Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr65
    replied
    Deci cu Loganul 1,4 pe care il ai, nu incurci pe ceilalti. In schimb ii incurci cu Loganul 1.0 pe care nu il ai. Pot sa inteleg asta. Ce nu pot, e cum mergeai cu fiatul numai pe prima banda. Erau drumuri cu mai multe benzi? La noi ? In alta tara ?
    Avem doua benzi pe autostrada, dar si acolo se circula pe prima banda (in toata lumea). Banda a doua e pentru depasire.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Sa nu-mi spuna cineva ca dupa ce schimba / achizitioneaza o masina nu face comparatie cu precedenta...E normal , firesc ...intra in firea lucrurilor sa faci asta...Indiferent de ce masini sunt comparatiile sunt permise si mai ales firesti .Te uiti la performante , dinamica ,tinuta de dum ,consum, dotari ,...etc ...avantaje/dezavantaje.Totul e comparabil pe lumea asta ...atata timp cat nu compari o masina cu un telefon de exemplu.
    Din punctul acesta de vedere mie nu mi se par deplasate comparatiile intre Logan 1.0 / 1.2 1.4 1.6 -toate masini benzinare din aceeasi gama lowcost.
    Cred ca multi colegi de forum au facut o analiza / comparatie intre ofertele de pe piata inainte de o achizitie.Nu e nimic anormal la asta. Aaaaa ,ca performantele(viteza/cuplu/CP)ale unui 1.0 sunt sub ale unui 1.6 16V....bine ...si .... ??
    Pot sa-mi compar masinile(1.0 si 1.4 achizitionate de noi) cu orice model de pe piata (Audi,Bmw sau ultimul Ferrari).Voi pierde la (aproape) toate capitolele ....Poate va intrebati la ce capitol castig si ca sa nu dau explicatii ulterioare spun acum :imi permit sa le intretin si exploatez in mod corect fara a face compromisuri de niciun fel!!!

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Adica 1.0 SCE nu poate merge pe autostrada cu 90-100 km/h pe banda 1?! Hmmm

    Sa fim seriosi ..orice masina poate merge „legal” pe toate drumurile.
    Cine vrea adrenalina sa mearga pe circuit. Din cauza asta avem atatea accidente....cum să stea după unu care merge „legal”....flashuri si dai bataie (asta in conditii de trafic aglomerat).

    Am intalnit o gramada de soferi cu masini „potente” care mergeau cu 70 km/h, chiar daca limita in afara localitatii era de 100 km/h si 50 km/h in localitate...si mergeau aproape de axul drumului...
    Last edited by anduvirgil; 19 June 2019, 09:57.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Daca era pe o masina de 800 kg era ok, si fiatul are parca 800 kg, si cu cei 55 cai si cutie scurta se comporta normal in oras, dar in afara nu ai ce cauta, ca incurci, cand mergem cu fiatul, mergem mereu pe prima banda, si aproape de margine, sa nu incurcam aiurea, ca e neplacut, depasiri foarte rar si doar cand e super departe masina din contrasens...

    Sunt ferm convins ca loganul 1.0 cu 73 cai si peste o tona se comporta la fel... Nu il ridicati in slavi, comparandu-l cu ce nu trebuie.
    ​​​

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Si Dacia 1300, cu 1,3 litri si 4 in linie si euro zero, pe cale de consecinta cum sa o compari cu rasnita asta de 1 litru cu 3 cilindri (macar astia sunt tot in linie).
    Sau e ceva gresit in rationamentul asta ?

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Am si dacie este prezentata si are jurnal aici... Sau trebuie sa am numai dacie? Mai curand fiti voi sinceri... Conteaza mai mult pe forum sinceritatea decat aburelile, nu mai duceri lumea in eroare...

    Intervin doar cand vad postari aberante. Si daca chiar sustineti ca are dinamica mai buna 1.0 sce, va stau la dispozitie cu loganul 1.4 ptr o linuta, doua... Teste de accelerare, ce vreti voi...

    Iar cat priveste limitarile la postari, nu mai postati balearii gen 1.0 egal 1.6 mpi... Si nu mai intervin.
    Spuneti adevarul, ca este o masina super ok ptr oras, dar in afara incurci traficul cu ea daca te incapatanezi sa mergi pe banda 2... Cu 1.0 se merge pe prima banda, cat mai aproape de acostament, sunt multi care stiu asta, nu ptr ei este postarea asta...
    Last edited by mumus; 19 June 2019, 09:30.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Parerea mea, fără supărare, e , sa nu-ti mai complici existenta ,legat de Dacia si sa încerci ,pe cât posibil, să limitezi intervențiile nebenefice pe acest forum. Te inteleg si ca ,despre" seatu' tau" nu prea ai cu cine sa vorbesti pe aici, dar crede-mă, nu folosesc la nimeni si nimic, comparațiile tale între "seatul meu" si alte marci. Ia-ti Dacie si vei avea o gramada de prieteni cu care poti vorbi. Baftă!
    -no offence

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Deja vad ca se compara 1.0 in Trei cilindrii,
    cu 1.6 in 4 cilindrii, si cica cica nu e diferebta mare

