Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

    salutare ! as dori sa-mi achizitionez un logan cu motor de 1.0 sce ,stiu ca e un motor nou in romania ,dar daca e cineva posesor de un asemenea logan mi-ar prine bine niste informatii sau pareri referitoare la consum ,turatie ,zgomot motor ,daca e compatibil cu instalatiile gpl,etc .Momentan sunt posesorul unui logan 1.4 cu gpl .multumesc

  • #2
    Salutare
    E posibil ca noul motor de 1.0 SCE sa fie foarte asemanator cu 0.9 tce dar fara turbina
    Compatibilitate cu un GPL clasic este sigura
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu e deloc la fel. Diferit. 1.0 e mai mult pentru oraș. Dacă nu te crezi pilot de raliu și nu ai pretenții de1.6, e bun motorul de 1.0. Loganului are puțin sub 1,1t , deci ar trebui sa ajungă. Dacă nu te convinge , încearcă polo 1.2si o sa fie mai bine in oraș dar polo are peste 1.2t. Deci tot Loganului e mai bun.

      Dacă te înscrii la rabla, prestige ajunge la 7450€. Ce mașina noua iei la banii ăștia? Sau dacă nu faci mai mult de 20000 km/an, renunți la discount de 600€ dar ai 5 ani revizii gratuite și tot ieși in avantaj, pentru ca , teoretic, reviziile te ajung peste 1000€. E mașina noua și duce muuult.
      Last edited by Chivu; 12th May 2017, 05:01. Reason: Automerged Doublepost
      Braila

      Comment


      • #4
        Poti detalia ce inseamna ca nu este deloc la fel?
        Doar ca este un motor de oras înseamna ca arhitectura nu este asemanatoare?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Sau poți lua, Citroen C3, 7900 eur cu rabla, motor de 1199 cmc, în 3 cilindrii, 68 CP, 106 Nm. Prin soft îl poți duce la 82 CP, parca asa era pe site următorul pachet. Are 1050 kg, cam cat sandero.

          Comment


          • #6
            Motor aspirat pe care sa-l duci din soft 14 cai? Yeah right!

            Comment


            • #7
              Uitate puțin pe YouTube sa vezi construcția ambelor motoare. Sunt tehnologii diferite chiar dacă au 3 pistoane și câteva similarități. Totuși întrebarea era dacă merita motorul de 1.0 sau de 0.9.

              Da, sunt motoare de oraș și te duc și la drum lung. Schimba pinionul de la A5 a de la diesel și o sa ai 100/2700-2800 rpm

              La ce oferă Dacia , in România , nu are concurenta.
              Last edited by Chivu; 12th May 2017, 08:32. Reason: Automerged Doublepost
              Braila

              Comment


              • #8
                salutare ! as dori sa-mi achizitionez un logan cu motor de 1.0 sce ,stiu ca e un motor nou in romania ,dar daca e cineva posesor de un asemenea logan
                Nu e nimeni posesor pe aici, nici macar nu au condus asa ceva.
                Orice auzi, laude sau critici, sunt doar opinii bazate pe teorie.

                Comment


                • #9
                  mr.K tu esti? Ce ai facut cu mr.K? Cineva sa anunte politia...mr.K este sechestrat...sau si mai rau...

                  Comment


                  • #10
                    Posteaza cineva de pe contul meu.

                    Daca o fi disponibila motorizarea la reprezentanta, am sa dau si eu o tura, de curiozitate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Chivu View Post
                      Uitate puin pe YouTube sa vezi construcia ambelor motoare. Sunt tehnologii diferite chiar dac au 3 pistoane i câteva similariti. Totui întrebarea era dac merita motorul de 1.0 sau de 0.9.

                      Da, sunt motoare de ora i te duc i la drum lung. Schimba pinionul de la A5 a de la diesel i o sa ai 100/2700-2800 rpm

                      La ce ofer Dacia , in România , nu are concurenta.


                      Pai asta am facut m-am uitat pe YouTube dar se pare ca privim din unghiuri diferite
                      Distribuie lant pompa de ulei variabila
                      3 pistoane 12 supape si mai sunt cateva
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Cam nu prea se aseamana cele doua motoare.. Dar tinand cont ca 1.0 este simplu aspirat, deci mai putine piese...posibil ca in timp sa fie ceva mai fiabil (nu ca 0.9 nu este). Asteptam posesorii...ca si eu sunt tare curios cum se misca motorasul asta

                        Comment


                        • #13
                          Asta am spus si eu ca este un 0.9 fara turbo si o capacitate putin mai mare
                          Dar construcia si tehnologia (aia care este ) este cam aceeasi
                          Daca era virba de un 1.2 16V vs 1.0 sce atunci da sunt diferente notabile
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Eu zic ca sunt diferente notabile. Numai prin prisma supapelor (variable si pe admisie si pe evacuare). Mai mult, 1.0 are raportul de compresie 11:1. 0.9 are 9.5:1

                            Comment


                            • #15
                              E normal ca un turbo sa fie mai decomprimat decat un aspirat
                              E regula asta
                              Am crezut ca se întelege asta cand am spus 0.9 fara turbo
                              Si legat de supape poate prin asta reusesc sa mai scoata ceva CP dintr-un motor de 1.0 3 pistoane
                              Si eu cred ca puteam spune atunci ca este un 0.9 inbunatatit
                              Eu cand am spus asemanatoare m-am referit la modul general
                              Nu putem spune acelas de 0.9 vs 1.2
                              Sau 1.0 vs 1.2
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google