Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oBED
    replied
    Originally posted by jr65 View Post
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​

    Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.


    Poi nu prea legal ca am prins si un radar in comuna Bunești (langa RUPEA). Am avut 73 Km/H in loc de maxim 50KM/h. Asta la dus. Deci 3 puncte penalizare si -290 lei in buget.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, completam tot timpul ( si eu si colegi ai mei la 1.0 sce) macar stim ca uleiul e tot timpul proaspat. schimbam mai rar poate deloc uleiul decit odata pe an.
    Sa vedem care face mai multi km concurs de fiabilitate !

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​


    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Originally posted by jr65 View Post

    1,7 l ulei in 10k ?
    Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
    Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
    Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?
    Am folosit Elf sxr 5w40, acum motul x-cess 8100 5w40, mai am 300 ml din cei 5l cat a avut bidonul si am facut 8000km de la schimb.Trafic aglomerat din Bucuresti.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    ...+ vibratiile corespunzatoare!

    Eu merg, de regula, cu 5-10 Km (indicatie vitezometru) peste limita de viteza permisa (tind cont de restrictii). Spre exemplu pe podul Grant din Bucuresti daca intru de la capete (Crangasi sau Mihalache) merg cu 40 Km/h pentru ca este indicator de restrictie chiar la intrarea pe pod, pe ambele sensuri, daca intru de pe o bretea (ex. Grivita, Giulesti) merg cu 50 Km/h deoarece indicatoarele de restrictie lipsesc.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Si la tractorasul meu consumul instantaneu ar fi pe la 3 si ceva la 90 km/h si nu stiu cat de relevant este (cel mediu l-am verificat si e conform). Dar nu prea pot sa merg asa, sub 5.5 doar extraurban nu am reusit (tot trebuie sa mai faci o depasire, frana, etc). Apoi s-a mai spus de circulat legal. Pe un drum national unde ai destule limitari aiurea puse (ex doua case pe dreapta, una pe stanga si limitarea de 50 km/h). Daca ai merge legal in toate zonele ar creste barba pana ai parcurge cateva sute de kilometrii. De obicei merg cu 8-15 km/h peste limita functie si de trafic.

    Despre motorasul de 1.0 Sce am mai spus are consum bun in anumite conditii. De fapt rasnitele astea mai noi in 3 pistonase sunt cam egale cu tractorasele.
    La avantajele enumerate de colegi as mai adauga si spatiul mai mare in compartimentul motor (nu trebuie sa desfaci totul sau sa faci contorsionism ca sa schimbi ceva).
    Desigur ca poti sa iti faci treaba cu motorasul dar trebuie tinut cont ca ai 75 CP la 6300 rpm si 93 Nm la 3500 rpm. Pe langa pretul atractiv depinde si cum utilizezi masina. Pe mine "m-ar coafa" mai bine cred un 1.33 TCe cu vreo 130-150CP care evident ar trebui sa aibe o cutie automata.

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Originally posted by Danis702000 View Post
    Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.
    Normal ca 90 km/h daca nu avem autostrăzi multe.
    Eu am mcv, într-adevăr la 90 km/h am consumul de 3.9 cum zice în carte, dar la 130 km/h îl am de 6.2.
    Alt bai sa nu fie, apa - paie și bătaie!
    Eu 90% merg pe autostrada, doar nu o sa ma târâi cu 90!

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Din ceea ce stiu eu grosimea tablei de caroserie este aceeasi pentru toata masina: pavilion, capota motor, capota portbagaj/hayon, fete usi, aripi fata si spate. Tabla de caroserie nu se mai aduce de la Galati inca de prin 2008 din cauza problemelor avute atunci. Sursele sunt din Slovacia, Germania, Italia.
    In schimb restul de tabla, asa-zisa tabla groasa care intra in componenta masinii si nu se prea vede, este in continuare adusa tot de la Galati. Cred ca si pragurile sunt tot din tabla de la Galati dar nu bag mana-n foc pentru asta si chiar as fi curios sa stiu daca este sau nu asa.
    Standardele de calitate ar trebui sa fie aceleasi in toata industria auto.
    Exista caroserii si chiar cadre de caroserii si din alte materiale, cum ar fi din aliaje de aluminiu extrudat sau turnat sub presiune. Din ceea ce stiu eu, la acest capitol Audi este lider detasat.

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by meganel View Post
    Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata.
    Sigur nu este pusa virgula gresit? Un consum de 170 ml ar fi poate de inteles dar 1,70 l este urias pentru 10.000 km. Cand am schimbat uleiul dupa primul an si peste 7000 km era tot la nivelul maxim de pe joja. Mi-au fost pusi la revizie 4 litri in loc de 4,1, nivelul a scazut cam cu 5 mm si dupa inca un an si 7000 km era tot cam pe acolo. Acum, la a doua revizie, mi-au fost pusi iar 4 litri si am mai completat putin peste 100 ml pentru a-l aduce la maxim. Verificarile le fac cu masina exact in acelasi loc si dupa minim 12 ore de la oprirea motorului.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Vrei sa spui ca tabla are grosime egala la toate elementele de caroserie? La Logan grosimea tablei de pe pavilion este egala cu grosimea tablei de la aripi? Compozitia materialului este identica la toti producatorii?

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Uleiul se arde si se evacueaza pe toba. Segmentii nu etanseaza perfect niciodata, orice motor cu ardere interna consuma si ulei. La motoarele aspirate pe benzina in 10 mii de km nu ar trebui sa necesite completare. Daca trebuie completat mai mult de 500 ml motorul are probleme sau este pe cale sa aiba.
    Motoarele diesel mai vechi, mai ales cele VW cereau completare la ulei deoarece etansarea lagarelor turbinei era deficitara.
    Tabla in industria auto este de grosime standard 0.4 mm, dar nu are legatura cu coroziunea. Tratamentul anticoroziv este cel care protejeaza tabla.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Nu înțeleg cum se consuma uleiul la 44.000 de km? Eu nu sunt mecanic, însă logic nu știu unde s-ar pierde el în timp. Probabil ca la anumite garnituri, altfel nu vad cum. Tabla de pe Sandero e f subțire și nu cred ca va rezista f mult timp fără sa rugineasca. Mocheta interioara e de f slaba calitate...dar na... A costat 7200 de euro

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by meganel View Post
    Eu am doar 44500km,doar consumabile. Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata. Aceeasi problema o aveau si colegii cu 175000Km.
    1,7 l ulei in 10k ?
    Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
    Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
    Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google