Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Ca tot se pusese praful pe aici, frati romani, priviti si va cruciti :


    Last edited by alex1ioan; 13 November 2019, 10:14.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Am ajuns cu el la 16000, suportul a fost schimbat la 13000. Sincer nu cred că o să țină mai 6000 de acum încolo. Una peste alta e ok. Referitor la fervex .... E vara ii dau cu ceai de menta

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    A spus CostiC mai sus ca NU a dat cu ''nimic'' pe bord.Il sterge doar cu servetele umede(de bebelusi).Adevarul e ca multe din servetelele astea mai mult pateaza unele suprafete ,dar nici chiar asa...
    O fi una din ''bolile copilariei'' pe care le are 1.0Sce sau poate a racit motorul lui CostiC ...Avea parca simptome de tremurat(din cauza suportului) ,acum are secretii ...Mare grija cu temperatura pe viitor...Dai cu Fervex !!
    Scuze CostiC ...chiar nu m-am putut abtine ...Am si eu un ''pacient'' 1.0Sce in fata casei .Deocamdata pare sanatos!

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Sa fi dat cu vreun silicon spray pe bord?

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    După îndelungi căutări, încercat toate soluțiile posibile ( de 5 zile incerc) am reușit îndepărtarea urmelor cu soluție de șters tv LCD fara alcool. De la jumbo. Sper (acum arata bine) să mă fi scăpat de urme. Cauza nu am găsit-o din păcate

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    eh, daca te lauzi ca nu fumezi in masina, cel mai probabil e sa ai vreun por si-ti "fisiie" antigel. n-o sa-l vezi scazind in borcan pentru ca e vorba de cantitati foarte mici.
    de-acuma... pune mina pe zeama de geamuri si pe-un burete tras in piele de-aia "intoarsa" si spor la frecat!

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Asta ma pregateam sa scriu si eu. Poate ar trebui sa fie si un miros specific, nu stiu cum miroase agentul asta nou Y1234.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Poate fii freon din compresor de la climă?

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Dacă ai climatizare automată vezi sa nu ramana pe recirculare.
    Dacă este uleios eu cred ca tot de la antigel este problema...poate pierde foarte puțin la celule si directioneaza aerul imbacsit cu antigel.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Antigel este ok. Nicio pierdere. Mocheta uscata, , sincer habar nu am de unde a venit

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Verifica mocheta sa nu fie umeda.
    La mine a fost radiatorul de căldură..pierdea antigel.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Sa nu scape antigel pe undeva, nu scade nivelul in borcan?

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    devreg nu fumez deloc în mașină, climatizarea funcționează doar cu aer de afara, fara recirculare. Nu îmi dau seama de unde vine mizeria asta de grăsime pe parbriz.....

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    Originally posted by CostiC View Post
    salutare,
    am o problema de ceva vreme. Parbrizul este foarte ulerios pe interior si nu stiu cu ce sa-l sterg. am verificat borcanul cu antigel si este OK. sa fie "vinovata" ultima revizie?

    rog o solutie...

    merci
    1. fumezi? adica fumezi in masina, cu geamu` mai mult inchis decit deschis (ca sa nu se "consume" AC-ul)?
    2. "recirculare", much? cu jet de aer inspre "in sus"?

    ovy1974: de banii astia mai bine cauti pe la dezmembrari si ramii si cu bani de-un AC pentru acasa.

    Last edited by devreg; 28 June 2019, 21:29.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Cine poate sa îmi de-a un pont in privința cumpărării unei bare spate. Mi s-a crăpat la o parcare, însă nu găsesc deloc sa o cumpăr noua after market. Varianta oficiala prin Dacia ma costa 1000 lei bara și 1000 de lei manopera. De cârpit nu cred ca as fi interesat.
    Last edited by ovy1974; 28 June 2019, 20:51.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google