Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • radiantm
    replied
    Si pentru ca suntem pe un topic dedicat lui 1.0 SCe i-as ruga pe detinatori sa posteze aici care este masa reala a masinilor lor trecuta in CIV.
    La mine este 1162 kg.
    Un raspuns pt gabrieln1960 si nu numai
    La Loganul meu B&W (iesit din uzina in iunie 2018) masa reala trecuta in CIV este 1109 kg !!
    E un Logan cu dotari full option (doar prestige-ul il depaseste la unele dotari si deci ar putea fi sensibil mai greu).Ce-mi lipseste din dotari e doar cotiera...
    Nu retin ce masina ai in semnatura ,dar daca masina la care faci referire e un Logan1.0 atunci diferenta (pana la 1162 kg) e nepermis de mare !!!???

    Leave a comment:


  • liviunvl
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    A zis cineva ceva de 1,4 vs 1.0 SCe? N-as crede pentru ca 1,4 se poate compara cu 0,9 TCe si e alta gasca in alta traista.
    Nu stiu la ce se poate compara 1,4 mpi cu 0,9 tce, poate la consum dar nici acolo nu cred. La performante dinamice se spune ca 0,9 tce este peste 1,6 mpi. Am detinut anterior 1,6 16v si pot spune ca 0,9 tce este foarte aproape de el d.p.d.v al comportamentului dinamic, si consuma mai putin.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Salutare
    Punctual zilele trecute 290km Pitești-Sinaia si retur (via Găești-Targoviste) consum 5.1% viteza medie 52kmh trafic lejer si AC pornit permanent, în prezent mașina are 10200km.
    Pe o perioadă mai lungă tinusem o evidență a consumului si pe 7500km am avut o medie de aproximativ 6.4% 50-50 urban-rural.
    Comparativ cu 1.4 pe care l-am condus suficient să-mi dau seama de ce poate (mașina de firmă) motorul de 1.0 este superior din toate punctele de vedere ca dinamica si consum iar comparativ cu 1.6 pe care l-am deținut anterior diferența de putere de aproximativ 15cp nu face o diferență atât de mare între cele 2 motoare la cat m-am așteptat.
    Pt gabriel1960 în CIV am 1110kg

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Pai legal, pe autostrada 130-140, clima,muzica.
    90% autostrada, consum de 6.2.

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by nelu_242000 View Post
    nu scot eu consumul asta cu diesel
    Nu stiu cum mergi cu dieselul ala de consuma asa mult, dar 5.3 % este un consum extraurban normal pentru un motor benzinar modern! Eu si nu numai, scot consumuri apropiate chiar cu 0.9 TCe care are 17 CP in plus! Verifica pe topicul de consum.
    Last edited by DannyMC; 18th June 2019, 17:38.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Am spus ca are toate sansele sa se comporte mai bine ca motorul pe care-l inlocuieste si nu altceva. Lucrul acesta, ca si fiabilitatea, se va dovedi a fi valabil sau nu doar prin proba timpului. Pana una-alta, atunci cand compari cele doua motorizari, te uiti nu doar la partea tehnica ci si la cea de costuri legate de achizitionare, intretinere, impozite.
    A zis cineva ceva de 1,4 vs 1.0 SCe? N-as crede pentru ca 1,4 se poate compara cu 0,9 TCe si e alta gasca in alta traista.

    Avantaje:
    1. Este din aluminiu si cantareste cu 20 kg mai putin.
    2. Cei 75 cai se scot la 6300 rpm iar cuplul maxim de 93 Nm la 3500 rpm. Aici ar fi oarecum la egalitate cu 1,2 care are parca cuplu maxim 107 Nm la peste 4200 rpm iar cei 75 de caluti la 5500 rpm.
    3. Are distributie variabila pe lant adica are cuplu mare in ture mici. Ramane de vazut daca lantul va avea problemele semnalate aici pe forum de cei cu 0,9 TCe.
    4. Se pare ca are un consum mai mic cu 10% decat 1,2 avand, dupa spusele celor de la Dacia, o frecare mai redusa a reperelor aflate in contact si tolerante de executie mai stranse.
    5. Taxe mai mici (impozit si RCA).
    6. Intretinerea ar putea fi, cel putin in teorie, ceva mai usoara si mai ieftina deoarece este un motor in trei cilindri, probabil cu mai putine repere care se vor strica.

    Concluzia, cel putin din punctul meu de vedere, ar fi ca la performante sensibil egale, motorul nou are consum mai mic, taxe mai mici si intretinere mai ieftina. Pentru un cumparator obisnuit, care nu are pretentii exagerate si nu cauta viteze si performante de curse, acest motor pare a avea doar avantaje fata de cel pe care-l inlocuieste.


