Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CostiC
    replied
    devreg nu fumez deloc în mașină, climatizarea funcționează doar cu aer de afara, fara recirculare. Nu îmi dau seama de unde vine mizeria asta de grăsime pe parbriz.....

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    Originally posted by CostiC View Post
    salutare,
    am o problema de ceva vreme. Parbrizul este foarte ulerios pe interior si nu stiu cu ce sa-l sterg. am verificat borcanul cu antigel si este OK. sa fie "vinovata" ultima revizie?

    rog o solutie...

    merci
    1. fumezi? adica fumezi in masina, cu geamu` mai mult inchis decit deschis (ca sa nu se "consume" AC-ul)?
    2. "recirculare", much? cu jet de aer inspre "in sus"?

    ovy1974: de banii astia mai bine cauti pe la dezmembrari si ramii si cu bani de-un AC pentru acasa.

    Last edited by devreg; 28th June 2019, 21:29.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Cine poate sa îmi de-a un pont in privința cumpărării unei bare spate. Mi s-a crăpat la o parcare, însă nu găsesc deloc sa o cumpăr noua after market. Varianta oficiala prin Dacia ma costa 1000 lei bara și 1000 de lei manopera. De cârpit nu cred ca as fi interesat.
    Last edited by ovy1974; 28th June 2019, 20:51.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Nu. Nu am dat cu nimic pe bord niciodata. asta e curiozitatea. bordul l-am sters cu servetele umede (de bebelusi). asa am facut tot timpul la toate masinile. ideea e ca nu stiu cu ce naiba sa-l sterg acum... ca nu vrea sa se duca. au ramas numai strasuri.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Ai dat cu silicon pe bord?

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    salutare,
    am o problema de ceva vreme. Parbrizul este foarte ulerios pe interior si nu stiu cu ce sa-l sterg. am verificat borcanul cu antigel si este OK. sa fie "vinovata" ultima revizie?

    rog o solutie...

    merci

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by oBED View Post

    Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...
    Pare simplu, pun sorbul pompei in fantana, scot apa in galeata. Nu le stim pe toate.
    S-au scris carti, argumentate tehnic si stiintific, nu trebuie neaparat reproduse aici sau interpretate in inteles general.
    Asa zic specialistii, asa zic producatorii, in rest fiecare se poate conforma sau nu.
    Crede-ma, cunosc o persoana care punea 1 litru peste, cu explicatia "copilul satul, nu plange".
    Si era balta sub masina (era sa zic in pat).
    Expresia era preluata de la mesterul din service si tinea loc de orice manual. Ce argumente ar fi putut clinti aceasta pseudo-teorie ?

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by danLaza View Post
    oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.
    Daca manetoanele ajung sa "bata" uleiul, sa il spumeze, atunci apar probleme, dar asra inseamna sa ai foarte mult ulei peste maxim.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Nu se creeaza presiune din miscarea pistoanelor. In carter mai creste presiunea ca urmare a scaparilor de gaze de la segmenti si temperaturii. Nu scapa ulei din aceasta cauza, motorul are sisteme de evacuare a gazelor din carter.

    Leave a comment:


  • danLaza
    replied
    oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by jr65 View Post
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​

    Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.


    Poi nu prea legal ca am prins si un radar in comuna Bunești (langa RUPEA). Am avut 73 Km/H in loc de maxim 50KM/h. Asta la dus. Deci 3 puncte penalizare si -290 lei in buget.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, completam tot timpul ( si eu si colegi ai mei la 1.0 sce) macar stim ca uleiul e tot timpul proaspat. schimbam mai rar poate deloc uleiul decit odata pe an.
    Sa vedem care face mai multi km concurs de fiabilitate !

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​


    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Originally posted by jr65 View Post

    1,7 l ulei in 10k ?
    Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
    Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
    Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?
    Am folosit Elf sxr 5w40, acum motul x-cess 8100 5w40, mai am 300 ml din cei 5l cat a avut bidonul si am facut 8000km de la schimb.Trafic aglomerat din Bucuresti.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google