Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Exista pe forum o persoana care a schimbat 2 lanturi de distributie pana acum, la fiecare 100.000km
-
Durata de viata a motorului e destul de bine estimata in km. Probabil ca tine peste 200 de mii de km fara uzuri semnificative. Poate chiar mai mult sau mult mai mult.
0.9 e rezistent cu exceptia lantului.
Leave a comment:
-
E clar ca fiind noua , masina nu ''protesteaza'' si face fata la multiple drumuri in care poti sa o ti turata(la peste 4000rpm) la 130km/h chiar pe distante lungi si pe perioade lungi de timp.Nu cred ca se duce motorul dupa 2-3 sau 40 de drumuri.Problema e care e durata de viata a motorului in aceste conditii?! 1 an , 2 ani, cu mult mai mult ?
Leave a comment:
-
Hai să-mi dau și eu cu părerea și să fiu on topic. Am mers zilele trecute cu Loganul SL al unui coleg, in regim de autostradă, dar și în traficul minunatului București. Motorul este destul de silențios până pe la 3000 rpm. După turația asta, cand ii dai "talpa" in extraurban, zgomotul creste. Iar ca să simți ceva dinamica, tre sa ii duci spre 4000 rpm fara mila. Ii place sa stea acolo și nu "protestează". El a făcut și două drumuri de Olanda cu ea. Nici o problema. A mers sute de km și cu 130 km/h, dar și cu 90 km/h. Mașina nu a "comentat" nimic. Una peste alta, ținând cont că omul a dat pe mașina cam 6500 de euro (a avut o rabla) și în 2 ani a făcut doar reviziile normale, fara doar și poate mașina asta e un best buy.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by george.sce View Post
Exista Captur 4x4 ?
citisem pe undeva ca se fabrica in rusia, se vinde doar in rusia si e cu vreo 30cm mai lung decit varianta "standard" (cam diferenta de lungime dintre sandero si duster).
nu mai tin minte nici despre motorizari, da` parca era si un 1,5 dci.
stiu ca am citit, da' nu mai stiu unde si cind (cred ca-s vreo 2 ani, de-acuma).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by george.sce View Post
Exista Captur 4x4 ?
și mai nou ARKANA
Leave a comment:
-
Originally posted by iatagan View PostCare e motorul cu probleme ca sa il evit pe viitor?
- Likes 1
Leave a comment:
-
H5FT sau 1,2 TCe 115 CP, fabricat intre 2012 si 2015. Dacia il are pe Duster, Lodgy si Dokker. Mai multe amanunte se pot gasi pe net.Last edited by gabrieln1960; 27 May 2019, 16:26.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Nu exista si tocmai din acest motiv un Sandero Stepway, cu 4x4, motor Diesel si toate celelalte dotari de confort ar veni mult prea aproape de un Captur la un nivel de echipare mediu afectand serios vanzarile acestuia. La randul lui unui Captur cu 4x4 i-ar creste pretul pana ar ajunge mult prea aproape de un Kadjar si uite asa bulgarele s-ar rostogoli si alianta nu ar mai putea pastra preturile sub cele ale concurentei. Un alt motiv ar fi ca pentru un crossover preponderent urban transmisia integrala nu prea isi are rostul. Ce sa faci cu ea, sa te sui pe borduri sau sa iesi la iarba verde pe drumuri deschise circulatiei publice unde oricum poti ajunge cu orice masina? Este mai mult decat suficienta garda mai inalta pentru a o feri de lovituri atunci cand mai intri si pe unele drumuri asa-zis forestiere sau cand mai dai de sleauri simuland un strop de aventura. Daca vrei cu tot dinadinsul sa treci cu masina prin toti coclaurii ai la dispozitie Dusterul care la 15.000-17.000 euro este imbatabil pentru cei cu spirit de aventura mult mai pronuntat. Sigur ca tot ce debitez eu pe aici nu reprezinta decat pareri de ale mele bazate strict pe necesitatile mele.
Leave a comment:
-
Originally posted by gabrieln1960 View Post
Cat despre un Sandero Stepway 4x4 nu cred ca Renault ar putea vreodata accepta asa ceva pentru ca si-ar canibaliza propriul Captur.
.
Leave a comment:
-
Daca motoarele Renault nu ar fi fost bune Volvo nu le-ar fi folosit ani buni pe masinile lor. Uneori snobismul ne joaca feste si nu lucreaza in interesul nostru.
Leave a comment:
-
danLaza
Este absolut normal ca imensa majoritate a Daciilor care merg la export sa fie Duster din simplul motiv ca se fabrica doar la Colibasi si pentru a face fata solicitarilor o mare parte din productia celorlalte modele a fost mutata partial sau total in Maroc.
Nu de putine ori am citit si pe alte forumuri ca succesul lui Duster este datorat in cea mai mare parte faptului ca este mai mult masina de flota pentru ca doar patronii zgarciti si care nu tin la siguranta salariatilor lor cumpara Duster pentru acestia. S-a dovedit ca este fals pentru ca in 2018 Dacia (prin Sandero si Duster) este pe primul loc la inmatricularile private avand procent de 79% (Sandero 86% si Duster 76%) . Acest lucru este important pentru Dacia pentru ca la vanzarile catre persoanele fizice reducerile acordate sunt mult mai mici decat la flote.
https://www.jato.com/the-dacia-sande...nking-in-2018/
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu ridic osanale Daciei in general si lui Sandero in special insa pentru sanatatea economiei noastre ar trebui sa fim multumiti ca aceasta marca are succes in nisa ei de piata cum la fel de multumiti ar trebui sa fim si pentru rezultatul foarte bun realizat de Ecosport la Craiova unde se prevede ca se va investi mai mult de catre Ford in conditiile in care se restrange activitatea in alte tari din pricina vanzarilor sub asteptari. Sigur ca ar fi fost exceptional ca si alte branduri auto sa-si deschida fabrici la noi dar infrastructura rudimentara, lipsa acuta de forta de munca calificata si instabilitatea fiscala ii face sa se duca in tari unde investitiile lor sunt mai bine protejate si unde le sunt oferite si alte facilitati.
Cat despre un Sandero Stepway 4x4 nu cred ca Renault ar putea vreodata accepta asa ceva pentru ca si-ar canibaliza propriul Captur. Pana una alta nici macar nu sunt informatii despre un viitor Stepway 3. Se banuieste ca Renault ar vrea sa-l scoata cu linie de design exterior si interior diferita de Sandero dar venim iar la canibalizare si la cat ar costa asa ca, cel putin pentru moment, nu sunt decat pure speculatii. Pentru moment este posibil ca in toamna aceasta sau la inceputul anului viitor, cand va fi prezentat Sandero 3, am putea vedea si noul motor turbo de 1 litru derivat din actualul 1,3 TCe. Motorul de intrare in gama va fi 1.0 SCe iar 0,9 TCe va parasi scena. Motoarele Renault, cu o singura exceptie, s-au dovedit a fi motoare foarte bune si cu o fiabilitate remarcabila chiar daca cele pe benzina nu au fost etalon de economie in ceea ce priveste consumul.Last edited by gabrieln1960; 27 May 2019, 08:05.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: