Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Transalpina cu acel 1.0Sce, cum vi se pare, eventual cu ceva pasageri, bagaje... vara cand e cald si frumos

    Comment


    • Am vazut ca la 130 are spre 5000 de ture, imi si inchipui o sesiune de cateva sute de km pe autostrada cu motorul la turatia aia... cred ca e amuzant primele 2-3 drumuri dar dupa aceea sigur devine obositor...

      De oras eu as lua unul pe GPL, clar! Daca astea-s consumurile de nou, inseamna ca Dacia chiar nu a mintit cand a spus ca e foarte economic. Eu am acum un Fiat Panda pe GPL pentru naveta care scoate lejer sub 15 lei/100 km, cu 1.0 SCE se pare ca se poate atinge acelasi prag sau chiar mai putin, in conditiile in care vorbim de masina de 2 ori mai mare! Pentru taximetristi/navetisti/etc... unde fiecare leu conteaza si doar atat.
      Last edited by horatiuc; 30 May 2017, 06:59.

      Comment


      • Pe dealul Negru, când motorul era nou și strâns îl urcam cu a II-a, doua persoane și ceva bagaje. De când s-a mai lăsat, urca lejer cu a III-a și a IV-a. Acu transalpina e cam abrupt, poate după vreo 10-15000 km sa se mai lase și ai putea incerca.

        Comment


        • Originally posted by McDan View Post
          Pai daca "taie injectia" ....motorul cum se mai invarte...ce mai "arde"...aerul?...Ideea e ca reduce la minim "injecția" nu o taie.
          cand stai pe loc iti arat consum zero sau --- (liniute). asta nu inseamna ca motorul nu consuma. E ceea ce era inainte consum la relanti ceea ce acum a disparut, adica nu afiseaza.
          Inertie domne, inertie. Nu pot sa cred ca in anul 2017, mileniul 3, secolul 21, pe acest forum unde toti vor bemveuri si plastice de calitate, lumea inca se mira de faptul ca, consumul masinii este 0 in frana de motor. Dar toti se dau specialisti in eventualele solutii pe care uzina trebuia sa le adopte in constructia noilor modele. Asa ceva....
          Sa o luam babeste:
          In frana de motor - totul e cuplat, "rotitele" (are sens sa folosesc alti termeni? )) se misca din inertie, masina nu mai "suge" gaz sa mearga, sa stea motorul pornit.
          Pe liber, nimic nu e cuplat, rotile se "invarte", masina "suge" putin, doar cat sa nu moara motorul.
          Avantaj, frana de motor - consum 0, nu mai calci in dusmanie frana la vale, dezavantaj: acceleratia mai trebuie piscata, ca sa mentii viteza.
          Avantaj coborat "pe liber" - masina se duce mult si bine fara sa fii nevoit sa accelerezi, dezavantaj: "uzezi" franele, consumi cam 1L/ora
          sigpic

          Comment


          • Ne scuzati ca in mileniul 3 nu suntem toti doctori in fizica si mecanica.
            Eu unul nici nu pretind ca ma pricep la masini.

            Sa revenim: Azi, studiind manualul masinii, ca sa aflu micile secrete pe care le mai are, am cautat la sfarsit ceea ce se numea odata "diagrama de fluide", adica tabelul cu cantitatile de uleiuri si lichide din motor.
            Am constatat cu surprindere ca NU mai exista [asa cum exista in orice manual, la orice masina normala].
            In concluzie nu stiu cati litrii de ulei intra in acest motor [ 1.0 sce]...
            Sa inteleg ca cei de la Dacia au fost asa milogi incat vor sa schimbam uleiul doar in reprezentanta, si tin pentru ei enigma cantitatii de ulei din motor ? Nu inteleg de ce nu ofera aceste informatii ?!?

            Banuiesc ca trebuie undeva in jur de 4 litrii de ulei....[avand in vedere ca e si lantul de distributie in carter] Stie cineva sigur ?

