Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oBED
    replied
    Cred ca ar ajuta un filmult, e ceva diferit de "bataia" pe care o au toti la 1200 rpm?
    Ce instalatie GPL ai? Landi Renzo?
    Si la tine se comporta la fel ca in filmuletul :
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Last edited by oBED; 19 April 2019, 10:28.

    Leave a comment:


  • ssilviu
    replied
    1.0 Prestige luat in 30 iunie anul trecut. Azi revizia de 60.000 km, nicio problema pana acum. GPL de la 1000 km. Consum excelent. A inceput in timp sa apara o usoara intrare in rezonanta a motorului in jur de 2500-3000 rpm, o mai are cineva?

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Strict in privința stabilității si a tinutei de drum indiferent de viteza si conditii meteo pentru mine L2 este clar peste L2 comparat cu un L1 cu 100.000 km si amortizare noi. In schimb in privința zgomotului interior la rulare peste 100km/h L2 mi se pare mai zgomotos probabil din cauza turației mai mari a motorului dar și a anvelopelor 195 r16 comparativ cu 185 r15 pe L1.
    Asta este numai parerea mea acum fiecare simte si percepe diferit

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).
    e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...
    Efectele secundare ale downsizing-ului sau ''pacatele'' celor 3 cilindri ...Am inteles faza cu zgomotul...face parte din ''natura'' motorului.
    Am insistat totusi cu intrebarea pt ca (poate speram) sa-mi spuna si un alt utilizator ca si masina lui se comporta identic in conditii de vant ,relativ la stabilitate.
    Chiar daca sunt motoare de turatie si mie imi e mila sa-l aud cum ''se chinuie'' la turatii mari.Pe moment nu am depasit 4000 de turatii decat ocazional ca aveam sub 3500 km cu el.
    Drumuri bune si masini...fericite !

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    Originally posted by radiantm View Post
    Devreg ,ce ai vrut sa spui mai exact cu conditiile meteorologice de vant (daca poti fi un pic mai explicit te rog...)Te referi doar la zgomot/sunet sau ...
    Intreb asta pt ca in conditii de vant eu am mari probleme cu stabilitatea masinii (LoganB&W2018) la viteze de peste90-100 km/h. In aceste conditii (vant) ,in mod paradoxal ,ma simt mai in siguranta la volan cu vechiul Logan1.4( cu servodirectie) la care directia e mai rigida si parca nu trebuie sa fac multiple ajustari din volan.Personal parca nu ma prea impac cu directia asta electrica...
    hai, c-ai inteles de la bun inceput!
    dupa "semnatura" nici eu nu conduc chiar logan. da' are un Cx= 0.35..0.36 si are si acel motor aspirat de inspiratie foarte japoneza (cam cum a fost lancer-ul de 2 litri, 100kW, diesel, si foarte preluat de la vw; ca era partnership, pe vremea aia). am prestat cu el aproape 200k km. 30k km prin oras, demult, si peste 200k in regim mai alert, in afara orasului (rampe, zapada, tir-uri, tir-uri in rampa, sararitre, militie, ambulante, drumuri desfundate & shit).
    face zgomot mare de tot mai ales cind vrei sa depasesti in conditii de siguranta. foarte mare zgomot! motorul merge si face treaba, da' ti se face mila de el (daca ma-ntelegi).

    e un motor chiar bun (ca daca e furat de la japonezi... macar te gindesti la "toyota"). e bun, da` face un zgomot...

    Leave a comment:


  • radiantm
    replied
    Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.
    Da gabrieln1960 , e corect ce spuneti ,dar SE PRESUPUNE ca din 2005 pana in 2018 masina Logan a evoluat (sau cel putin asa ne place sa credem) .
    In plus e un upgrade de la L1 la L2 ( asta nu ar fi o dovada pt ca sunt nenumarate modele noi care se comporta mai rau decat seriile anterioare ), dar foarte multi utilizatori au confirmat ca din punct de vedere al stabilitatii L2 este peste L1!!
    Am uitat sa precizez ca manifestarea sesizata mai sus e si pe jante de 16 (echiparea de vara de uzina-Continental) si pe cele de 15 (iarna Alcar+Motrio-ambele noi)
    Am vazut postarea lui GIL26 si mi-am adus aminte ca ,intradevar ,cu ceva timp in urma , el confirma acest comportament al masinii.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumesc gecmc94. Sincer nu m-am uitat la rotile Crosslandului. Dar ai dreptate cu garda la sol, iar suspensia lui Sanderica al meu pare cam prea moale.
    Scuze colegilor cu 1.0 pentru offtopic.
    Last edited by Gil26; 13 April 2019, 19:25.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    @valioglu,
    Ai perfecta dreptate. Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa iau in calcul ca una e veche si are 130000 km iar cealalta e noua doar cu 13000 km. Comparatia corecta se face intre masini avand aceeasi stare de uzura, acelasi tip de cauciucuri si aceleasi echipamente.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Crossland are si omologare pentru jante de 17 pentru versiunea Ultimate. Poate erai pe acelea.
    Daca erai pe jante de 16, observ pe net ca anvelopele omologate pentru R16 sunt 205/60 si nu 205/55 ca in cazul Stepway.
    Cand este dotat cu anvelopele standard de 16, garda la sol a Crossland X este 15,7 cm.Prin comparatie, Sandero Stepway are intre 18 si 20 (n-am inteles niciodata cat). De aici, suspensiile mai moi ale Daciei si mai tari ale Opelului care se lipea altfel.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ radiantm, si eu m-am plans de servodirectie. Nici la mine (Sandero Stepway 2017) nu devine mai rigida odata cu cresterea vitezei (are aceeasi intensitate). O fi soft, pompa, presiuni, hidraulica? Sau poate chiar si amortizoarele. Nu stiu. Cert este ca si a mea e cam barca pe autostrada plus vant. Nu pot compara cu L1 dar cu ceva timp in urma am condus un Crossland. Se lipea altfel de asfalt. Eu fiind mereu in criza de timp m-am obisnuit si impacat cu asta. Dar orice sfaturi si pareri sunt binevenite.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google