    Mamaaa si eu m-am dat cu un 3.0 sase in linie, si parca seatul meu tragea aproape la fel... Mici diferente... Cum poti zice de un 1.6 euro 3, ca e aproape la fel ca un 1.0 in 3 pistoane .. si euro 6 parca... Va imbatati cu apa rece.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Sandero 1.0 SLPlus, masa reala CIV = 1077 kg.
    Am scris de curand, dupa fix un an si 13000 km, tinut evidenta stricta, fifty-fifty urban-extraurban, consum mediu 6,25 l / 100 km.
    Mers zilnic urban, serviciu-acasa. Consumul era si mai bun la un moment dat, dar cateva drumuri pe autostrada 130km/h si cateva zile in Bucuresti au fost recorduri negative.
    In prezent am consum mai mare decat in primele luni, deoarece stiu ce poate si trag ceva mai tare, dar fara a forta.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    In plus ,daca tot veni vorba de consum :LOGAN 1.0 Sce B&W( fabricatie iunie 2018-achizitie oct 2018)
    Din computerul de bord ( la pompa inca nu am facut...)
    kilometraj total 4789
    Km partial de la ultima resetare 3789
    benzina consumata de la ultima resetare 199,2 l
    consum 5,2 % ( o perioada am avut 5% )
    viteza medie 51,8 km/h
    OBS.Relativ la consum: locuiesc la 50 km sud de Timisoara .In calcul intra drumuri locale pe o raza de 100 km ,trafic in Timisoara , 1 drum Budapesta(dus intors autostrada aprox 400 km) , 2 drumuri de Szeged si 2 de Oradea.Estimez ca in perioada data am mers cu clima cam 25%.Fiind pana de curand in rodaj am mers cu 3000-3500 ture la viteze de max 130km/h (am depasit 4000 ture doar ocazional) Conduc batraneste ,preventiv,fara franari inutile ,pe cat posibil la consum redus de carburant , dar ...o calc (in limitele legale +8/9km /h ,ca n-am bani de dat la politisti...)
    In comparatie (TOT PE COMPUTER DE BORD) la Loganul 1.4 Laureat din 2005 consumul la drum intins putea ajunge la 6-6,2 % altfel ceva mai mult.


    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Conform brosuri Dacia - in functie de motorizare
    Logan 1044-1253 kg
    MCV 1055-1303 kg
    Sandero 1044-1243 kg
    Sandero stepway 1150-1247

    Al meu Logan SL Plus - conf CIV - masa reala 1113 kg

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    E un Sandero Stepway Prestige. Greutatea, garda la sol si caucioacele il face sa fie ceva mai gurmand, in special pe autostrada. Eram doar curios cam care sunt diferentele de greutate intre modele diferite de Logan/Sandero. Tot timpul am avut senzatia ca un Sandero ar trebui sa fie mult mai usor decat un Logan.
    Cat despre motorul de 1,6 pur si simplu am uitat ca mai exista in contextul discutiei cu @mumus.

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Si pentru ca suntem pe un topic dedicat lui 1.0 SCe i-as ruga pe detinatori sa posteze aici care este masa reala a masinilor lor trecuta in CIV.
    La mine este 1162 kg.
    Un raspuns pt gabrieln1960 si nu numai
    La Loganul meu B&W (iesit din uzina in iunie 2018) masa reala trecuta in CIV este 1109 kg !!
    E un Logan cu dotari full option (doar prestige-ul il depaseste la unele dotari si deci ar putea fi sensibil mai greu).Ce-mi lipseste din dotari e doar cotiera...
    Nu retin ce masina ai in semnatura ,dar daca masina la care faci referire e un Logan1.0 atunci diferenta (pana la 1162 kg) e nepermis de mare !!!???

    Leave a comment:


  • liviunvl
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    A zis cineva ceva de 1,4 vs 1.0 SCe? N-as crede pentru ca 1,4 se poate compara cu 0,9 TCe si e alta gasca in alta traista.
    Nu stiu la ce se poate compara 1,4 mpi cu 0,9 tce, poate la consum dar nici acolo nu cred. La performante dinamice se spune ca 0,9 tce este peste 1,6 mpi. Am detinut anterior 1,6 16v si pot spune ca 0,9 tce este foarte aproape de el d.p.d.v al comportamentului dinamic, si consuma mai putin.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Salutare
    Punctual zilele trecute 290km Pitești-Sinaia si retur (via Găești-Targoviste) consum 5.1% viteza medie 52kmh trafic lejer si AC pornit permanent, în prezent mașina are 10200km.
    Pe o perioadă mai lungă tinusem o evidență a consumului si pe 7500km am avut o medie de aproximativ 6.4% 50-50 urban-rural.
    Comparativ cu 1.4 pe care l-am condus suficient să-mi dau seama de ce poate (mașina de firmă) motorul de 1.0 este superior din toate punctele de vedere ca dinamica si consum iar comparativ cu 1.6 pe care l-am deținut anterior diferența de putere de aproximativ 15cp nu face o diferență atât de mare între cele 2 motoare la cat m-am așteptat.
    Pt gabriel1960 în CIV am 1110kg

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google