    Si pentru ca suntem pe un topic dedicat lui 1.0 SCe i-as ruga pe detinatori sa posteze aici care este masa reala a masinilor lor trecuta in CIV.
    La mine este 1162 kg.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Expicati-mi si mie va rog, cum naiba un motor mai mic si cu putere declarata mai mica, si cuplu mai mic, sa fie mai bun? Tot vad scris pe aici ca ca sigur e mai ok ca predecesorul ca asa ca pe dincolo, dar multi nici nu l-au condus... Parerea mea este ca masina cu cat are cai si nm mai multi, cu atat se conduce mai ok, si intotdeauna un motor mic se conduce aferent litrajului... Si eu conduc masina de 55 cp, sau poate si mai outini, daca au mai murit pe parcurs ... Si depasesc si fac orice cu ea, dar nu am cum sa zic ca este suficient de puternica, idem si despre logan 1.4 si cand mai aud oe unii ca zic ca 1.0 e mai ok ca 1.2 sau ca 1.4 ma intreb daca troluiesc... Ca pe bune nu poate fi...

    ​​​​​

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Eu nu conduc niciodata cu ochii la turometru ci schimb vitezele atunci cand simt eu ca motorul o cere. Nici dupa indicatorul de schimbare a treptelor nu ma iau, il consider o prostie care distrage atentia soferului de la drum. Din punctul meu de vedere ambele sunt inutile si daca ar dispare nu mi-ar parea rau dupa ele nicio secunda. Si aici nu ma refer la robotizata unde turatia de schimbare o da calculatorul ci la o masina "manuala". Nu am mers cu 1.0 SCe dar am mers cu alte masini cu motorizari asemanatoare si am "tras" de motor doar atat cat a trebuit, in functie de incarcatura si conditiile de trafic. Cine are surplus de putere si vrea "sa-i dea in goarna" n-are decat sa o faca si sa ma depaseasca oricand. Intotdeauna cand am o masina mai puternica in spate caut ca, in masura posibilitatilor, sa-i creez conditii optime de depasire.

    1.0 SCe nu este nici slab, nici puternic, este pur si simplu un motor situat undeva la media motoarelor aspirate de cilindree mica si are toate sansele sa se comporte mult mai bine decat motorul de 1,2 pe care-l inlocuieste. Pentru oras este ideal dar la viteze mari nu mai este asa de prietenos. Asa cum cine are un 0,9 TCe ar trebui sa fie constient ca nu poate rivaliza cu orice motor turbo de peste 110 CP asa si cine isi cumpara un 1.0 SCe cred ca este constient ca nu trebuie sa se grabeasca si sa nu se astepte la acceleratii si demaraje fulminante. Cei care inteleg aceste lucruri nu au decat de castigat cu 1.0 SCe. Ceilalti poate ca ar face bine ca in aceeasi bani sa se orienteze catre o masina sh care are sub capota o herghelie mai numeroasa si sa nu se mai uite tot timpul in gradina celorlalti si sa caute nod in papura la orice.

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Ai cuplul maxim la 3500,de ce sa schimbi treptele la 5-6000 de ture? Poate faci curse de raliu.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by cbota View Post
    Motor 1.0 SCE, 12.200 km 940KM consum 50l benzina C95. Va las pe voi sa faceti calculele de consum. In cei 940KM am mers TURDA-BUZAU (tur -retur)+ invartit prin oras (Turda, Campia Turzii) si doua drumuri TURDA - CLUJ pe E60 nu pe autostrada. Perioada 1 iunie - 16 iunie anul asta. Probleme cu motorul - nimic. Sper ca nici de acum incolo, masina face 1 an pe 24 iulie. N-am umblat la nimic, am bagat doar benzina (PETROM) si apa pentru parbriz....Martori in bord ok.
    Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.



    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Se poate circula si cu 55 cai, eu pot, dar nu subturat

    Si daca vrei sa traga cat de cat, trebuie sa il tii in ture serios. Hai sa nu ridicam in slavi un motor slab, ca putere ma refer... Consider ca mersul normal nu este cand mergi la 5-6000rpm, iar daca ai 2000, si vrei sa traga, nu prea ai sanse... La asta ma refer, ca trebuie mereu sa fii atent la turatie, daca vrei sa mergi normal cu ea... Si cand ai turatie, tot nu ai putere...

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Ce consumuri...abia reusesc sa ma apropii de 6l....

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cum adica "nu trage" aspiratul de 75 cai? Cu pistolul, cu tunul sau cu prastia este adevarat ca nu poate trage dar in rest sunt absolut suficienti pentru a merge pe orice drum deschis circulatiei publice in conditii mai mult decat onorabile. In acceptiunea unora o Dacie cu 75 CP nu trage dar cumva cei care au motoare de 60 CP zboara pe sosele?

    Cat despre consumul realizat de cbota consider ca este foarte bun si in mod cert nu a fost scos mergandu-se la economie, subturat sau alte bazaconii pentru ca acest motor poate scoate chiar si consumuri mai mici. Daca eu, cu 0,9 TCe ma invart undeva la 5,2-5,5 la suta extraurban in conditiile respectarii limitelor de viteza, sunt convins ca un aspirat de 75 cai poate scoate sensibil mai putin.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Nu cred ca poti merge subturat cu un motor atat de mic aspirat...

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Cred ca se merge subturat. O sa vedem pe parcurs ce probleme o sa fie.
    nu scot eu consumul asta cu diesel, mai bine consum 1 litru în plus decât sa schimb catalizator sau alte cele.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google