Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Asta e doar o ipoteză, neconducand acest motor, poti face diferite scenarii, motorul chiar acelereaza bine, spre surprinderea multora (chiar si a mea, la inceput), daca sti sa retrogradezi cum trebuie. Oamenii care au astfel de motoare " stie" ce este. si chiar merg pe autostrăzi, cu depasirile de rigoare. Ca sa faci depășiri in siguranta, cand din spate iti vin masini cu sute de cai, parerea mea e ca nu prea ai ce cauta la Dacia.
    Confirm cele spuse de colegul Bonzaiu ( bine ai venit pe forum! ) privind consumul de ulei, carburant si " o alegere buna" pt mine. Revin cu poze.
    Last edited by alex1ioan; 15th March 2020, 06:44.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    In teorie ai dreptate daca banda a doua este libera cel putin 20 de secunde, cand esti in spatele unui tir care merge cu 80 km/h.
    In practica, daca nu ai banda a doua libera acest interval de timp, intre 20 si 30 de secunde, cu un motor "de oras" si o masina incarcata, accelerarea pe care o vei avea de la 80 km/h va fi mult mai mica decat a masinilor care vin lansate pe banda a doua cu 120-130 km/h.
    Daca vei dori sa te bagi, cu tupeu, pe B2, fara sa fie libera intervalul de timp mentionat, la o astfel de diferenta de viteza intre B2 si B1, cu o masina care accelereaza greu, te vei expune unui risc destul de insemnat de accident de tamponare din spate. Iar daca cel din spate evita unul, franand tare, atunci vei primi asa de multe flashuri si claxoane, ca dupa zece manevre de depasire, o vei face pe urmatoarea doar cand B2 este libera.

    Nu prea se mentine viteza constanta pe autostrada decat daca mergi doar pe B2. Dar mersul obisnuit este o continua miscare de pe B1 pe B2 si inapoi pe B1. Ai avut 130 pana cand ai intalnit un grup de doua tiruri separate de 100-200 m. Depasesti pe primul, treci din nou pe B1, din spate vin masini. Nu vei mai putea face depasirea si trebuie sa incetinesti la viteza tirului din fata, 80 km/h. Deci noua depasire nu se mai face cu 130 km constant, ci accelerand de la 80. O masina incarcata si un motor "de oras" s-ar putea sa faca manevra mai riscanta.

    Leave a comment:


  • dizy82
    replied
    Originally posted by gecmc94 View Post
    Exact pentru asa ceva a fost masina optimizata: curse de oras, 1-2 pasageri. Nu patru, cu bagaje de 100 kg si cu pretentii de a face depasiri pe autostrada. Daca stii ce cumperi, atunci ajungi un client multumit.
    Cred ca ai vrut sa te referi la mersul pe DN-uri unde ai o singura banda pe sens. Acolo intr-adevar sunt mai problematice depasirile cu motorizarile slabe. Dar pe autostrada nu vad ce probleme sa ai atat timp cat ajungi la 130 Km/h

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Felicitari penteu alegere, o gandire practica.
    Presupun ca tamponul motor si cel cv le-ai schimbat in afara garantiei..au fost probleme, erau trepidatii mari, acum se simte diferenta?

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Exact pentru asa ceva a fost masina optimizata: curse de oras, 1-2 pasageri. Nu patru, cu bagaje de 100 kg si cu pretentii de a face depasiri pe autostrada. Daca stii ce cumperi, atunci ajungi un client multumit.

    Leave a comment:


  • Bonzaiu
    replied
    Salutare dragi colegi! Sunt posesor al unei masini dacia logan 1.0 sce 73 cp . Masina este folosita in taximetrie si am ajuns la 70000 de km cu instalatie gpl montata de la 200km .
    Inainte de a achizitiona aceasta masina si de a o baga in taximetrie, o blamam enorm de mult. Spuneam despre ea ca nu o sa ma multumeasca niciodata si ca mai bine un polizor decat acest motor. Dar uite ca Logan 1.0 sce a tinut mortis sa ma contrazica.
    Intr-un an de utilizare in regim taxi in care am facut 70000 km cu gpl, pot sa zic ca sunt extrem de multumit. La 100 de km facuti doar in mediul urban alimentez cu 20-21lei( cand e cald afara) si 25-28 lei cand e frig( stau cu motorul pornit) .
    ​​​​​​In tot acest timp am facut reviziile la 10000 km cu ulei mobil si filtre OEM si am schimbat la 60000 km tampon motor si tampon c.v. Masina nu consuma ulei de la schimb la schimb ( poate consuma dar nu este o cantitate vizibila), fara urme de ulei , mers neregulat etc .
    In concluzie pot spune ca e cea mai buna alegere posibila, investie minima castig maxim.
    Last edited by Bonzaiu; 14th March 2020, 14:20.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Enervant, posibil. Intrebarea e: mai sunt si alte masini ca Logan 1.4 ? Mie mi-ar parea anormal sa fie invers. Nu am avut, dar am condus Logan 1.4 din 2005. Dar nu imi aduc aminte sau poate nu am avut nevoie de faza lunga. Te obisnuiesti.
    Sau nu.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    La maneta de lumini , cu luminile stinse cand tragi spre tine ..-> blitz..si revine la pozitie, cand impingi nu mai revine ramane pe faza lunga
    Putin cam enervant pt mine modul acesta de a porni faza lunga prin impingerea manetei !
    Ca posesor de Logan 1.4 din 2005 m-am obisnuit sa trag de maneta spre mine pt faza lunga. In plus, inca conduc alternativ ambele masini.Cu claxonatul - prin apasare pe volan - aceeasi problema .Obisnuinta ...
    Tot e bine , atata timp cat nu se gandesc sa schimbe pozitiile pt pedalele de ambreiaj/accelertie /frana. Poate la viitorul facelift !

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Maneta de lumini are interblocare mecanică, nu poți aprinde faza lungă fără a porni faza scurtă, scrie și în manual, forțarea se poate lăsa cu un bloc nou de lumini
    Attached Files

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    La maneta de lumini , cu luminile stinse cand tragi spre tine ..-> blitz..si revine la pozitie, cand impingi nu mai revine ramane pe faza lunga

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Toma necredinciosul se cheama becul acela.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Nu inteleg legatura intre becul ars si numarul de km, poate a facut majoritatea km pe timp de zi, astfel n-a fost nevoie de folosit luminile de intalnire. Eu am 40.000km facuti in doi ani jumate, nu s-a ars niciun bec pana acuma

    Leave a comment:


  • ssilviu
    replied
    E clipul meu. Daca va uitati atenti, aveti si carnetul de service prezentat si vin-ul masinii. Nu ma credeti, mergeti si verificati dupa VIN.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    De acord, s-o vedem insa la 400-500 mii km cind iese la remat un taxi, aia 100 mii km e joaca pentru orice Logan indiferent de an/generatie/model/faza

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Un bec se arde cam la 8-9 luni folosit seara de seara cate 5-6 ore. Consumul de ulei este mai mare folosit in regim de taxi, in Bucuresti.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google