            Comment


            • daca ar fi vreo asemanare cu TWINGO III 1.0 SCE 70... ar trebui 3.7 litrii
              Sursa: https://www.kroon-oil.com/en/product...ponent:413544/

              sau info la motor renault / logan 1.0 aici https://www.kroon-oil.com/en/#!/quer...-x90__renault/
              Last edited by McDan; 30 May 2017, 12:57.

              Comment


              • Originally posted by aris86 View Post
                Pe dealul Negru, când motorul era nou și strâns îl urcam cu a II-a, doua persoane și ceva bagaje. De când s-a mai lăsat, urca lejer cu a III-a și a IV-a. Acu transalpina e cam abrupt, poate după vreo 10-15000 km sa se mai lase și ai putea incerca.
                aris, realizezi ca diferenta de cuplu necesara pentru acelasi stil de deplasare intre tr2 si tr4 necesita cu 30% mai mult cuplu...
                pe logica asta, cu cresteri de cuplu de 30% dupa "lasare", 1.0sce are sanse sa treaca de 100cp pe la 50000km parcursi. astept cu nerabdare topicurile de vmax, 210km/h cu 1.0sce
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • E posibil ca aris sa fi exagerat un pic dar inteleg ce a vrut sa spuna!
                  Si 0.9-le meu protesta cand turatia cadea sub 2000 rpm in treptele superioare. Trrapta V nu puteam sa i-o dau sub 90-100 km/h. Acum merge rotund si la 1500 rpm, desigur in conditii de drum drept si mers constant.
                  La deal , mai ales pe serpentine nu are rost chinui motorul doar de dragul consumului.

                  Comment


                  • Conform dialogys 2,39L 2,56L sau 3L
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Cu motorul asta daca vrei sa urci ceva...nu cred ca-si pune nimeni speranta sa urce cu 2000 rpm cum urca TCe-ul...

                      Comment


                      • tare ma tem ca unii or sa comenteze ca nu trage la 2000rpm ca un diesel...
                        motorul are in jur de 95Nm (nu mai retin exact) si cutie scurta. clar va trebui turat si clar nu se preteaza la autostrada. pt oras, insa, de "carutat" din a in b pe drumuri nationale, fara pretentii "sport", cu un consum mic, cred totusi ca e ok. inca n-am mers cu el, dar din experienta cu 1.2, se va misca decent si va consuma putin.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • @Seba inevitabil or sa apara omaeni care spun ca-i lesinat...si ca de abia pleci din loc cu el...deh..ca a mers el cu un BMW de 200 cp...sa vezi ala cum se misca. Invevitabil apar oameni care au dat 7-8.000 euro pe o masina si sper sa-si cumpere o masina cu luxul dintr-un rols, performantele unui ferarry si fara consum...si in relitate n-au avut nici macar minima decenta sa se intereseze ce-si cumpara.
                          Acum...daca se apropie ca performante de 1.4...la ce consumuri am vazut ca are...este perfect pentru oras...si pentru deplasari afara fara pretentii (adica mers linistit, in limite legale...de fapt, cam asta este si scopul logan-ului in sine). Am fost zilele trecute pe la AutoEuropa...dar nu aveau una pe care sa o testez. dar din cate spuneau mecanicii de acolo...cam trebuie turata putin

                          Comment


                          • @bolovan, ai totusi decenta sa nu mai comentezi in avans ce vor spune unii si altii.
                            Comenteaza ce spun unii si altii, nu ce crezi tu ca vor spune aia.

                            Comment


                            • mr.K esti offtopic. Nu am comentat...ci am facut o predicitie (in ideea ca o sa se repete povestea, exact cum a fost si cu 1.4, 1.2, 0.9 etc). Asa ca. Te rog, ai decenta...daca ai o parere minima argumentata, spune, daca nu, stai in banca ta. Multumesc de intelegere.

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                ...am facut o predicitie
                                Io'te unde era Nostradamus, pitit dup-o chiatra mare.

                                Ai grije la nuantarea exprimarii; la flame cu alte cuvinte.
                                Last edited by IancuMIC; 30 May 2017, 18:34.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google