Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CostiC
    replied
    Nu. Nu am dat cu nimic pe bord niciodata. asta e curiozitatea. bordul l-am sters cu servetele umede (de bebelusi). asa am facut tot timpul la toate masinile. ideea e ca nu stiu cu ce naiba sa-l sterg acum... ca nu vrea sa se duca. au ramas numai strasuri.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Ai dat cu silicon pe bord?

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    salutare,
    am o problema de ceva vreme. Parbrizul este foarte ulerios pe interior si nu stiu cu ce sa-l sterg. am verificat borcanul cu antigel si este OK. sa fie "vinovata" ultima revizie?

    rog o solutie...

    merci

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by oBED View Post

    Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...
    Pare simplu, pun sorbul pompei in fantana, scot apa in galeata. Nu le stim pe toate.
    S-au scris carti, argumentate tehnic si stiintific, nu trebuie neaparat reproduse aici sau interpretate in inteles general.
    Asa zic specialistii, asa zic producatorii, in rest fiecare se poate conforma sau nu.
    Crede-ma, cunosc o persoana care punea 1 litru peste, cu explicatia "copilul satul, nu plange".
    Si era balta sub masina (era sa zic in pat).
    Expresia era preluata de la mesterul din service si tinea loc de orice manual. Ce argumente ar fi putut clinti aceasta pseudo-teorie ?

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by danLaza View Post
    oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.
    Daca manetoanele ajung sa "bata" uleiul, sa il spumeze, atunci apar probleme, dar asra inseamna sa ai foarte mult ulei peste maxim.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Nu se creeaza presiune din miscarea pistoanelor. In carter mai creste presiunea ca urmare a scaparilor de gaze de la segmenti si temperaturii. Nu scapa ulei din aceasta cauza, motorul are sisteme de evacuare a gazelor din carter.

    Leave a comment:


  • danLaza
    replied
    oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Originally posted by jr65 View Post
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​

    Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.


    Poi nu prea legal ca am prins si un radar in comuna Bunești (langa RUPEA). Am avut 73 Km/H in loc de maxim 50KM/h. Asta la dus. Deci 3 puncte penalizare si -290 lei in buget.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, completam tot timpul ( si eu si colegi ai mei la 1.0 sce) macar stim ca uleiul e tot timpul proaspat. schimbam mai rar poate deloc uleiul decit odata pe an.
    Sa vedem care face mai multi km concurs de fiabilitate !

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
    Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
    Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
    Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
    Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
    Sper sa nu fie cazul.
    ​​​


    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Originally posted by jr65 View Post

    1,7 l ulei in 10k ?
    Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
    Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
    Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?
    Am folosit Elf sxr 5w40, acum motul x-cess 8100 5w40, mai am 300 ml din cei 5l cat a avut bidonul si am facut 8000km de la schimb.Trafic aglomerat din Bucuresti.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    ...+ vibratiile corespunzatoare!

    Eu merg, de regula, cu 5-10 Km (indicatie vitezometru) peste limita de viteza permisa (tind cont de restrictii). Spre exemplu pe podul Grant din Bucuresti daca intru de la capete (Crangasi sau Mihalache) merg cu 40 Km/h pentru ca este indicator de restrictie chiar la intrarea pe pod, pe ambele sensuri, daca intru de pe o bretea (ex. Grivita, Giulesti) merg cu 50 Km/h deoarece indicatoarele de restrictie lipsesc.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Si la tractorasul meu consumul instantaneu ar fi pe la 3 si ceva la 90 km/h si nu stiu cat de relevant este (cel mediu l-am verificat si e conform). Dar nu prea pot sa merg asa, sub 5.5 doar extraurban nu am reusit (tot trebuie sa mai faci o depasire, frana, etc). Apoi s-a mai spus de circulat legal. Pe un drum national unde ai destule limitari aiurea puse (ex doua case pe dreapta, una pe stanga si limitarea de 50 km/h). Daca ai merge legal in toate zonele ar creste barba pana ai parcurge cateva sute de kilometrii. De obicei merg cu 8-15 km/h peste limita functie si de trafic.

    Despre motorasul de 1.0 Sce am mai spus are consum bun in anumite conditii. De fapt rasnitele astea mai noi in 3 pistonase sunt cam egale cu tractorasele.
    La avantajele enumerate de colegi as mai adauga si spatiul mai mare in compartimentul motor (nu trebuie sa desfaci totul sau sa faci contorsionism ca sa schimbi ceva).
    Desigur ca poti sa iti faci treaba cu motorasul dar trebuie tinut cont ca ai 75 CP la 6300 rpm si 93 Nm la 3500 rpm. Pe langa pretul atractiv depinde si cum utilizezi masina. Pe mine "m-ar coafa" mai bine cred un 1.33 TCe cu vreo 130-150CP care evident ar trebui sa aibe o cutie automata.

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Originally posted by Danis702000 View Post
    Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.
    Normal ca 90 km/h daca nu avem autostrăzi multe.
    Eu am mcv, într-adevăr la 90 km/h am consumul de 3.9 cum zice în carte, dar la 130 km/h îl am de 6.2.
    Alt bai sa nu fie, apa - paie și bătaie!
    Eu 90% merg pe autostrada, doar nu o sa ma târâi cu 90!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google