Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george.sce
    replied
    Eheeee ... cine nu-si ar dori un golf 7 nou ... vise taica vise !

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Cum ar spune un cunoscut, posesor de VW, Dacia, Ford ...(sh)....„mașina nouă e mașină nouă”.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Părerea mea e sa iei un Logan nou, daca vrei benzina încearcă să îi pui motorul de 0.9 tce pentru că are o istorie în spate fata de 1.0.
    La golf pot apărea multe probleme, Loganul este euro 6, totul e diferit. Lumea vorbește dar puțin spun cate probleme au mașina sh... Când pleci cu emoții la drum, etc )

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Daca iei logan, macar ia un motor cat de cat potent... 1.o este motor ptr oras si ptr pensionari. Parerea mea.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Eu am VW Passat 2009 2.0tdi dsg si Logan Mcv Stepway 1.5 dci 2017. Deci cat de cat iti pot da un sfat din experienta. Ia Loganul nou.

    Leave a comment:


  • liviunvl
    replied
    Originally posted by ciprs View Post
    Golf 6 clar, nu exista termen de comparatie si asta o vezi doar urcandu-te intr-un logan in showroom 5 minute.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Luad golfu" SH ,nu vei face altceva decat sa amani pentru un timp, achizitionarea unei masini noi, fie ea si Logan. Iti vei imbogati agenda telefonului cu mecanici, electricieni, laptopisti d-astia. Alegerea iti apartine.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Va salut. Sunt in situatia de a lua un Logan 2 SL 1.0 SCE la 6690 prin programul Rabla (am si un golf 4 vechi al parintilor care poate fi vandut sau dat la rabla) sau sa dau acel Golf 4 plus diferenta pe un Golf 6 1.6 105 cai Diesel din 2012, hatchback. Loganul e nou, probabil chiar de-ar fi niste riscuri, se pot rezolva banuiesc in garantie, avand 3 ani din ce-am vazut pe site. Insa ma tenteaza si varianta Golf 6 pentru confort, putere, calitate, tabla mai sanatoasa, insa dau inapoi din cauza diverselor probleme care pot aparea, si de care ragaie forumurile si anume volanta, injectoare, pompa injectie, diverse alte probleme motor si cate si mai cate. Am un prieten cu un Golf 6 asemanator si merge super misto masina, imi place maxim, si n-a avut probleme pana acum cu ea(luata sh), insa volanta cica ar avea un inceput de problema(asta la cativa ani dupa ce-a luat-o).
    Momentan eu am un Logan 1 PH2 1.6_16v GPL pe care-l folosesc zi de zi pentru naveta. Daca as lua Loganul nou, l-ar folosi parintii si eu as continua sa merg cu loganul vechi pentru ca e mai potent ca motor si are si GPL. Insa daca as lua Golful 6, as pasa Loganul vechi alor mei si as folosi Golful 6. Duce motorul ala 1.6 CR un regim de 40-50 km pe zi de 35 kmh vmed(pe calculator), si extraurban 100 kmh versus Loganul nou sau imi bat joc de el?
    Voi ce ziceti, merita acest Logan 1,0 SCE SL Plus la 6690 euro fata de acel Golf (aprox. 6000 euro), la ce sa ma astept, ce costuri ar mai aparea imediat, voi ati mai obtinut ceva avantaje la achizitia cash la acest model?
    Repet, regimul de mers al masinii este si va fi unul linistit, legal, fara pretentii sportive. Vreau doar o masina fiabila, sa dau cheie si sa plec la drum linistit.
    Eu zic asa: o sa fi dezamagit de logan, in primul rand de motorizare, in al doilea rand de confort, de aspect nici nu vorbesc, eu la servici conduc golf 4 1.9 tdi de vreo 100 cai si vreo 250000km si mai conduceam unul de vreo 90 cai tot 1.9 si 690000km... Ambele mult mai ok ca orice logan... Chiar daca ai riscul sa investesti in golf, verifica-l bine inainte, si daca este ok ia golful. mai ales la dum lung va face diferenta, SI ESTE O DIFERENTA MAJORA.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Depinde ce iti doresti cu adevarat si mai ales depinde de mentalitatea pe care o ai.

    Din punct de vedere al fiabilitatii alege Logan pentru ca este o masina noua in plus are 3 ani/100.000Km garantie. Golf este o masina uzata la care in mod sigur chiar in primii 3 ani de la achizitie o sa ai ce repara/schimba la ea. Service-ul este oricum mai scump indiferent de locatia aleasa. Sigur nu o sa mergi cu Golf-ul la reprezentanta si nu o sa folosesti piese de origine cum ai face cu Logan-ul (cel putin in perioada de garantie).
    Calculeaza: un pret aproximativ de achizitie+intretinere in primii 3 ani sau mai mult pentru fiecare masina. Tine seama si de pretul la revanzare (Rabla nu o sa tina vesnic si ce rost are sa depinzi de acest program).

