cu 320 milioane vechi la vremea aceea varianta Prestije.

                            Comment


                            • Sa te poarte sănătos, mulți ani de aici înainte, fără probleme și ma bucur sa aud pareri pozitive de la posesori de 1.0 sce, o masina ieftina, fiabila, plăcută.
                              alex1ioan
                              Loganist de 5 stele
                              Last edited by alex1ioan; 5 days ago.

                              Comment


                              • Mulțumim la fel toate cele bune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google