Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    In opinia mea acest 1.0 SCE este muult mai complicat fata de raposatul D4F , + distributia pe lant care dupa cate vad tine cam 100k iar atunci cand trebuie facuta nu este tocmai ieftin.

    Om vedea...eu sper sa ma insel in privinta lui.(ca nu va tine macar 200k fara interventii la lant etc , etc)
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #62
      Originally posted by vali2008 View Post
      Legat de motorul 1.0 SCE, am observat ca pentru Romania, motorul are emisii CO2 de 120 ,dar pe pe Germania si Franta, nivelul de noxe e de 117; iar viteza max pt Romania e de 151, pe Germania si Franta de 158..
      Nu e acelasi motor?
      Am urmarit si pentru Logan, la francezi e la fel ca la SAndero, dar la nemti Loganul nu se comercializeaza..
      Țările alea or' avea combustibilul mai calitativ.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #63
        Sigur au combustibil mai calitativ
        sigpic

        Comment


        • #64
          Testele de emisii nu se fac cu combustibilul disponibil in tara de livrare.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #65
            O fi alta calitate a pieselor utilizate, dau si eu cu banu....

            Comment


            • #66
              Omologarile se fac pentru fiecare tara.

              Comment


              • #67
                Deci se fac cu carburati din tara respectiva
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Testele de emisii sunt una, omologarile altceva.

                  Testele de emisii se fac cu carburanti cu o anumita cifra octanica standard si nu se tine cont de provenienta combustibilului. Fiecare producator are interesul sa foloseasca carburant de buna calitate cand face aceste teste.

                  Singurele diferente apar la cum se masoare emisiile, in ce conditii. Desi in EU se foloseste acelasi standard poate ca anumite tari mai impun anumite criterii speciale de masurare.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #69
                    Alt continent, altă ţară. alte norme, alte motoare, aceleaşi masini
                    renault.com.br
                    1.0 SCe 82CV ( ! ),
                    1.6 SCe 118 CV distribuţie pe lanţ şi aici,
                    se pare ca 1.0 SCe e destul de reuşit pentru "vârsta" lui

                    Comment


                    • #70
                      Probabil acelea sunt puterile pe bioetanol .
                      .
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #71
                        https://www.youtube.com/watch?v=xaltP-dxd2g

                        Comment


                        • #72
                          Interesant este sa vedem si consumul mediu/viteza medie.
                          Consumul instant...poate sa fie o pacaleala. Ca fapt divers, de la sarmisegetuza -> hateg am consumul instant undeva pe la 3% la 100km/h (cu un consum mediu de 2.8%). Hateg->sarmisegetuza am pe la 5.5-6% (si un consum mediu de aprox 5.9%) la 100km/h.

                          P.S. Am mai vazut clipuri...si pare foarte econom motorasul ala.

                          Comment


                          • #73
                            Acolo a pus si Zamolxes umarul!
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • #74
                              Ce este cel mai evident din video, este ca faptul ca daca 1.2 16v mai e cum mai e la viteze de autostrada.. 110-130.. acest 1.0 SCe e mult mai rau in ceea ce priveste turatiile. La aceleasi viteze ai cu cel putin 250 de rpm mai mult fata de 1.2 16v.. iar fata de 0.9 TCe nici nu mai vorbim(la 130 ai in jur de 1000 de rpm in plus).

                              Comment


                              • #75
                                Dar am auzit ca ar fi mai silentios la viteze mari decat 1.2 (asta pentru ca e si antifonat peretele antifoc, la fel ca la 0.9)

                                Sent from my SM-A510F using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google