Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gabrieln1960
    replied
    Din ceea ce stiu eu grosimea tablei de caroserie este aceeasi pentru toata masina: pavilion, capota motor, capota portbagaj/hayon, fete usi, aripi fata si spate. Tabla de caroserie nu se mai aduce de la Galati inca de prin 2008 din cauza problemelor avute atunci. Sursele sunt din Slovacia, Germania, Italia.
    In schimb restul de tabla, asa-zisa tabla groasa care intra in componenta masinii si nu se prea vede, este in continuare adusa tot de la Galati. Cred ca si pragurile sunt tot din tabla de la Galati dar nu bag mana-n foc pentru asta si chiar as fi curios sa stiu daca este sau nu asa.
    Standardele de calitate ar trebui sa fie aceleasi in toata industria auto.
    Exista caroserii si chiar cadre de caroserii si din alte materiale, cum ar fi din aliaje de aluminiu extrudat sau turnat sub presiune. Din ceea ce stiu eu, la acest capitol Audi este lider detasat.

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by meganel View Post
    Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata.
    Sigur nu este pusa virgula gresit? Un consum de 170 ml ar fi poate de inteles dar 1,70 l este urias pentru 10.000 km. Cand am schimbat uleiul dupa primul an si peste 7000 km era tot la nivelul maxim de pe joja. Mi-au fost pusi la revizie 4 litri in loc de 4,1, nivelul a scazut cam cu 5 mm si dupa inca un an si 7000 km era tot cam pe acolo. Acum, la a doua revizie, mi-au fost pusi iar 4 litri si am mai completat putin peste 100 ml pentru a-l aduce la maxim. Verificarile le fac cu masina exact in acelasi loc si dupa minim 12 ore de la oprirea motorului.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Vrei sa spui ca tabla are grosime egala la toate elementele de caroserie? La Logan grosimea tablei de pe pavilion este egala cu grosimea tablei de la aripi? Compozitia materialului este identica la toti producatorii?

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Uleiul se arde si se evacueaza pe toba. Segmentii nu etanseaza perfect niciodata, orice motor cu ardere interna consuma si ulei. La motoarele aspirate pe benzina in 10 mii de km nu ar trebui sa necesite completare. Daca trebuie completat mai mult de 500 ml motorul are probleme sau este pe cale sa aiba.
    Motoarele diesel mai vechi, mai ales cele VW cereau completare la ulei deoarece etansarea lagarelor turbinei era deficitara.
    Tabla in industria auto este de grosime standard 0.4 mm, dar nu are legatura cu coroziunea. Tratamentul anticoroziv este cel care protejeaza tabla.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Nu înțeleg cum se consuma uleiul la 44.000 de km? Eu nu sunt mecanic, însă logic nu știu unde s-ar pierde el în timp. Probabil ca la anumite garnituri, altfel nu vad cum. Tabla de pe Sandero e f subțire și nu cred ca va rezista f mult timp fără sa rugineasca. Mocheta interioara e de f slaba calitate...dar na... A costat 7200 de euro

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by meganel View Post
    Eu am doar 44500km,doar consumabile. Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata. Aceeasi problema o aveau si colegii cu 175000Km.
    1,7 l ulei in 10k ?
    Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
    Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
    Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Proba fiabilitatii in timp
    ? Pai lui 1.0 sce nu i-au fost date sanse de la nastere, de supravietuire. A fost sugrumat din fasha, cu afirmatii,
    mai vedem peste 10-20k
    si uite ca a reusit. Asa se vorbea si de 1,4 si acum ii ridicam statuie. Sunt curios la cati km o fi ajuns userul moru , el fiind cel mai in "etate", dar cred ca sunt taximetristi care au peste 100k si sunt multumiti si pe gaz. Comparatia intre 1,4 si 1,0, ca cel din urma e mai vioi, nu ca sfarama asfaltul, Da, e reala, ca fost posesor de 1,4 timp de 11 ani si conducandu-le in paralel o perioada. Nici cu 1,4 nu am incurcat circulatia, cu 1,0 nici atat.
    -acum am vaz si postul lui meganel ​​​​​​​
    Last edited by alex1ioan; 19 June 2019, 13:37.