    Leave a comment:


  • ciprs
    replied
    Golf 6 clar, nu exista termen de comparatie si asta o vezi doar urcandu-te intr-un logan in showroom 5 minute.

    Leave a comment:


  • panselin4
    replied
    Golful este din 2012, deci de 7 ani ,este si diesel ( care în curând va fi o problemă) si are probabil peste 150000 - 200000 km în bord
    ai zis ca vrei o masina fiabilă, sa dai cheie si sa pleci, deci cumpara masina noua, nu o sa ti para rau
    daca vrei sa ai diferite probleme, sa stai in service, sa cauti mecanici si electricieni, sa rezolve diferite probleme ( cum am multi amici si cunoscuți cu masini sh ) cumpara golful
    daca te ai intalni cu un amic cu o jetta luată de noua, avut mare grija de ea, si care dupa 3 ani( dupa garantie) i a picat turbina, ( e diesel) si sa ti zică costurile , si dupa un an a schimbat injectoarele, plus alte probleme
    eu am loganul luat de nou, are 5 ani si 70000 km, merge ca in prima zi, în afară de consumabile nu am băgat bani în alte piese care sa fi picat

    si eu m am gandit la un golf 5 sh când am cumpărat eu masina
    daca luam golful, acum aveam un sh de vreo 14 ani, obosit si cu ff multi km, în care în acești 5 ani as fi băgat foarte mulți bani ca sa l tin pe linia de plutire, si care nu mai valora mare lucru

    Cu loganul am masina de 5 ani,fiabilă, pe care ma bazez sa plec oricand in europa cu familia la drum lung fără probleme, si masina are dotari peste golful acela vechi
    Last edited by panselin4; 18 May 2019, 08:32.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Ia golful, iti faci si prieteni noi, inveti si mecanica si la urma urmei, golfu e golf,fratimio!

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Ia golful dar la mai putini bani, il iei la 5000 asta da afacere.
    parerea mea logan 1.0sce e bun doar pe taxi, se arunca cind expira. remat scrie pe el dupa 5 ani de exploatare taxi.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Va salut. Sunt in situatia de a lua un Logan 2 SL 1.0 SCE la 6690 prin programul Rabla (am si un golf 4 vechi al parintilor care poate fi vandut sau dat la rabla) sau sa dau acel Golf 4 plus diferenta pe un Golf 6 1.6 105 cai Diesel din 2012, hatchback. Loganul e nou, probabil chiar de-ar fi niste riscuri, se pot rezolva banuiesc in garantie, avand 3 ani din ce-am vazut pe site. Insa ma tenteaza si varianta Golf 6 pentru confort, putere, calitate, tabla mai sanatoasa, insa dau inapoi din cauza diverselor probleme care pot aparea, si de care ragaie forumurile si anume volanta, injectoare, pompa injectie, diverse alte probleme motor si cate si mai cate. Am un prieten cu un Golf 6 asemanator si merge super misto masina, imi place maxim, si n-a avut probleme pana acum cu ea(luata sh), insa volanta cica ar avea un inceput de problema(asta la cativa ani dupa ce-a luat-o).
    Momentan eu am un Logan 1 PH2 1.6_16v GPL pe care-l folosesc zi de zi pentru naveta. Daca as lua Loganul nou, l-ar folosi parintii si eu as continua sa merg cu loganul vechi pentru ca e mai potent ca motor si are si GPL. Insa daca as lua Golful 6, as pasa Loganul vechi alor mei si as folosi Golful 6. Duce motorul ala 1.6 CR un regim de 40-50 km pe zi de 35 kmh vmed(pe calculator), si extraurban 100 kmh versus Loganul nou sau imi bat joc de el?
    Voi ce ziceti, merita acest Logan 1,0 SCE SL Plus la 6690 euro fata de acel Golf (aprox. 6000 euro), la ce sa ma astept, ce costuri ar mai aparea imediat, voi ati mai obtinut ceva avantaje la achizitia cash la acest model?
    Repet, regimul de mers al masinii este si va fi unul linistit, legal, fara pretentii sportive. Vreau doar o masina fiabila, sa dau cheie si sa plec la drum linistit.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumim gabrieln1960 pentru precizari. Asa cum am spus, eu nu am incercat prima metoda. Am folosit un programel de testare micom, introdus codul 1111, apoi intrat in micom (unde genera singur codurile in Test Mode) si am avut acces total. Interesanta metoda cu fisierul mcmtest_activate_4medianav.ini (este mult mai simpla). De curiozitate voi verifica daca acest fisier a fost generat de program.
    Scuze pentru offtopic.
    Last edited by Gil26; 14 May 2019, 17:14.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google