Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam greu sa gasesti motor SH, tinand cont ca e relativ nou pe piata, nu ai prea multe oportunitati. Pretul motorului nou;
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Un motor B4D nou, e 5200euro preț de dialogys... asta pentru bocitoarele de serviciu
    Contrazice-l tu, eu n-am curaj
    Last edited by alex1ioan; 4 July 2018, 20:51. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Posibil sa fie 5200E daca un MediaNav este 690E

      La motoare de generatie noua ma refeream in special la motoarele comune cel mai des intalnite pe masinile de generatie actuala cu Euro6 nu neaparat de Logan.
      Montajul propriu zis poate fi facut de orice service insa testul care face diferenta intre montatori este modul cum reusesc sa faca reglajele corespunzatoare ale instalatiei pentru a avea o functionare optima si a nu crea neplaceri utilizatorului.
      De aceea sustin ca trebuie ales un montator cu experienta si referinte bune. Am vazut atatia clienti nemultumiti de-a lungul timpului prin service-uri de GPL marea majoritate datorata reglajelor necorespunzatoare si cu cat softurile sunt mai noi sunt mai complexe si sunt mai greu de reglat iar unii montatori nu prea le nimeresc cum ar trebui de unde si nemultumirile clientilor in exploatare.
      Ideal ar fi ca cei care circula mult si simt nevoia de GPL sa comande masina cu GPL din fabrica...

      Comment


      • Ce ne facem daca fabrica nu pune GPL pe motorul de 1.0 ? Asta ar trebui sa ne dea de gandit, sau nu. Cat de ghinionist sa fiu eu ala?

        Comment


        • Asta ziceam si eu la început ca nu stiu cat de potrivit o fi acest motoraș pt Gpl dacă nu se pune din fabrică. Poate din motive economice poate din alte motive s-a luat aceasta decizie numai ei știu însă majoritatea care au pus Gpl pe el s-au declarat mulțumiți.

          La fel a fost si cu motorul de 1.6 16v pe care nu s-a pus Gpl de fabrica dar cei care au pus au fost mulțumiți și n-am auzit să fi avut probleme deosebite pe gpl
          Last edited by augustus8186; 4 July 2018, 21:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by valioglu View Post
            Nu are cum sa coste motorul ala 5000 de euro, asta e vrajeala pura. Nici devizul la reprezentanta nu se poate apropia de o asemenea suma indiferent de reparatie.
            ...
            Oare... De citit și mesajul din partea de jos a ferestrei

            și o chiulasă
            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 4 July 2018, 21:51.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Ms T0rqemada,pentru datele exacte si poate poti sa le dai si pretul manoperei, asa ca fapt divers !

              Comment


              • 9ore de manoperă
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • o nimica toata, banuiesc

                  Comment


                  • Foarte mari preturile oficiale practicate de reprezentante tinand cont ca pretul minim de plecare al unei masini noi echipata cu acest motor pleaca de la aproximativ 7000E fara niciun discount
                    De aceea parerea mea este ca ar trebui respectata garantia pe cat posibil pentru orice eventualitate. Dupa expirarea garantiei de 3-5ani dupa caz se pot gasi mai usor componente din dezmembrari si la preturi mult mai accesibile si pe alte cai decat cele oficiale din reprezentante..
                    Am vazut pe olx diferite tipuri de motoare de Logan din anii trecuti care nu prea depasesc 3000ron si in stare foarte buna

                    Comment


                    • Cu aceste preturi Dacia se umple de ridicol. Toata masina e 7.050 €, daca mai prinzi si un discount sau vreo promotie Rabla o iei cu mai putin si ei cer aceeasi bani pe motor si manopera. Deci restul masinii se da degeaba, ca si bonus la motor. Si motorul e o poveste, daca era ceva mai simplu puteai sa il gasesti si in punga de pufuleti, la surprize. Ca nu e vreo opera de arta, e o rasnita ridicola de un litru cu ceva VVT si niste fite de lumea a treia...
                      Gasesti pe dezmembrari motoare, merg si de pe Renault, aduci de afara daca nu gasesti pe aici. In disperare de cauza te sacrifici si pui de 0.9 la sfert de pret si merge si bine masina dupa aceea.
                      Imi e dor de mr. K, omul era bland si generos cu Dacia la cat e de mare ridicolul situatiei.
                      Si cum o navigatie e 690 de euro? Si ce minunatii iti iei la banii astia... sau doar la jumate....
                      Last edited by valioglu; 4 July 2018, 23:58.

                      Comment


                      • Ca sa va faceti o idee, motorul de 1.6 16v fara accesorii avea un cost de productie pentru Renault de 250 de euro. Probabil si pe aici e la fel. Motorul de fapt costa vreo 250 de euro, dar ti-l vinde la 20 de ori mai scump.

                        Si e logic sa fie asa. Ganditi-va ca de obicei un cost total al masinii, de fabricatie, e cam jumatate din pretul de vanzare. Deci masina costa cand iese din fabrica vreo 3500 de euro. Caroseria si accesoriilor probabil vreo 2000. Din 1500 scazi toate accesoriile, senzorii si sa-ti ramana motorul doar cateva sute de euro e foarte plauzibil. Mai ales ca blocul motor in sine nu e cine stie ce complicaciune.

                        Comment


                        • @ssilviu, de unde ai tu informatia asta? Motorul cu toate internele doar 250Euro? :-) sper ca e o gluma ...
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • De la dezmembrări. Râșniță ridicolă de 1 L o au și marii constructori, asta e trendul, numai că la ei motorul e aproape degeaba, nu ca la Dacia. Sunt curios ce preț are un motor de 1.0 la alții, poate îl ajutăm să-și facă o părere.
                            Last edited by alex1ioan; 5 July 2018, 08:30.

                            Comment


                            • Salutare baieti,

                              dupa cei 800 de km facuti am observat ieri ca la pornire (pornire facuta dupa 7 ore, la ora 16.10 dupa masa) timp de cateva secunde acul de la kilometraj a oscilat intre 0-20 km/h. fiind scoasa din viteze cu frana de mana trasa masina nu vea unde sa mearga , deci exclus o miscare a masinii. A mai patit cineva asa?.

                              „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                              Comment


                              • Originally posted by Qberk View Post
                                Salutare baieti,

                                dupa cei 800 de km facuti am observat ieri ca la pornire (pornire facuta dupa 7 ore, la ora 16.10 dupa masa) timp de cateva secunde acul de la kilometraj a oscilat intre 0-20 km/h. fiind scoasa din viteze cu frana de mana trasa masina nu vea unde sa mearga , deci exclus o miscare a masinii. A mai patit cineva asa?.
                                Astă iarnă, am pornit, sa dus turația in 6000r/min, si am oprit-o din cheie..riscam să sară motorul de pe șasiu. S-a repetat asta după cîteva zile . iar după alte cîteva zile am duso la reprezentanță.Se înecase. i_au schimbat bujiile, și de atunci merge bine.
                                Last edited by teo49; 5 July 2018, 08:59.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google