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Sunt colegi, taximetristi,care au ajuns la 175000 km. Sunt doi pe masina si au schimbat un simering vibrochen si un senzor temperatura ac,in rest consumabile. Eu am doar 44500km,doar consumabile. Intradevar, in 10000km mai completez 1,7 l ulei(imi place sa tin nivelul la maxim), dar pare sa fie constant consumul de ulei deocamdata. Aceeasi problema o aveau si colegii cu 175000Km.
    Last edited by meganel; 19 June 2019, 13:33.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Aici suntem (cred) cu totii de acord .Motorul 1.0 inca nu a trecut proba fiabilitatii in timp pe Logan/Sandero.
    Dupa ce vom avea cateva (zeci de) mii de posesori care vor trece de 100000km si macar vreo 50 care sa treaca de 150-200000 km atunci se pot trage concluzii pertinente.Altfel el se descurca bine pe moment.
    Dupa parerea mea (de nespecialist , chiar necunoscator si ignorant in domeniu auto) cred ca nu va bate fiabilitatea celui de 1.4 sau 1.6 si asta pt ca nu se doreste din proiectare un produs pe viata!! Spun asta ca posesor de 1.4 de 15 ani in care n-am schimbat decat filtre ,ulei ,distributie si role accesorii clima.Singurul ''incident cu motorul'' este ca am curatat senzorul de turatie o singura data in 15 ani.Asta e si motivul pt care am luat motor aspirat
    PS Bine ai venit printre noi ovy1974-vad ca esti la prima postare.Asteptam detalii despre comportamentul in timp al masinii.
    Last edited by radiantm; 19 June 2019, 13:19.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Este adevărat. Aici se vorbește în general de comportament, consum... fiabilitatea în timp este alt capitol si vom vedea pe parcurs.
    Până in acest moment și sunt puțin peste 2 ani de la lansarea motorului pe piața eu personal n-am auzit de probleme majore nici de la cunoștințe nici din rețeaua service

    Leave a comment:


  • alexdo
    replied
    Momentan toti cei care si-au exprimat opinia si statisticile au undeva la 10.000 KM parcursi cu 1.0 SCE. Ceea ce e foarte putin (daca nu insignifiant) cand discutam de fiabilitate.

    Da, consuma putin, etc etc.

    Astept cu mare interes o parere la 100.000 KM.

    Leave a comment:


  • ovy1974
    replied
    Sunt și eu posesorul unui sandero cu motor 1.0 Sce. Am ajuns la 8000 de km în 9 luni. 5000 i-am făcut în Iași și 3000 afară. Mașina se comporta foarte bine... Consumul în afara e 5%, în oraș cu AC se duce spre 8 (trafic de Iași). Sunt foarte mulțumit de Săndel, nu caut adrenalina, ci doar sa ajung din A în B. Nu fac comparație cu nici o alta mașina, pt. mine e foarte bună. Merg legal și sincer ma doare în cot de ceilalți din trafic care suferă după viteza. Atunci când mașina îmi va da rateuri (atât timp cât e în garanție), o voi blama. Dar deocamdată își face treaba cu brio.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Cine își face griji că 1.0 Sce încurcă circulația mai întâi să o conducă câteva mii de km în toate condițiile posibile bineinteles în limite legale si apoi sa vina să-și dea cu părerea. Diferența dintre 1.0 si 1.6 este mai mică în realitate decat pe hârtie și asta realizezi doar conducandu-le pe ambele. Am făcut această afirmație si o susțin este părerea mea și cred că știu ce vb după 20ani de permis si peste 500.000km pe drumurile patriei cu diferite tipuri de motorizări.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    LE : am intrat dupa radiantm, care are si L1,4 si L1,0. Dar nu faceam referire la el.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google